Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Conserve


Detaliu pentru invitatia numarul 328420
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Numar invitatie: 328420/30.05.2012
Denumire contract: Conserve
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"Cod fiscal: 4183164, Adresa: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Telefon: 0214604260, Fax: 0214610325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , , Bucuresti, Romania, cod postal: 041451, telefon: +40 214604260, fax: +40 214610325, persoana de contact: MESINA RAZVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , Bucuresti, Romania, Biroul ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Conserve
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de conserve de legume si fructe conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 15331131-4 - Fasole transformata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii RO31TREZ7045005XXX000134, TREZORERIE SECTOR 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.?Garantie de participare, in suma fixa de 4302 lei si reprezinta 1% din valoarea maxima estimata, fara TVA a acordului cadru.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in cuantumul si forma stabilita duce la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent incheiat in baza acordului cadru si poate fi constituita conform prevederilor HG 925/2006 .Garantie de buna executie poate fi constituita prin virament bancar in cont garantii RO31TREZ7045005XXX000134, TREZORERIE SECTOR 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea formularului nr. 2;Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare- Completarea formularului nr. 3; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006, Manager: Dr. Catalin Gabriel Smarandache;Director Financiar ? Contabil: Ec. Rucsandra Bata, Completarea Formular nr.9 ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Completarea formularului nr. 4;Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice locala, din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?);Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale valabil la data deschiderii ofertei.Certificatul va prezenta situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original, copie legalizata, Xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, prezentarea documentului in original sau copie legalizata.certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre candidat/ofertant, Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de autoritatile competente sau rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (COPIE semnata de un reprezentant imputernicit al societatii cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani in vederea dovedirii experienteiCerinte: Dovada detinerii de mijloace de transport specializateSe solicita mostre ale fiecarui produs.Declaratii de conformitate sau buletine de analiza. Implementarea unui management de siguranta a alimentelor conform HACCP/ ISO 22000 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer