Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE CLADIRE, STRADA MAHMUDIEI NR.20, MUNICIPIUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 321097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea
Numar invitatie: 321097/01.03.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE CLADIRE, STRADA MAHMUDIEI NR.20, MUNICIPIUL TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TulceaCod fiscal: 4321429, Adresa: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Telefon: 0240519570, Fax: 0240517736
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Pacii, nr.20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 240519570, fax: +40 240517736, persoana de contact: Mariana Tunsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UAT Municipiul Tulcea, str.Pacii nr.20, Tulcea, etaj.I, Camera 101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE CLADIRE, STRADA MAHMUDIEI NR.20, MUNICIPIUL TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?CONSOLIDARE CLADIRE, STRADA MAHMUDIEI NR.20, MUNICIPIUL TULCEA? ce consta in: -lucrari de consolidare infrastructura si suprastructura cladire;
-lucrari de dezafectare pentru grupul sanitar existent;
-lucrari de constructii cu destinatia de grup sanitar (parter si etaj), inclusiv instalatii sanitare, termice, electrice aferente ;
-montarea unei instalatii de paratrasnet tip prevectron 2.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de part.: 5000 lei (pt.a benef.de red.cu 50% a gar.se va prez.decl.pe propria rasp.ca soc.se incadreaza in IMM)Per.de valab.a gar.pt.part.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei(60 zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit.a gar.pt.particip.la lic.(una din variantele): -Scrisoare de gar.bancara pentru part.la licit./Instrument de garantare emis in cond.lg.de o soc.de asig.(Formularul nr 11, Sectiunea Formulare si Modele);scrisoarea de gar.bancara va fi elib.de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sauOrdin de plata (vizat de banca) in contul deschis la Trez.Mun.Tulcea nr.RO56TREZ6415006XXX000145Perioada de valab.a gar.pt.particip.trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab.a ofertei.Gar.de particip.se restituie: -ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec.-ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contr.de achiz.publ.cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data expirarii perioadei de valab.a ofertei, sau in cond.art.88 alin.4 din HG925/2006 cu modif.si compl.ult.Gar.de particip.la lic.poate fi retinuta in cazul in care: 1.ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia.2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valab.a ofertei.3.oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr.de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.4.in cazul in care pe parcursul proc.ofertantul a depus o contestatie la Cons.Nat.de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din gar.de particip.se va retine, conf.art.278ยน, alin(1) din OUG 34/2006 act.suma de: 3200 lei.Daca scrisoarea de Garantie Bancara/Instrumentul de garantare nu contine inclusiv mentiunea de la punctul 4, conform formularului atasat, oferta va fi respinsa in temeiul art 33(3) lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec.a contr.se constit.de catre executant in scopul asig.aut.contract.de indepl.cantit.calit.si in perioada convenita a contract.Contractantul va deschide la unit.Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in adm.acestuia un cont de disponibil distinct la disp.aut.contractante si care se va constitui ca anexa la contract in termen de max.3 zile calend.de la data inch.contr.conf.HG1045/19.10.2011.Cuantumul gar.de buna exec.a contr.reprez.10 % din pretul contr.fara TVA.In conf.cu Lg.346/2004, modif.si compl.prin OG 27/2006 privind stimularea infiintarii si dezv.intrepr.mici si mijlocii, IMM?urile beneficiaza de red.cu 50% pentru crit.legat de garantia de buna exec.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna exec.in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste oblig.asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Exec.contract.incepe dupa constituirea garantiei de buna exec.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Decl.privind eligibilitatea>Decl.privind eligibilitatea in cf.cu Formularul 12 A-incadrarea in sit.prev.la art.180/OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atrib.contr.de achiz.publica.2.Decl.privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 in cf.cu OUG nr.34/2006 Formularul 12 B.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cf.art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 12 A si Formularul 12B.Cerinta nr. 2.Prez.certif.constatatoare privind indepl. oblig.exigibile de plata>1.Certif.de atestare fiscala privind imp.si taxele locale;2.Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata la bugetul general consolidat, elib.de Administratia Finantelor Publice .Din doc.prez.trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certif. de atestare fiscala se depun in original, copie leg. sau in copie lizibila semnata cf.cu originalul si stampilata de catre ofertant.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solic.comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Pers.juridice straine vor prezenta orice document edificator pt.dovedirea eligibilitatii?eliberate de aut.din tara de origine (certif.caziere judiciare, alte doc.echiv.) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a imp.taxelor si contrib.catre bug.de stat si bug.local in conf.cu cerintele aut.contractante.Doc.vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau in copie lizibila semnata conf.cu originalul si stampilata de catre ofertant la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata aacestora in lb.romana.?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Obs: Cu exceptia imp.si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat cond.impusela acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii, catre bug.de stat sau catre bug.local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(indiferent de cuantumul acestora).Cerintanr.3Prezentarea decl.privind calitatea de participant la procedura> Decl.privind calit.de part.la procedura ? Formularul 12 C? In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerintanr. 4Prez.certif.de part.la lic.cu oferta independenta>Certif. de part.la lic.cu oferta independenta, conf.Ordin ANRMAP 314/2010 ? Formularul 1?In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Cerintanr.5-Decl.privindneincadrareala prev.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.>Decl.pe proprie rasp.conf.art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata, cu modif.si compl.ult.Formularul 2 insotit de Anexa.In conf. cu Anexa, pers.cu functie de dec.din cadrulaut. contractante, in ceea ce priveste org.derularea si finalizarea procedurii de atrib.a contr.de exec.pt. ?CONSOLIDARE CLADIRE, STRADA MAHMUDIEI NR.20MUNICIPIUL TULCEA ? , sunt: Constantin Hogea?Primar Mun.TulceaGeorge Blejan?Viceprimar Mun.TulceaElena Grigore?Director Ec.Mun.TulceaChesca Rodica?Cons.I, Serv.Dezv.InvTunsu Mariana?Sef Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceCiobanu Anamaria- Jr.Compartiment Contencios AdministrativBarbu Oana ? Insp.-Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceParaschiv Luminita?Insp.Birou Marketing, Licitatii, Achizitii publiceMircea Traian- Administrator Directia Politie Locala? In cazul unei asoc., fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Pt pers.juri.romanePrezent.certif.constatator emis de ORC, elib.cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor>Certif.constatator emis de ORC in original sau copie lizibila cf.cu orig.cu semnatura si stampila ofertantului.Din certif. prezentat trebuie sa rezulte: a)caob.de activ al ofertantului include activ.ce fac obiectul achiz publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la faliment ori lichidare, adm.afac.de catre un judecator sindic sau cu priv.la decl.unei proceduri legale pt.decl.sa in una din ac.sit.In cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener trebuie sa prez ac. Formulare.Cerinta nr. 2Pt.pers.jur.straineIn ved.demonstr.capac.de exercit.a activ prof.se solic.ofertantului doc.edificat care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers. jurid in cf.cu prev.legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident>Doc.prez.treb.sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desf.activ.ec.care le includ si pe cele care fac ob.prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.procedurii de insolventa.Ofertantii vor prez.doc.insotite de traducerea autoriz.in lb.romanaIn cazul unei asoc/parteneriat, fiec.partener treb.sa prez.ac.formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Inf.privind sit.ec.-fin.1.Bilantul contabil aferent ex. 2010, inregistrat si vizat de organele competente.In sit.in care operatorul ec.si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, il va depune pe acesta .2.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1 -Experienta similaraDecl.privind lista principalelor lucr.ex.in ultimii 5 ani inclusiv lista, si fisa /fise de informatii privind experienta similara-Obligativitatea prez.pt.experienta similara, -maxim3 contracte de lucrari similare in val de 300.000 lei, faraTVA.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Cerinta nr. 2Resurse tehniceDecl.referitoare la utilajele de care dispune pentru indepl.contr.de lucrari, Cerinta nr.3Informatii referitoarela personalul/ organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii, Cerinta nr 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, Cerinta nr 5 Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr 6 Informatii privindsubcontractantii, Cerinta nr 7 Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1Informatii privind masurile de protectie a mediuluiCertificat in sistemul de management al mediului ISO 14001/2005 sau echivalent, Cerinta nr. 2Asigurarea calitatii lucrarilorcertificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: a)pentru durata de executie cea mai micase acorda: -punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv;b) pentru alta duratadecat cea prevazuta la lit.a, dar cu incadrare in durata impusa (7luni) punctajul se acordaastfel: P(n) = (termen minim/termen(n) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 08:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer