Achizitie publica - CONSOLIDARE CLADIREA PRIMARIEI ? EXECUTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 331893
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331893/18.07.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE CLADIREAPRIMARIEI ? EXECUTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului LugojCod fiscal: 4527381, Adresa: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Telefon: 0256/352240, Fax: 0256/350393
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei Nr.4, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 0256352240, fax: +40 0256350393, persoana de contact: Wagner R. Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE CLADIREAPRIMARIEI ? EXECUTIE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare la cladirea Primariei;
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000lei. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile (de la data limita de depunere/primire a ofertelor). Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume de bani (pentru garantiile reduse ca valoare), ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO 79 TREZ 6235006XXX000071, deschis la Trezoreria Lugoj, care se prezinta in original. In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare conf. art.278?1, alin. a) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec. este 10 % din val.contr. de lucr. TVA. exclus. Conf. art. 89, din HG 925/2006. garant.de buna exec.se constituie la alegere conf. art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare: printr-un instr. de garantare sau prin retineri succesive din suma datorata pentru facturi partiale cu respectarea HG 1045/2011 care modif. al. 3 al art. 90 din HG 925/2006. In acest caz contract are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul org.fiscal competent in admin. acestuia, un cont distinct la dispozitia AC Mun.Lugoj. Suma initiala care se depune de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 prin completarea si prezentarea Formularului 9 si/sau certificat echivalent; In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Completarea si prezentarea Formularului nr.9 se va face si de catre tertului sustinator daca e cazul. Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intruna dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: completarea si prezentarea Formularului 10; confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia - Certificat de participare cu oferta independenta, (Formularul A);In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociatEvitarea conflictului de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Evitarea conflictului de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formularul B, ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului este obligatorie pentru fiecare asociat.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Numele si prenumeleFunctiaIng. Prof. Francisc Constantin BoldeaPrimarIng. IoanAmbrusViceprimarNichita CosminDir. Ec.Dan CiucuSecr.Mun.Lista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Numele si prenumeleFunctiaEnescu MarioCFPGalin PetruBirou BugetMitar FlaviusBirou JuridicLazar ConstantinCompartiment InvestitiiIvascu NicolaeCompartiment InvestitiiWagner R. CristianCompartimentul Licitatii si Achizitii PublicePrecizari suplim.: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor;Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (doc. in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice / fizice straine - Vor depune documente din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social (sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale ? daca este cazul); structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala aferent prezentului contract pe ultimii 3 ani ( fara a fi luat anul in curs) trebuie sa fie de minim 401.600, 00 lei. Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevauta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Operatorii economici sustinuti de o alta persoana juridica vor dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective care pune la dispozitie resursele financiare pe durata derularii contractului, conform prevederilor legislatiei in vigoare. In cazul asocierii criteriile de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-economica pot fi indeplinite si prin cumul. bilant contabil/extras de bilant/ raport de audit/ raport al cenzorilor etc; - Formular 11;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formular 16), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Operatorii economici vor face dovada executarii si finalizarii a minim 1 contract, maxim 3 contracte, ce au avut ca obiect executia de lucrari similare, lucrari de constructii, cu o valoare minima (cumulata) de 200.806, 45 lei, fara TVA;Prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate indiferent daca este o autoritate publica sau client privat si care trebuie sa contina informatii relevante pentru sustinerea experietei similare ca: partile semnatare ale contractului, obiectul contractului, durata contractului, valoarea contractului, garantii, semnate si stampilate. Copii cu mentiunea ?conform cu originalul? din Procesul verbal de receptie partial sau la terminarea lucrarilor.Prezentarea certificatelor de buna indeplinire a obligatiilor contractuale;, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii (Formular 35)Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului;Documente care atesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate.Minim 1 persoana cu atestat control calitate (CQ); dovada atestarii se va realiza prin prezentarea de adeverinte, diplome, autorizatii sau alte asemenea documente. Minim 1 persoana cu atestat responsabil tehnic cu executia (RTE); dovada atestarii se va realiza prin prezentarea de adeverinte, diplome, autorizatii sau alte asemenea documente, Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului;Diplome sau certificate de calificare, Documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate., OPersonal calificat: zidar, dulgher, fierar betonist; dovada atestarii se va realiza prin prezentarea de adeverinte, diplome, autorizatii sau alte asemenea documente;, Dotari necesare: schela; Documente ce se vor prezenta pentru indeplinirea cerintei. Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 13 si anexa aferenta. Ofertantul va trebui sa prezinte documente justificative edificatoare prin care sa demonstreze dreptul de proprietate sau de folosinta (contracte inchiriere/leasing etc) a instalatiilor;;, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Formular 18) Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalente, in domeniul aferent investitiei.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?., Dovada implementariistandardelor de protectie a mediului pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 14001.Se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 11:32