Achizitie publica - Confectii metalice,reparatii confectii metalice si vopsitorii mobilier urban si aparate de joaca din mun.Medias si sat apartinator Ighisul Nou
Detaliu pentru invitatia numarul 330382
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330382/26.06.2012
Denumire contract: Confectii metalice, reparatii confectii metalice si vopsitorii mobilier urban si aparate de joaca din mun.Medias si sat apartinator Ighisul Nou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MediasCod fiscal: 4240677, Adresa: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Telefon: 0269/803827, Fax: 0269/841198
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Corneliu Coposu nr.3, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803827, fax: +40 269803829, persoana de contact: Iolanda Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Medias, P-ta C. Coposu nr.3, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratiepublica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Confectii metalice, reparatii confectii metalice si vopsitorii mobilier urban si aparate de joaca din mun.Medias si sat apartinator Ighisul Nou
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Necesitatea executarii lucrarilor de reparatii confectii metalice, reparat/montat banci si aparate de joaca, pe raza municipiului Medias si a satului apartinator Ighisul Nou, in scopul conservarii si extinderii fondului existent pe tot parcursul anului, ori de cate ori este nevoie.
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 255, 581.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 45111.00 lei;Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri(Declaratie?privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr.1 din OUG 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Se va constitui: fie prin GB, in original (conform Formularului 11), fie prin OP sau fila cec, in contul de trezorerie RO93TREZ5775006XXX000052 deschis la Trezoreria Medias, pentru Primaria Municipiului Medias, CUI 4240677, fie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul in care C.N.S.C. respinge o contestatie ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art.278^1, alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul IMM-urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea a garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. (conform art. 90 din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul); Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, va fi prezentata de tertul sustinator si/sau subcontractant (daca este cazul); Formularul 314 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Teodor Neamtu ? primar; Floarea Taropa ? viceprimar; Daniela Puscas ? director tehnic; Anuta Turcu ? director economic; Lucia Rau ? Sef Serv. Investitii; Simona Bozosan ? consilier; Iolanda Florescu ? referent de specialitate; Nicolae Tempian ? inspector; Dan Morarescu ? referent; Ioana Ghiorghe ? director DAPL; Ioana Bleahu ? consilier, Alexandra Moraru ? consilier juridic;Minea Maria ? Secretar municipiu;Alecu Gheorghe ? consilier local;Balazs Bela Attila ? cosilier local;Calcatinge Diana Maria ? consilier local;Chirnogea Ionel ? consilier local;Cindrea Corin Emil ? consilier local;Ciolpan Vasile ? consilier local;Fazakas Mihail ? consilier local;Gheorghiu Alexandru ? consilier local;Grozav Eugen ? consilier local;Knall Helmuth consilier local;Lata Ilie ? consilier local;Lupsan Partenie ? consilier local;Mendea Fanel ? consilier local;Muller Werner ? consilier local;Muntean Aurel ? consilier local;Petrescu George Stelian ? consilier local;Pintican Juga Brigitte Ursula ? consilier local;Popa Ioan ? consilier local;Puflea Radu Lucian ? consilier local;Patrui Eleonora ? consilier local (conf. modificarilor aduse de art. 2 din Ord. nr 170/2012 emis de ANRMAP. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?. Ofertantul/candidatul clasat pe primul loc in urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/in copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) va fi de minim 550.000, 00 lei; pentru o comparare echivalenta a cerintei privind CA se va avea in vedere cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anii la care se face referire., Alte documente relevante in vederea demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare (de ex. Bilantul contabil la finele anului financiar incheiat) sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat pentru cerintele de calificare solicitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se vor prezenta In copie min. 1 contract de lucrari similare (lucrari de confectii metalice) a carui valoare fara TVA sa fie de min 1700000 lei reprezentand 75% din valoarea estimata a viitorului contract si max 2 contracte de lucrari similare a caror valoare, fara TVA, insumata sa fie min 2200000 lei reprezentand 97, 5% din valoarea viitorului contract, conform art.9, lit.a) din HG 925/2006 actualizata;Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea cerintei solicitate;cu proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului lucrarii in original/in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.Se va prezenta recomandarea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, daca pe parcursul lucrarilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri pa, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii referitoare la personalul de conducere; Se vor prezenta CV-uri pentru personalul din conducere si personalul implicat in derularea lucrarilor, Persoanele responsabile cu executia lucrarilor, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Personalul muncitor de specialitate. Personal angajat calificat pentru executia lucrarilor pentru buna indeplinire a prevederilor contractuale Se solicita ca ofertantul sa beneficieze de serviciile unui inginer constructor, pentru care se va prezenta diploma de studii insotita de CV, Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar;ANGAJAMENT privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181, lit. a), c^1) si d), si 69^1 din OUG 34/2006 actualizata. (Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul; Formularul A1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; Formularul B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese, daca este cazul)., Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, Informatii privind intreprinderile afiliate. Lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?, ASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in format electronic in SEAP la sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 07:52