Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COM HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA


Detaliu pentru invitatia numarul 267481
Autoritate contractanta
Comuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)
Cod de identificare fiscala: 3520300
Adresa: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu
Telefon: 0744.621.993
Fax: 0257.319.244
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COM HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: "CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COMUNA HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA PENTRU DESFASURAREA TARGULUI TRADITIONAL DE PRODUSE, SERVICII SI FOLCLOR, JUDETUL ARAD"CodCPV32342410-9 REV.2Echipamente de sonorizare45223100-7 REV.2Ansamblu de structuri metalice
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 29.09.2010 17:50
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA HALMAGIU, str. Primariei, nr.9, Comuna Halmagiu, judetul Arad, Romaniacod postal 317160
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA HALMAGIU, Sat Halmagiu, str. Primariei, nr. 9, Comuna Halmagiu, judetul Arad, cod postal 317160, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 354, 870 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, Formularul 12A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Formularul 12B; Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 12C;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor de stat, inclusiv cele locale;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Registrul Comertului;Fisa de informatii generale; bilantul contabil pe anul 2009;Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) va fi cel putin dublul valorii estimate a contractului;declaratie privind lista princ. livrari de produse in ultimii trei ani, Formularul 12 E;Informatii privind experienta similara;ISO 9001;ISO 14001;ISO 18001;Informatii privind protectia muncii, Formular 10;
SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer