Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare corp drum DN 16 km 72+200-74+000


Detaliu pentru invitatia numarul 320612
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 320612/21.02.2012
Denumire contract: Consolidare corp drum DN 16 km 72+200-74+000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, Bl C2, Sc 1, Et.6, camera 10, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, In atentia: Serviciul Licitatii, persoana de contact: Ing.Nicoleta Muraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu nr.13, Bl C2, Sc 1, Et.6, camera 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, In atentia: Serv Licitatii, pers de contact: Ing. Nicoleta Muraru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare corp drum DN 16 km 72+200-74+000
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare DN 16 km 72+200-74+000
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 476, 944 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea Contractanta solicita garantie de participare eliberata in numele ofertantului, in cuantum de: 35.000 lei emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi constituita: fie cu OP prin virament bancar in contul DRDP Brasov deschis la BCR Brasov cu numarul: RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta), fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? ? ?Formularul nr. 23 Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Ofert decl castig va pune la disp AC o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din val de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului si se poate constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/soc de asigurari, care devine anexa la contract.Scris de gar de buna executie se prezinta in original, conf Form nr. 34 din Capitolul 3, Formulare al Doc. de atrib., fie prin retineri succesive din sumele datoratepentru facturi partiale, pe per de derulare a contract. In acest caz executantul are obligatia de adeschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 15 zile de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 3 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de webhttps: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura doar in situatia in care a fost pronuntat falimentul de catre o instanta judecatoreascaNota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 4 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 2, din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire -Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cupersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul nr. 1 din Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de Atribuire).? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director Regional Ing. Adriana Nicula; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adj. Proiecte cu Finantare Externa/Buget Ing. Mihaela Vaduva; Sef Dep. Juridic, Achizitii Terenuri Cons.Jur. Maria Veres; Sef Dep. Achizitii Publice, Administrativ Ing. Odeta Moldovanu; Sef Serviciu Licitatii Ing. Nicoleta Muraru; Sef Serviciu Lucrari cu Finantari Externe Ing. Voichita Birta? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie in valoare de minim 6.500.000 Lei.Nota : in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, lichiditati, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 800.000 Lei sau echivalent, pentru o perioada de 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executatin ultimii 5 ani (februarie 2007-pana la data limita de depunere a ofertelor) cel putin un (1) contractde executie lucrari similarecelor din documentatia tehnica atasata, respectiv lucrari de reabilitare /modernizare /consolidare, care sa includa si lucrari de constructie poduri pe drumuri nationale si/sau autostrazi si/sau drumuri expres in care participarea ofertantului la acesta sa fi fost in valoare de minim 1.800.000lei fara TVA., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa facadovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta) urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini, si anume: -statiede asfalt: capacitate min 60-80 t/h-1 buc-statie de betoane: capacitate min 40 mc/h-1 buc-buldozere, capacitate min 80-150 CP - 2 buc-compactoare terasamente, capacitate >= 8 t -2 buc-excavatoare, capacitate 1-2 mc/cupa-2 buc-autograder - 1 buc-repartizator asfalt - 1 buc-compactor de asfalt - 1 buc-autobetoniera de capacitate 3-5 mc- 1buc-mijloace de transport - 4 buc- instalatie de forat coloane ΓΈ 800 mm- 1 buc- laborator autorizat gradul II., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de: Un Coordonator de ProiectCerinte: Studii: diploma de inginer, - licentiat al unei Facultati de Constructii-Drumuri si PoduriExperienta profesionala generala : - minim 5 (cinci) ani experienta profesionala in domeniul drumurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres, drumuri judetene) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract si/sau proiectare.Experienta profesionala specifica: -cu experienta profesionala in calitate de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in contracte executie lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau delargire si/sau consolidari aferente drumurilor nationale si/sau drumurilor expres si/sau autostrazi, dovedita prin participarea la cel putin 1 proiect similar;, Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de: Un responsabil tehnic cu executia-categoria drumuri si poduriStudii: diploma de inginer, - licentiat al unei Facultati de Constructii-Drumuri si Poduri- experienta profesionala pentru RTE in domeniul drumurilor si podurilor (autostrazi, drumuri nationale, drumuri expres) in activitatile de: lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau delargire si/sau consolidare, dovedita prin participarea la cel putin 1 contract de executie lucrari similare., Cerinta nr. 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de: Persoana Responsabila cu Asigurarea Calitatii: Studii: diploma de inginer, - licentiat al unei Facultati de Constructii-Drumuri si Poduri-experienta profesionala in asigurarea calitatii in pozitiile de Responsabil Control Calitate / Responsabil Asigurarea Calitatii / Sef de Laborator in lucrari de constructie drumuri de interes national., Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de: Unresponsabil SSM, Cerinta nr. 8Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontractezeATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Cerinta nr. 9Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Cerinta nr.1Informatii privind asigurarea calitatii.Certificat ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr.2Informatii privind protectia mediului.Certificat ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atrib. este disponibila In SEAP pe www.e-licitatie.ro si pe site-ul Autoritatii Contractante www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer