Achizitie publica - Conductor bobinaj ET2, Cablu VLPy (MyF) pentru motoare electrice; Cablu de energie cu izolatie si manta de PVC, tip CYY-F; MYY M, conductor Cu FY, Corpuri de iluminat complet echipate, sigurante fuzibile, capace, elementi siguranta
Detaliu pentru invitatia numarul 323914
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323914/11.04.2012
Denumire contract: Conductor bobinaj ET2, Cablu VLPy (MyF) pentru motoare electrice; Cablu de energie cu izolatie si manta de PVC, tip CYY-F; MYY M, conductor Cu FY, Corpuri de iluminat complet echipate, sigurante fuzibile, capace, elementi siguranta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Energeticianului nr.25, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul achizitorului: str.Energeticianului nr.25 , Localitatea: Rovinari , Cod postal: 215400 , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conductor bobinaj ET2, Cablu VLPy (MyF) pentru motoare electrice; Cablu de energie cu izolatie si manta de PVC, tip CYY-F; MYY M, conductor Cu FY, Corpuri de iluminat complet echipate, sigurante fuzibile, capace, elementi siguranta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "« Conductor bobinaj ET2 », cod CPV 31300000-9; « Cablu VLPy (MyF) pentru motoare electrice; Cablu de energie cu izolatie si manta de PVC, tip CYY-F; MYY M, conductor Cu FY », cod CPV 31321210-7;« Corpuri de iluminat complet echipate », cod CPV 31500000-1; « Sigurante fuzibile, capace, elementi siguranta », cod CPV 31211310-4 ", cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 31300000-9 - Sarma si cabluri izolate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 566.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare: 1.410, 00 lei.Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot: conform Anexa BPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va inserain mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG 925/2006 si la art.278¹ din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art.33, alin.3, pct. b din HG 925/2006. Nota : Prevederile art.278¹ din OUG 34/2006, se aplica doar pentru lotul nr. 1 deoarece are valoarea estimata mai mare de 63.000 lei..Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare se restituie de autoritatea contractanta conform art.88 din HG 925/2006.Completare model prezentat in FORMULARE.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului , fara TVA. In cazul constituirii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform art.92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentarea declaratiei conform Formular A (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Prezentarea declaratiei conform Formular B (va fi prezentata si de tertul sustinator daca este cazul)Incadrarea in una din situatiileprevazutede art. 181din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (pentru tertul sustinator sunt aplicabile numaipct. a), c1) si d) din art. 181, OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69¹ .Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006, conform Formular C (va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul)Incadrarea in situatiaprevazutala art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica-Lista persoanelor din cadrul S.C. C.E. Rovinari S.A. cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: DIRECTOR GENERAL: Dr. Ing. Trotea TiberuDIRECTORTERMOCENTRALA ROVINARI: Ing. Pisc IonDIRECTORE.M. ROVINARI: Ing. Davitoiu GheorgheDIRECTOR INVESTITII: Ing. Tudorescu VasileDIRECTOR ECONOMIC: Ec. Scurtu MariaDIRECTOR DIRECTIE M.R.U.: Cons. Jrd. Olaru SorinDIRECTOR COMERCIAL: Ing. Rebedea IonMembrii comisiei de evaluare: Ec. Dragomirescu Emanoil ? presedinte; ing. Grigorescu Ion ? vicepresedinte; sing. Mihaescu Gheorghe ? secretar; ing. Minoniu Mircea ? responsabil pe parte tehnica-membru; ing. Blidea Constantin ? responsabil asigurarea calitatii-membru; cons. jr. Ridichie Viorel ? responsabil pe partea juridica ? membru; ec. Stavaroiu Felicia ? responsabil pe partea economica ? membru.4. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta -Completare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta- Formular D. 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie conforma cu originalul, se poate solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarilor, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
- 30.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 2;
- 60.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 3;
-1.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 4.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular F - Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.Prezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirmelivrarea de produsesimilare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: - 50.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 1;
- 15.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 2;
- 30.000, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 3;
-600, 00 lei pentru ofertantii lotului nr. 4., Formular 5: Certificate sau alte documente emise de beneficieri ai produselor ofertate - cel putin de exemplu: un certificat, o recomandare (formular 5), o copie dupa un document constatator (cf. art. 97¹, HG 925/2006) sau alt document emis din partea unor beneficiari/clienti din care sa rezulte livrarea produselor ofertate sau similare si informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractualeCertificatele/documenteletrebuie sa se refere la produsele ofertate sau similare. Certificarea sistemului calitatii, in conformitate cu standardele SR-EN ISO 9001, editia 2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 07:47