Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 345012
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC SERVICII PUBLICE IASI SA
Numar invitatie: 345012/10.04.2013
Denumire contract: conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SERVICII PUBLICE IASI SACod fiscal: 27277063, Adresa: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Telefon: 0232/263542, Fax: 0232/277650
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IASI, SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237, telefon: +40 232/263542, fax: +40 232/277650, persoana de contact: VALENTIN CUTITARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. NATIONALA, NR. 43, Iasi, Romania, cod postal: 700237 - etaj 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE: TEAVA NEAGRA Ø 1?x2, 9;Ø 2?x2, 9;Ø 4?x3, 6; TEAVA RECTANGULARA 20X20X2; 30X30X2; 40X20X2; 60X40X3; OTEL BETON Ø6, Ø8, Ø10, Ø12; CORNIER 20X20X2;25X25X3;30X30X3; 50X50X5;PROFIL U INDOIT FARA IMBINARI 40x20x8; L = 4000 mm;OTEL LAT 20x4;30x3 ;40x4
II.1.6) CPV: 44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare(GP) =1200 lei;Perioada de valabilitate a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(min.60 zile). Se va constitui, cf. art.86 din HG 925/2006, modificata si completata, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Garantia trebuie sa fie irevocabila.GP se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO72BTRL02401202298869XX Banca Transilvania) sau fila CEC, cu conditiaconfirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelorb) a unei sume in numerarPentru constituirea garantiei de participare in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul leu/alta valuta comunicat de BNR la data publicarii invitatiei in SEAP.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in cuantumul, forma si avand termenul de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine GP in cond.art.87 din HG 925/2006, modif. si completata.In cazul in care un operator economic depune contestatie la CNSC, aut.contractanta va retinedin garantia de participare depusa suma de 1160 lei, in conditiile prevazute la art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, modif.si completata.ConformLegii nr. 346/2004 [1], IMM-urile beneficiaza de o reducere a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50%.Pentru a se putea bucura efectiv de facilitatile mentionate, operatorii economici sunt obligati sa faca dovada calitatii de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: |x|instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.|x| retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; in cazul in care contractantul opteaza pentru aceastavarianta, acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, uncont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, iar in contul astfel deschis trebuie sa depuna o suma initiala care nu trebuie sa fiemai mica de 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formular1-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular2-prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formular4- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular3.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general, ing.Maria Luminita Salceanu, Director Adjunct- Bart Corneliu, Director economic - Ec.Maria Zahariuc, sef serv.Cutitaru Valentin, sef sectie Crihan Iuliu, sef serv. Hutanu Gicu, cons.jr. Cazacu Vanda, ec.Iftene Cecilia, inspector specialitate Cosuleanu Andreea DianaDocumentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Conform art. 9, alin. 1, din Ord.ANRMAP 509/2011, cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul curent ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, documentul va fi prezentat de asociat pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de cel putin un punct de desfacere pe raza municipiului Iasi sau in zona periurbana.Ofertantul va prezenta copia documentului de proprietate /contract /precontract de inchiriere/ alte inscrisuri /angajament de sustinere de catre un tert. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii.Prezentare copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer