Achizitie publica - Consolidare bloc locuinte str.Martir Horea nr.22, Bacau
Detaliu pentru invitatia numarul 341639
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341639/08.01.2013
Denumire contract: Consolidare bloc locuinte str.Martir Horea nr.22, Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: 0234-581849;0723683160, Fax: 0234-588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare bloc locuinte str.Martir Horea nr.22, Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de refacere a elementelor structurale ale cladirii cat si a elementelor nestructurale respectiv se vor executa lucrari de refacere a structurii de rezistenta si a arhitecturii blocului precum si a instalatilor electrice interioare, sanitare, termice interioare si de gaz avariate in urma deflagratiei produse in data de 21.12.2010 in apartamentul de la parter in zona fronton a scarii A a blocului.Valoarea estimata a lucrarilor ce se vor achizitiona prin prezenta procedura este de 902.620 lei, fara TVA, existand posibilitatea achizitionarii de lucrari suplimentare ce pot aparea pe durata contractului, similare acestor lucrari, in valoare estimata de 133.800 lei, fara TVA, (respectiv 15% procent care se va aplica corespunzator si valorii ofertate).Valoarea ofertei va fi pana la limita valorii de 902.620 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 036, 420 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 18000 leiPentru garantia de participare depusa in alte valute echivalenta se va face la cursul comunicat de catre BNR cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor).GP se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii prin ordin de plata, banii se vor vira in contul Trezoreriei Bacau: RO28 TREZ 0615 006X XX00 0234 (CIF RO 4278337). Dovada constituirii GP va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediu Primariei Bacau, str. Marasesti nr.6. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante: MUNICIPIUL BACAU, asa cum s-a solicitat in fisa de date a achizitiei, vor fi respinse ca inacceptabile.-Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004. In masura in care CNSC respinge o contestatie a ofertantului ca nefondata, in baza art. 278^1, OUG 34/2006, i se va retine suma de 4.682, 62 lei in conformitare cu prevederile art. mentionat.- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conf. art.90 alin.(3) din HG 925/2006, actualizata si cu respectarea prevederilor H G 1045/oct. 2011.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69ยน din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta 1Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completare formular 2, sau certificat echivalent.Cerinta 2Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului 3 cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare ;Cerinta 3Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 4Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Dragos Luchian - Viceprimar3. Mihai Sustac ? Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Vasile Tescaru - Consilier Local6. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local7. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local8. Neculai Nechita ? Consilier Local9. George Bogatu ? Consilier Local10. Cristinel Manolache ? Consilier Local11. Vasile Dragusanu ? Consilier Local12. Costel Bujor ? Consilier Local13. Stefan Stanciu ? Consilier Local14. Irina Daniela Florea ? Consilier Local15. Elena Cosma ? Consilier Local16. Constantin Scripat ? Consilier Local17. Radu Ababei ? Consilier Local18. Maria Enasel ? Consilier Local19. Iulian Stoican ? Consilier Local20. Florin Lazar ? Consilier Local21. Ghiorghe Huluta - Consilier Local22. Isabela Elena Adam ? Consilier Local23. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Administrator Public - ec. Leonard Stelian Padureanu26. Director Directia Tehnica - ing.Cristina Buzdugan27. Director Directia Juridica -jr.Corneliu Gavrilescu28. Director Directia Economica - ec. Clementina Vinerica29. Sef Serviciul Achizitii - ing.Corina Neaga30. Sef Serviciul Tehnic Investitii - Romica Chindrus31. Consilier Serviciul Tehnic Investitii - ing.Laura Popa32. Consilier Serviciul Tehnic Investitii - ing.Camelia Iordan33. Consilier Serviciul Juridic - jr.Viorica Borta34. Consilier Serviciul Achizitii - ing.Violeta GrosuleacModaliatea de indeplinireCompletare - Declaratie privind evitarea conflictului de interese prin neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular 5Cerinta 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinireCompletarea certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 6Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul / candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare ladeclaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 2, Formularul 3 pct.a, c^1 si d, Formularul 4 si Formularul 5.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 4 si Formularul 5Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz). Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 183 din OUG 34/2006, actualizata privind forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta 1Forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul de activitate si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiAcest document trebuie prezentat de toti ofertantii si ofertantii asociati care vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. In cazul ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator autoritatea contractanta va solicita prezentarea acestui document la sediu in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta 2Autorizatii specifice - daca un grup de operatori economici depune oferta comuna atunci cerinta nr.2 se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, inclusiv a subcontractantilor pentru partea de contract pe care o realizeaza: a. Atestat de tip B - proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV, emis de ANRE ? conform, Ordin nr. 24 / 2007 actualizat, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic;b. Autorizatie tip EDS (destinata executiei sistemelor de distributie a gazelor naturale) emisa de catre ANRE ? conform Ordin nr.89 / 2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale;Tertii nu pot sustine prin prezentarea autorizatiilor specifice, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizatii se pot utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transmisibila.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani si cifra de afaceri globala medie anuala.Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de min. 1.800.000 lei.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri globale respectiv a cifrei de afaceri globale medie exprimate in alte monede se va face la cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei, aferent fiecarui an.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privindincadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata., Cerinta 1 - continuareIn cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM-urilor se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului cifrei de afaceri.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorului economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii economice si financiare din partea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei care sustine, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm de sustinere financiara, trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de asolicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., Cerinta 1 - continuareIn cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului ? fonduri financiare - angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea cerintei de calificare privind nivelul min.al cifrei de afaceri aceasta trebuie indeplinita in intregime de un singur sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta 2Declaratie privind experienta similara ca si executant. Cerinta min.oblig.: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pt. depunerea ofertei unul sau mai multe contracte de lucrari similare celor ce se vor achizitiona cu o valoare minima cumulata de 900.000 lei.Pt.demonstr.experientei similare se vor prezenta: certificari din care sa reiasabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitNota: prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contr.de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari recept.partial care sunt insotite de PV de recept.part.;
- lucrari recept.insotite de PV la term.lucr.;
- lucrari recept.insotite de PV de recept.finala., Cerinta 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta 4Informatii referitoare la pregatirea profesionala a cadrelor de conducere si a personalului tehnic de specialitate necesar executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului. Se vor prezenta: 1) Declaratie referitoare la personalul de specialitate ce va fi angajat in contract.2) Informatii referitoare la experienta profesionala a personalului cheie (CVuri) la care se vor anexa, dupa caz, copie dupa diplome, autorizatii si declaratii de disponibilitate mentionate in acesta.3)Declaratie de disponibilitate semnata de catre fiecare specialist propus in oferta pentru perioada de timp specificata in graficul de executie.4) Dovada ca persoanele responsabile de executia lucrarilor sunt angajate cu contract de munca de catre ofertant sau au contract / angajament de colaborare cu acesta., Cerinta 5Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamenteletehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului.-In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice ale tuturor ofertantilor parteneri asociati. In acest caz Declaratia privind utilajele trebuie completata de catre liderul de asociere si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati;Cerinte minime obligatori: Ofertantul va face dovada detinerii (dotare proprie / inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta 6Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care exista subcontractanti se va prezenta acordul de subcontractare. Certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii, sau in cazul in care nu se detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei., Certificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management de mediu, sau in cazul in care nu se detine acest certificat, se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, avizate de organismele acreditate. In cazul depunerii unei oferte comune/asociatii cerintele privind standardul de management de mediu trebuie sa fie indeplinite de fiecare membru al asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 14:05