Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Conservare patrimoniu-Lucrari de refacere a acoperisului cladirii principale (conacului) ?Dumitru si Alice Rosetti-Tescanu-George Enescu? Tescani, comuna Beresti-Tazlau, judetul Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 339586
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL NATIONAL GEORGE ENESCU
Numar invitatie: 339586/16.11.2012
Denumire contract: Conservare patrimoniu-Lucrari de refacere a acoperisului cladirii principale (conacului) ?Dumitru si Alice Rosetti-Tescanu-George Enescu? Tescani, comuna Beresti-Tazlau, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL GEORGE ENESCUCod fiscal: 4192561, Adresa: Calea Victoriei nr.141, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3181450, Fax: 3129182
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei nr.141, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010071, telefon: +40 1213181450, fax: +40 1213129182, persoana de contact: RUXANDRA FENICHI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUZEUL NATIONAL "GEORGE ENESCU" Calea Victoriei nr.141, sector 1 , BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (muzeu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conservare patrimoniu-Lucrari de refacere a acoperisului cladirii principale (conacului) ?Dumitru si Alice Rosetti-Tescanu-George Enescu? Tescani, comuna Beresti-Tazlau, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de conservare patrimoniu-refacere invelitoare, burlane, jgheaburi din tabla zincata, astereala , pazie, ignifugare lemn
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 3000 RON, perioada de valabilitate este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei, modul de constituire prin virament bancar in contul RO58TREZ7015009XXX006715 Trezoreria sector 1 Bucuresti(1)Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv ; saub) neconditionat.(4) Autoritatea contractanta nu are dreptul: a) de a impune sau de a interzice prezentarea unui instrument de garantare emis de catre o anumita societate bancara ori societate de asigurari, nominalizata in mod expres in documentatia de atribuire;b) de a limita posibilitatea de prezentare a instrumentelor de garantare numai la cele care sunt emise de catre societati bancare sau numai la cele care sunt emise de catre societati de asigurari;c) de a impune sau de a interzice prezentarea scrisorilor de garantie in oricare dintre formele prevazute la alin. (3) lit. a)-b) ori de a acorda, in cadrul procesului de evaluare, un punctaj suplimentar uneia dintre formele de constituire a garantiei.conf.art.86 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 6 % din val. contr.fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se constituie si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006(formular 1)- cazier fiscal/judiciar operator economic (firma)-declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (formular 2)-certificat de atestare fiscala-certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiei de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat: certificat DGFPCFS si certificat primarie pentru taxele si impozitele locale, din care sa reiasa canu exista datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele-declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 181 conform O.U.G. nr. 34/2006 (formular 3)-se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta-persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, implicate in procedura de achizitie , in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: director general Cristina-Liliana Andrei, director administrativ-achizitii Fenichi Ruxandra, sef contabil Ioana Gosav, Consiliul de Administratie: Popa Florinela cercetator stiintific, Focseneanu Teodora sef birou muzeografie Sinaia, Rodica Chirita muzeograf sef, Modrea Nicolescu Nella conservator, Popovici Georgeta muzeograf sef sectie Tescani, membri ai comisiei de evaluare oferte Scarlat Cristina economist, Romila Ionel sef serviciu administrativ Tescani. -certificatul eliberat de Oficiul Registrului Comertului in oricare dintre formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri anuala, pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin 150000 RON.In cazul asocierii conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ, bilantul contabil la data de 31.12.2011 (copie vizata si inregistrata la AFP)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor licrari facute in ultimii 5 ani din care minimum un contract sa fie asupra unor monumente istorice.Pentru lucrarile prezentate se vor depune certificari de buna executie.La obiective ? monumente istoriceprecizand si cateva caracteristici tehnice ale echipamentelor. Nota: ofertantul va prezenta in copie procese verbale de receptie partiala sau finala de la beneficiari, din care sa reiasa ca au fost executate pana la data depunerii ofertelor in bune conditii de calitate (formularul 7, 8)-declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului anhajat (formularul 6)-autorizare MCPN-DMI (autorizare de lucrari la monumente istorice pentru firma si oameni): original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?declaratie ofertantant, pe proprie raspundere ca in cazul ca este declarat castigator, va asigura dotarile si personalul necesar realizarii lucrarilor contractate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer