Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONDUCTE DE ADUCTIUNE Ø 2 7/8" PENTRU SONDELE 31 SI 161 BAZNA


Detaliu pentru invitatia numarul 339609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 339609/16.11.2012
Denumire contract: CONDUCTE DE ADUCTIUNE Ø 2 7/8" PENTRU SONDELE 31 SI 161 BAZNA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Biroul Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Garii, nr.5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201240, Sediul Autoritatii Contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONDUCTE DE ADUCTIUNE Ø 2 7/8" PENTRU SONDELE 31 SI 161 BAZNA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul propune pentru sondele 31 si 161 Bazna, realizarea de instalatii tehnologice separate, constand din conducte de aductie, ventile coltar, separatoare orizontale subterane, dispozitiv TPL
II.1.6) CPV: 45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 212 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuant.garant.pT participare: 7100 RON.Perioada de valab.a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2.Modul de constituire-conform prevederilor art.86 alin(1)din HG 925/2006: a)Scrisoarea de gar.bancara in favoarea AC(conform Formular 9)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias. Garantia de participare se va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr. 34/2006 este: 3.552, 12 RON.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
5% din val. fara TVA a contr. de exec. luc. Mod constituire: a) SGB de buna executie emisa de catre o societate bancara. sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentataA.C. in original si care se va constitui in anexa la contract.b) Prin retineri succesive din valoarea realizarilor lunare pe parcursul prestarii lucrarii.Executantul are obligatia de a comunica A.C., in termen de 3 zile de la data semnarii contractului, un cont de garantie deschis la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, cont de disponibil la dispozitia A.C., conform H.G. 1045/19.10.2011. Executantul va depune 0, 5% din valoareacontractului in contul de garantie. Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive cu o valoare de 4, 5% din sumele datorate si cuvenite contractatului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Se va completa Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicate in procedura de achizitie: 1.Corin Cindrea ? director general SNGN ROMGAZ SA, 2. Costel Totan? Director Sucursala Medias, 3.Dumitru Dobrescu -Director Productie -presedinte comisie evaluare, 4. Lucia Ionascu ? director economic, 5. Ladislau Posta - Sef Serv.Dez. -Supervizare, 6.Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte, 7.Simona Popa ? Sef Birou Juridic5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scandente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei nr. 4. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr.1a)Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de serviciisolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.b)Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta nr. 3Documente pentru omologari si atestari emise de autoritati competente pentru contractantul/subcontractantul care presteaza lucrarile.Autorizatie A.N.R.E. destinata executiei obiectivelor aferente instalatiilor tehnologice de suprafata, statiilor de comprimare a gazelor naturale, inclusiv racordurile la conductele colectoare din domeniul productiei si inmagazinarii gazelor naturale.Precizari: a. Aceasta autorizatie poate fi prezentata in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, in functie de partea din contract pe care o realizeaza;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta autorizatia in favoarea ofertantului.Ofertantii vor prezenta copie conform cu originalul autorizatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Fisa de informatii generale, care va contine toate informatiile despre ofertant. Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, inclusiv contul societatii si banca la care este deschis).Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii., 2. Bilantul contabil ? ultimul bilant vizat si inregistrat la Ministerul Finantelor Publice., 3.Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifreide afaceri globale pe ultimii 3de minim: 710.424lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR sau BCE.In cazul asocierii mai multor operatori economici valoarea pragului minim impus referitor la cifra de afaceri globala (CA), trebuie indeplinita prin cumulul CA ale asociatilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similaraOfertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Aceasta lista trebuie insotita decel putin un contract/proces verbal de receptie ?care sa confirme executarea de lucrari similare.Precizari: a. Experienta similara nu poate fi prezentat in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare privind executia de lucrari similare care sa atestemodul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre contractant.Recomandarile pot fi conform Formularului 3 sau Documente constatatoare conform art 97^1 din HG 925/2006., Informatiiprivind personalul: a) efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;b)lista personalului? cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, Informatii privind dotarile. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii: DACA ESTE CAZULPt subcontr.trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspund.privind neincad.in preved.art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contrac.in cazul in care parti din contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr.se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontract.nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr.nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asocierea - DACA ESTE CAZULMai multi oper.ec.au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.In acest caz se va prezenta oblig. un acord de asoc.in care se va mentiona faptul ca toti asoc.isi asuma raspunderea solidara pt indeplinirea viitorului contr.de achizitie pub.ca liderul asoc.este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asoc.si este raspunzator in nume propriu si in numele Asoc.pt indeplinirea contr. Intelegerea trebuie sa stipuleze, ca toti asoc.din Asoc.sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contr.Situatia ec.-fin.si Capacit.teh.si prof.se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri. Exceptie fac urmat.criterii de calificare si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte: - Sect.III.2.1.a) Situatia personala a ofertantului-Sect. III.2.1.b) - Capac.de exercitare a activ.prof. In acest caz prezentarea docum. este obligatorie pt fiecare membru al asoc. in parte., Informatii privind angajamentul ferm - DACA ESTE CAZUL.In cazul in care pentru indeplinirea contr.ofertantul isi demonstreaza capacit.tehn.si prof.invocand sustinerea unei alte persoane, atunci acesta are oblig.de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele teh.si prof.invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehn.si prof.nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proced.de atrib, avand obligatia de a prezenta: -declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006.-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in preved.art.181 din OUG 34/2006 lit.a, c^1 si d.-declaratia pe proprie raspundere privind neincadr.in prevederile art.69^1 din OUG. 34/2006. Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.: -un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001sau echivalent al acestuia valabil la data deschiderii ofertelor ;
-certificare de mediu conform ISO 14001 sau echivalent al acestuia valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare la telefon: +40 269201240.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer