Achizitie publica - Condensatoare 12 kV / 6,4 µF
Detaliu pentru invitatia numarul 323578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323578/06.04.2012
Denumire contract: Condensatoare 12 kV / 6, 4 µF
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVACod fiscal: RO 3871599, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI, NR.144, Craiova, Telefon: 0351404888;0351402422, Fax: 0351404890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Decebal, NR.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 0351404888/+40 0351402422, fax: +40 0351404890, persoana de contact: Birou achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ICMET CRAIOVA, Bulevardul Decebal, NR.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Condensatoare 12 kV / 6, 4 µF
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Bateriile de condensatoare vor fi utilizate in completare la instalatia bateriei de condensatoare.Domeniul de aplicareVerificari efectuate in cadrul Laboratorului de Mare Putere in procesul cercetarilor stiintifice pentru dezvoltarea si certificarea calitatii aparatelor si echipamentelor electrice.
II.1.6) CPV: 31711154-0 - Baterii de condensatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 287, 237 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de5700 lei, constituita conf legislatiei in vigoarePerioada de valabilitate a garantiei de participare: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin.(1), sau alin.(5), din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin viramentului bancar se vor folosi urmatoarele date : -Beneficiar : ICMET-CRAIOVA-Cont : RO41 BPOS 1700 2859 390 ROL02, -Banca : BANCPOST SA ? Sucursala DOLJ, Str. Fratii Buzesti nr.1 bis, Municipiul Craiova, jud. Dolj.-CUI: RO 3871599In cazul constituirii garantiei de participare prin Scrisoare de garantie bancara, se va utiliza ca model, Formularul nr.12 din SECTIUNEA III FORMULARE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular 1)Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010) (Formular 3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.3A)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 14)Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul ICMET CRAIOVA privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Marian Duta, director general ;
- Dorin Popa, director stiintific;
- Petre Pistol, director productie-marketing;
- Constantin Margineanu, director economic;
- Felicia Radu, consilier juridic;
- GheorgheTelibasa, sef serviciu achizitii publice, investitii, aprovizionare;
- Marcel Preda, sef birou achizitii publice, investitii;
- George Curcanu, presedinte comisie de evaluare;
- Ilinca Constantin, rezerva presedinte comisie de evaluare;
- Iancu Constantin, membru comisie de evaluare;
- Sbora Ilie, membru comisie de evaluare;
- Boltasu Catalin, membru comisie de evaluare;
- Preda Marcel, membru comisie de evaluare;
- Caramida Costel, rezerva membru comisie de evaluare.- Telibasa Gheorghe, rezerva membru comisie de evaluare.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 va fi exclus din procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Informatii privind subcontractantii. Daca este cazul, se va completa formularul cu subcontractantii si specializarea acestora. Formularul 4 insotit de acordurile de subcontractare, cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora.Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul).Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata acontractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. In cazul in care traducatorul nu este autorizat, aceasta va fi legalizata la notariat. In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004Note: 1.Se permite depunerea documentelor solicitate in aceasta sectiune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Documentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.3.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor solicitate in aceasta sectiune.4.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor solicitate in aceasta sectiune. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent, pentru persoane juridice straine), din care sa rezulte: (i) denumirea completa a operatorului economic, (ii) sediul social, (iii) persoane imputernicite/administratori, (iv) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (v) domeniul principal de activitate, (vi) domenii de activitate secundare, (vii)obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si (viii) faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Nota: ICMET CRAIOVA, in calitate de autoritate contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata.Documente edificatoare (Persoane juridice /fizice straine) ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Ofertantii straini vor prezenta aceste acte in original si/sau copii autorizate traduse in limba romana.Note: 1.Se permite depunerea documentelor solicitate in aceasta sectiune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2.Documentele emise in alta limba decat romana, vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.3.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor solicitate in aceasta sectiune.4.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune in favoarea ofertantului.5.Documentele solicitate in aceasta sectiune nu pot fi prezentate in favoarea ofertantuluideeventualii subcontractanti.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 aniCerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anitrebuie sa fie minim 300000 lei.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a cifrei medii de afaceri la 50 % fiecareasociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr.346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, durata furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiValoarea contractului similar solicitata este de 287237 lei fara TVA.Cerinta este indeplinita daca se prezinta un contract de o valoare egala cu valoarea estimata sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de 300000 lei fara TVA.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Experienta similara a subcontractorilor nu va fi luata in considerare.(In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ) Certificat ISO 9001 sau echivalent ? sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP accesand site-ul: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 12:51