Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Conducta de transport gaze naturale Dn 800mm, Crevedia-Podisor, L=43,861km (lucrari suplimentare)


Detaliu pentru invitatia numarul 339945
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 339945/22.11.2012
Denumire contract: Conducta de transport gaze naturale Dn 800mm, Crevedia-Podisor, L=43, 861km (lucrari suplimentare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conducta de transport gaze naturale Dn 800mm, Crevedia-Podisor, L=43, 861km (lucrari suplimentare)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conducta de transport gaze naturale Dn 800mm, Crevedia-Podisor, L=43, 861km (lucrari suplimentare)
II.1.6) CPV: 45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: G=114.000 lei;
-mod de constituire: OP in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-valabilitate: 50 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 8129, 99 lei;
-curs BNR leu/euro ptr.garantia de participare valabil cu 7 zile anterior datei limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constituiprin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala -neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrulSNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt Ioan Rusu Director General, Gabriela Mares Director General Adjunct, Ioan Stefanescu Director Economic, Olga Idu Director Directia Juridica, Ion Tataru Director Departament Dezvoltare, Tudor Boariu Directia Achizitii Publice si Contractari, Adela Pinzar Sef Serviciul Licitatii si Contractari, Andi Ion Serviciul Licitatii si Contractari ) Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente);
-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)- Se va prezenta autorizatia tip ETC, emise de ANRE, ptr. pers. juridica. conform Legii 351/2004 modificata, si a Ord. ANRE 89/2009
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept;, -declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimi 3 ani, Ca.min.= 5.700.000lei, -pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate din ultimii 5 ani, -Exp.sim.min.= 2.850.000lei.((unulsau mai multe contracte de lucrari a caror parametri tehnologici sunt similaricu cei ai achizitiei)-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR/BCE, Informatii privind subcontractantii, Conditii de mediu (Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere cu informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, conform art.188 alin.3 lit e din OUG 34/2006 modificata) sistem de management al calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent, sistem de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP atsata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer