Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Conceptie grafica si tiparire a materialelor promotionale din cadrul proiectului


Detaliu pentru invitatia numarul 328721
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria orasului Uricani
Numar invitatie: 328721/07.06.2012
Denumire contract: Conceptie grafica si tiparire a materialelorpromotionale din cadrul proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: 0254511101, 0254511121, Fax: 0254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Uricani, Str. 1 Mai, nr. 6, Comp Achizitii Publice, parter, oras Uricani, cod postal: 336100, telefon: +40 0254511121, fax: +04 0254511127, persoana de contact: Alenka Maria Gal
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Uricani, Str. 1 Mai, jud. Hunedoara nr. 6, etaj 1, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conceptie grafica si tiparire a materialelorpromotionale din cadrul proiectului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia serviciilor de conceptie grafics si tipsrire a materialelor promotionale, grafics si continut pentru: ghidul turistic; flyere; afise; harta turistics; panouri out-door; reclams in reviste;
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 5000 lei. Cu declaratie tip IMM: 2500 leiModul de constituire si exprimare a garantiei de participare: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari, eliberata de o banca de preferinta din Romania-in lei, ordin de plata in contul RO73TREZ3685006XXX002506? TrezoreriaPetrosani COD FISCAL 4634647Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sumaconf. art. 278ยน, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiei privind eligibilitatea ? Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? Formularul nr. 2Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 ? Formularul nr. 3Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: 1. Buhaescu Danut ? primar;2. Braia Corneliu ? viceprimar3. Flori Nelu Danut ? secretar;4. Chereches Livia Sorina ? contabil sef;5. Mihailescu Viorel - Sef DADPP6. Gal Alenka ? inspector achizitii publice;7. Borz Ana Maria ? consilier juridicCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 4Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile) Nota: Inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va cere ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul ORC in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Documentele vor fi prezentate in copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind situatia economico-financiara: prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani cu obligatia completarii Formularului 5, Bilant contabil la 30.06.2011 vizat de organul competent, original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII IN ULTIMII 3 ANI, Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare, Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani.Se va prezenta contract/contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 273500 RON fara TVA. Se vor prezenta copie dupa partile relevante ale contractului/contractelor reprezentand experienta similara.Se vor prezenta copii dupa procesele verbale de receptie calitativa aferente acestora., Recomandare/Recomandari din partea beneficiarilor (model propriu) care trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractulale pe parcursul derularii contractului- daca au fost inregistrate neconformitati, Resurse tehnice ? Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Resurse umane: - Declaratie privind numar mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere.Declaratie privind peroanele direct implicate in indeplinirea contractului (nume, functie, atributii, inclusiv personalul cheie) Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta in plus: copii dupa diplomele de absolvire, certificate de atestare, o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertanteCopii dupa contractele de colaborare, in cazul in care persoanele nominalizate sunt colaboratori ai societatii sau prezentarea de angajamente de participare obtinute de ofertant obtinute de la specialisti conf art 188 alin 2 lit c. OUG 34/2006 Certif. priv. managementul sistemului calitatii, SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer