Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE DJ 159, LA PADURENI, KM 35+300-35+900, JUDETUL BACAU


Detaliu pentru invitatia numarul 315854
Autoritate contractanta
SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU
Cod de identificare fiscala: 14503401
Adresa: STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57, BACAU, JUD. BACAU, Bacau
Telefon: 0234588337
Fax: 0234588337
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONSOLIDARE DJ 159, LA PADURENI, KM 35+300-35+900, JUDETUL BACAU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: CONSOLIDARE DRUM, EXECUTIE PODETE TUBULARE SI DALATE, SISTEME DE COLECTARE A APELOR
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.09.2011 16:43
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU, STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN DE DRUMURI BACAU, STR. GEORGE BACOVIA, NR. 57
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 532, 819 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
-Certificate de atestare fiscala impozite si taxe locale, certificat de cazier fiscal, -Copie dupa certificatul de inregistrareemis de ORC-Copie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de MF-ANAF;
- Certificat constatator-Bilanturi contabile pe(2010, 2009, 2008).-Fisa de informatii generale-Cifra medie anuala de afaceri, -experienta similara, - lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani-Recomandari din partea altor beneficiari-Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic-Declaratie privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
IN SEAP, GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE 10000 LEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer