Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Concentrate proteice vitamino-mineralizate


Detaliu pentru invitatia numarul 319852
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Tulcea
Numar invitatie: 319852/01.02.2012
Denumire contract: Concentrate proteice vitamino-mineralizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta TulceaCod fiscal: RO 4321534, Adresa: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Telefon: 0240/531551, Fax: 0240/533651
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Babadag, nr. 142, Tulcea, Romania, cod postal: 820126, telefon: +40 240531551, fax: +40 240533651, persoana de contact: Ana-Dorina Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Penitenciarului Tulcea, str.Babadag nr.142
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Concentrate proteice vitamino-mineralizate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Concentrate proteice vitamino-mineralizate destinate hranirii animalelor (porcinelor)
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 315 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I24 leiLot II198 leiLot III193 leiLot IV314 leiLot V116 leiLot VI69 leiValabilitate: 60 zileSe constituie prin: - virament bancar cont RO16TREZ6415005XXX000139, Trezor.mun Tulcea, CUI RO4321534- orice instrum. bancar de garantare emis de o soc.bancara ori soc.de asigurari, in original, cu respect.prev.art.86(1)(2)(3) din HG 925/2006 modif si complet ulterIMM pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei, cf.prev.Lg.346/2004, dovada incadrarii in categoria IMM ( anexele 1/2 din OUG 27/2006, completate)urmand a fi anexate dovezii garantiei de participare.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic ofertant, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza dovezii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea fara TVA a acordului-cadru ce se va incheia.Se va constitui prin : -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, cu respectarea prev.art.86(2), (3)din HG 925/2006, cu modif. si complet.ulterioare- daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, autoritatea contractanta urmand sa alimenteze contul deschis de catre contractant la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, pana la concurenta intregii sume .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat- Certificat de participare la licitatii cu oferta, completat potrivit formularului atasat- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea " conform cu originalul".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea Formulare;
- Documente (certificate, recomandari, etc) cu care ofertantul s-a aflat in relatii contractuale, referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie de atribuire atasata prezentei - sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer