Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare canale gaze arse bl.7 SE Isalnita


Detaliu pentru invitatia numarul 354665
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 354665/14.10.2013
Denumire contract: Consolidare canale gaze arse bl.7 SE Isalnita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SE Isalnita Str.Mihai Viteazu nr.101, Isalnita, Romania, cod postal: 207340
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ISALNITA STR. MIHAI VITEAZU NR. 101 SAT ISALNITA JUD. DOLJ SALA DE LICITATII PAVILION POARTA ETAJ3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare canale gaze arse bl.7 SE Isalnita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidarea structurii de rezistenta a canalelor de gaze de ardere bl.7 SE Isalnita.La aceasta lucrare nu sunt aplicabile prevederile art. 29 alin.(2 indice 1)din OUG 34/2006 actualizat.
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 885.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Garantiei de Participare: suma de 1400 RONValabilitate Garantie de Participare: minimum 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare la licitatie se poate constitui si in alta valuta, cursul de schimb valutar care se va lua in calcul fiind cel comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, comunicata in invitatia de participare. Dovada constituirii Garantiei de Participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor comunicata in invitatia de participare. Forma constituire Garantiei de Participare: a) virament bancar sau instrument garantare emis de societate bancara/asigurari, in original (Formular 3). Originalul instrumentului de garantare participare procedura se depune la sed. SE Isalnita, Serv. Achizitii Lucrari si Servicii, pana cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.b) ordin plata confirmat de banca, cont RO 25 BRDE 170SV 96342091700 - BRD Suc. Craiova ? pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Codul unic de inregistrare al SE Isalnita este 31454295/03.04.2013.In cazul IMM cuantumgarantiei de participare este 50% din valoareDaca CNSC respingePE FOND contestatie ofertant, autoritatea contractanta retine din GPsuma calculata conform art. 278ยน/OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA.Constituire garantie de buna executie: a) Instrument garantare emis societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive sume datorate din facturi partiale. Contractantul are obligatia sa deschida la Trezorerie, cont disponibil distinct la dispozitia Achizitor. Suma depusanu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% pret contract. Achizitorul alimenteaza acest cont din retineri succesive pana la suma garantiei de buna executie. Achizitor instiinteaza Contractant desprevarsaminte. Din cont pot fi dispuse plati atat de Contractant, cu aviz scris Achizitor, cat si de Trezorerie la solicitare scrisa Achizitor, conf. art. 90 (3) HG 925/2006.In cazulIMM, cuantumul garantiei de buna executie: 5%din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrare in situatii art.180 si 181 din OUG 34/2006 - completare Formular 6;Declaratie privind neincadrare in situatii art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare Formular 14; Persoanele care detin functii de decizie cu privire la organizarea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Dumitrascu - Director SE Isalnita;Veronica Nica - Director Economic;Viorel Gherghina- Director Tehnic;Viorica Elisabeta Mitricof - Director AchizitiiDiana Cucu ? Sef Serviciu Achizitii LucrariDeclaratie privind calitate participant procedura - completare Formular 7;Declaratie privind participare cu oferta independenta - completare Anexa 1 la Formular 5; Declaratie privind incadrare IMM - completare Formular 9;Declaratie cu privire la datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator1) - completare Formular 15.1) daca se uzeaza drept prevazut art. 11 (4) HGR 925/2006 prezentare declaratie proprie raspundere privind indeplinire criterii calificare, ofertant va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma indeplinire cerinte calificare, la solicitarea autoritatatii contractante.2) daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertant/candidat sau autoritati competente.3)Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura operatorii economici aflati in situatia prevazuta laart. 180 si a exclude din procedura operatorii economiciaflati in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice/fizice romane, prezentare Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea Raportului privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine, prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse in limba romana de traducatori autorizati si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, respectiv cifra de afaceri globala intr-o perioada care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual, leu/valuta, pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Cerinta minima: Prezentarea a cel putin undocument/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme executarea de lucrari similare de constructii cu structuri metalice si lucrari similare de constructii cu structuri din beton armat., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic sub forma de proprietate, inchiriere, comodat etc. ptr. indeplinirea contractului de lucrari.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele dotari: vibrator pentru beton, ciocan pneumatic, motocompresor, excavator, malaxor pentru mortar., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa dispuna de responsabil tehnic cu executia atestat MLPATdomeniul I, angajat/cu contract de colaborare/angajament de participare. Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer