Achizitie publica - CONSERVE DE LEGUME SI FRUCTE
Detaliu pentru invitatia numarul 326248
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326248/10.05.2012
Denumire contract: CONSERVE DE LEGUME SI FRUCTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: 0232267706, Fax: 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: MONICA VICOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante : Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Spiridon, Localitatea : Iasi, Bdul Independentei, nr. 1, cod postal :700111, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSERVE DE LEGUME SI FRUCTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare conserve de legume si fructe necesare pentru asigurarea hranei bolnavilor internati
II.1.6) CPV: 15331462-3 - Mazare la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata fara tva a fiecarui lot, valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare este prevazuta in Anexa B a prezentei Fise de date, astfel : Lot 1 = 600 lei; Lot 2 = 708 lei; Lot 3 = 210 lei; Lot 4 = 1200 lei ; Lot 5 = 1152 lei ; Lot 6 = 48 lei
Garantie de buna executie
Furnizorul va avea obligatia, pana la intrarea in efectivitate a contractului, de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contract. pentru gr de buna execut.Gr. de buna execut. va fi constituita si virata in contul de disponibil aflat la dispozitia aut. contract., in procent de 2 % din valoareacontractului.Atunci cand contractantul nu opteaza pentru virarea integrala a garantiei de buna executie, suma initiala care se depune de catre furnizor in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5 % din valoare contractului fara TVA. In acest caz, pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze contul de disponibil deschis in favoarea autoritatii contractante prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol, as. nutritie Hagima Iuliana, as. nutritie Vasilica SimonaPentru Cerintele 1, 3, 7, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. Cerinta nr. 1Certificat constatator- Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil - Ofertantul trebuie sa prezinte cel mai recent bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente-in copie conform cu originalul, Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Recomandari din partea altor beneficiari - cel putin una, Mostre de produs - Se vor prezenta in mod obligatoriu mostre de produs pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6. Mostrele vor fi identice calitativ si ca forma de prezentare cu produsul care urmeaza a fi livrat, daca va fi declarat castigator. Mostrele nu se factureaza, vor fi suportatede furnizor, ele reprezinta cerinta minima de calificare si nu se returneaza, fiindparte a ofertei depuse;Mostrele depuse vor fi marcate cu numarul lotului aferent. Pentruconformitatea propunerii tehnice, mostrele pentru fiecare produs ofertat, trebuie sa indeplineasca specificatiile tehnice precizate in caietul de sarcini.Produsele solicitate sub forma de mostre vor fianalizate de beneficiar in cadrul unor sedinte ulterioare sedintei de deschidere a ofertelor pentru a se asigura ca ele suntconforme cu specificatiile precizate in caietul de sarcni, fara costuri suplimentare suportate de autoritatea contractanta.Mostrele nu se restituie.Prezentarea mostrelor reprezinta o conditie eliminatorie, iar nepre, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, CE sau declaratii de conformitate - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de persoana autorizata). Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului demanagement de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 14:34