Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Conducte de ape reziduale si accesorii


Detaliu pentru invitatia numarul 353096
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Numar invitatie: 353096/27.08.2013
Denumire contract: Conducte de ape reziduale si accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA S.A. BUZAUCod fiscal: RO 22987337, Adresa: str Unirii, bl8FGH, Buzau, Telefon: +40 238/720356, Fax: +40 238/726187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, SEAP, Romania, cod postal: -, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032997, persoana de contact: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conducte de ape reziduale si accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de ?Conducte de ape reziduale si accesorii? necesare pentru reabilitarea si intretinerea sistemului de canalizare.
II.1.6) CPV: 44163130-0 - Conducte de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 766 RON. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru garantia de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere curs lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire conf. art. 86 din HG 925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii, virament bancar in cont nr. RO29BTRL01001202J10932XX Sucursala Buzau, depunere numerar la casieria unitatii. Documentul privinddovada constituirii garantiei de participare va fi scanat si postat obligatoriu pe SEAP. Garantia constituita printr-un instrument de garantare se va transmite in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor. Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conf. art. 88 din HG 925/2006. Garantia de participare se va retine conf. art. 87 din HG nr. 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului va fi conform art. 90 din HG 925/2006 si HG 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Operatorul economic ofertant are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 1Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/ sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG nr.34/2006, modificat si completat ulterior.Ofertantul trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/ sustinatorului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Operatorul economic ofertant are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Certificat de participare cu ofertaindependenta, conform Ordin lui presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 3.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are obligatia sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanata de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea Ofertantului/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tescaru Ionel, Vasii Dragomir, Cristea Dumitru, Nicolescu Andreea, Mircea Raluca, Stanciu Doina, Ciolacu Mihai Aurel, Vladescu Valerica, Panait Alexandrina, Stan Raluca, Margarit Constantin, Constantin Costica Alexandru, Iamandi Melania. Cerinta nr. 1Se va prezenta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nota: Ofertantului clasat pe locul I i se va solicita documentul in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru personane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.Operatorul economic ofertant are obligatia sa completeze o DECLARATIEprivind cifra de afaceri globala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara.Pentru demonstrarea indeplinirii acesteicerinte se va prezenta: Lista principalelor livrari de produseefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca areimplementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer