Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Conducta telescopica S.R.M.P. Copsa Mica - limita S.C. SOMETRA S.A. Copsa Mica


Detaliu pentru invitatia numarul 320314
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 320314/15.02.2012
Denumire contract: Conducta telescopica S.R.M.P. Copsa Mica - limita S.C. SOMETRA S.A. Copsa Mica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: 0269803200, Fax: 0269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A.Medias, Piata CI Motas, nr 1, Medias, Sibiu, Romania, Serv. Licitatii cod postal: 551018, telefon: +40 269803203, fax: +40 269844832, persoana de contact: Mihaela Hentea. Se inregistreaza la registratura S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A., parter dupa care se depune la Serv. Licitatii, etaj 2, camera5.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A. Medias, Piata CI Motas, nr 1, Romania, cod postal: 551018, Se inregistreaza la registratura S.N.T.G.N. TRANSGAZ S.A., parter dupa care se depune la Serv.Licitatii, etaj 2, camera5.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conducta telescopica S.R.M.P. Copsa Mica - limita S.C. SOMETRA S.A. Copsa Mica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conducta telescopica S.R.M.P. Copsa Mica - limita S.C. SOMETRA S.A. Copsa Mica
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 333, 333 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. 2% din valoarea estimata-respectiv 26.666lei.Valabilitatea G.P.90zile de la data depunerii ofertelor. Modul de constituire: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11;
- Depuneri la caseria Transgaz- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc. de asigurari-O.P. vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;Autorit. contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu G.P., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ?revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;?fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;?fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;?ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modif.(5.113, 3lei).
Garantie de buna executie
In cuantum de 5%din valoarea contractului fara TVA.- retinere succesive din facturi partiale orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurarisau retineri succesive din facturi partiale . In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, in conformitate cu HG 1045/19.10.2011, contractantul se obliga de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl. privind eligibilitatea-Completare Formular 12A;
- Decl. privind situatia personala-(neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completa o declaratie pe proprie raspindere in conformitate cu Formularul nr.12B;
- Decl. privind calitatea de participant la procedura Formular 12C;
-Decl. privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69?1din OUG nr 34/2006, modificata( declaratie pe proprie raspundere cu privire la neancadrarea in situatiile prevazute de art.69?1 din OUG 34/2006 modificata-se se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(persoane cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt: Florin Cosma Director General, Liviu Pintican Director General Adjunct, Radu Moldovan Director Economic, Idu Olga Directia Juridica, Viorel Barbu Director Departament Dezvoltare) 1.Pers.juridice/fizice romane: - Certif.fiscal emis de oficiul registrului comertului/Autorizatie de functionare/altele echiv. sau alte doc.echiv. din care sa rezulte obiect. de activ. al operatorului. Obiectul contr. trebuie sa aiba coresp. in codul CAEN din certf. fiscal emis de ONRC.Certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Pers.juridice/fizice straine: -Doc. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profes. in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.In cazul ofertei comune: toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -bilantul contabil din anul precedent vizat de organele in drept; declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista princip.lucr.similare executate in ultimii 5 ani a caror valoare sa fie de 1.333.333lei insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Prin lucr. similare se inteleg doar acele lucrari a caror parame.tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei, 2.Autorizatii ETR si ETC emise de ANRE., 3.Informatii privind subcontractantii, 4.Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor de lucrari similare, 5.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, 6.Inform. privind pers. tehnic de specialitate si de asig. calitatii-Ptr. pers. implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contr. de munca permanent/colaborare.Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conform. cu prevederile art.190 din OUG nr.34/2006, capacit. tehnica si sau profesionalaa ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor jurid. existente intre ofertant si persoana respectiva In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia capacitatea tehnica si sau profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers., atunci ofert. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective prin care aceasta va pune la dispozitia ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate. documente de certificare asistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei; documente de certificare asistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;Declaratie pe propria raspundere ca indeplineste conditiile de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer