Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - COMUNA CIUPERCENI


Detaliu pentru invitatia numarul 311631
Autoritate contractanta
COMUNA CIUPERCENI (CONSILIUL LOCAL CIUPERCENI JUD GORJ)
Cod de identificare fiscala: 4448393
Adresa: CIUPERCENI, JUD. GORJ, Ciuperceni
Telefon: 0253276106
Fax: 0253276106
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: COMUNA CIUPERCENI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUM SATESC DS 2 VAIANU, L=500 M, SAT CIUPERCENI, COM CIUPERCENI, JUD GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.08.2011 09:09
Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA CIUPERCENISAT CIUPERCENI, COMUNA CIUPERCENI, NR 91, JUDETUL GORJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA CIUPERCENISAT CIUPERCENI, COMUNA CIUPERCENI, NR 91, JUDETUL GORJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
Valoare estimata: 113, 960 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
DecL. priv prev art.180 din O.U.G. 34 Anexa 3E;
- Declprivprev art. 181 din OUG 34Anexa 2A;
-Doc care sa rezulte ca oper economic areobiect de activitateserv din clasa CAEN precizata ca cerinta obligatorie;
-Situatia economico-financiara Anexa nr. 1B , Cifraafaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sauegala cu220 000lei;
-Ofertantul îsi demonstreaza sit economica si financiara invocand si sustinerePersoanava completa Anexa nr.4E ;
- Lista luc. prestate in ultimii 5 (cinci ) ani, conform Anexa nr. 1C;
-Anexa nr. 2E ? Declaratie priv utilajelE, echip. tehnice;
-Anexa nr.1E ? Declaratie priv pers angajat si al cadrelor de conducere;
- Anexa nr. 17 ? Informatii ref la personalul de conducere;
- Informatii priv subcontractantii ;
- În caz asocAcord de asociere;
-Of. trebuie sa aiba certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.Garantia de participare: 1.709 lei.Garant. executie 10 % din val cont. fara TVA.
SE ATASEAZA ALATURAT INVITATIEI
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata executiei? ? 30 punctea)pentru durata cea mai mica se acorda punctajul maxim alocat( 30 puncte);b)pentru o durata mai mare decat cel prevazut la lit a) punctajul se acorda astfel : P(n) =durata minima/durata (n) x punctaj maxim alocat. Durate de executie ofertate sub pragul minim deo luna vor fi susceptibile de a fi considerate nerealiste, comisia de evaluare rezervandu-si dreptul de a solicita clarificari in cauza. Orice oferta care nu poate justifica un termen de executiedeosebit de scazut cu documernte relevante va fi respinsa ca neconforma.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer