Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE DRUM, COMUNA VALEA LUNGA, STRADA MIHAI EMINESCU, JUDETUL ALBA


Detaliu pentru invitatia numarul 326598
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VALEA LUNGA
Numar invitatie: 326598/14.05.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE DRUM, COMUNA VALEA LUNGA, STRADA MIHAI EMINESCU, JUDETUL ALBA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA LUNGACod fiscal: 4562176, Adresa: VALEA LUNGA, STR. VICTORIEI, NR. 328, JUD. ALBA, Valea Lunga, Telefon: 0258888102, Fax: 0258888102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA LUNGA, STR. VICTORIEI, NR. 328, JUD. ALBA, Valea Lunga, Romania, cod postal: 517815, telefon: +40 258888102, fax: +40 258888102, persoana de contact: VASILE PUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA LUNGA, STR. VICTORIEI, NR. 328, JUD. ALBA, Valea Lunga, Romania, cod postal: 517815, telefon: +40 258888102, fax: +40 258888102, persoana de contact: VASILE PUSCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE DRUM, COMUNA VALEA LUNGA, STRADA MIHAI EMINESCU, JUDETUL ALBA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSOLIDARE DRUM, COMUNA VALEA LUNGA, STRADA MIHAI EMINESCU, JUDETUL ALBA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 816, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 15000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualizata si modificata4596, 62 leiFormele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: 1.prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atibuire, conform formularului nr. 232. prin depunerea la casieria autoritatii contractante a: a) unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare RO48TREZ0035006XXX000560, deschis la Trezoreria municipiului Blaj).b) depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara T.V.AConstituirea garantiei de buna executie a contractului se va face prin- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari Formular 23, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: - completare formular 5In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: Prezentarea cazierului judiciar /fiscal pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru adminstratori/actionari in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr.337/2206, cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formular 6In vederea sustinerii formularului vor fi prezentate: 1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are punctul de lucru implicat in derularea contractului, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia platilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a altei persoane, atunci tertul sustinator va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 modificata prin Legea 279/2011.Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, completata in conformitate cuFormular 26Ofertantul are obligatia de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform ORDINNr. 314 din 12 octombrie 2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 4declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completarea si prezentarea Formular 7In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 53. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formular 27In vedereacompletarii acestor declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Pusca Vasile primar2. Gherman Vasile Cornel viceprimarCOMISIA1. Cipariu Gabriela2. Oltean Maria3. Banea Kinga KatalinaFiecare Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta obligatorie: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu: 2008 - 3, 682 lei, 2009 - 4, 237 lei si2010 - 4, 209 lei. Media cifrei de afacei globala pe ultimii 3 ani sa fie minimum lei 1500000 lei.Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG 34/2006, operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf.art.186 din OUG 34/2006. In cazul persoanei care asigura sustinere economica si financiara, se vor avea in vedere prevederile Legii nr.279/2011;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea ca unic contractor, asociat, sau ca subcontractant, in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unuia sau mai multor contracte de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduriSe solicita prezentare unei liste a contractelor, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarului, Declaratie referitoare la utilaje/echipamente tehnice/ instalatii/etc de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte., Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant Pentru personalul ?cheie?, se vor prezenta: - CV-uri in format Europass - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contractPersonal ?cheie? Cerinte obligatorii : a) Sef Santier - Inginer licentiat, care trebuie sa aiba experienta in executia lucrarilor de drumuri de cel putin 3 anib) Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul lucrarilor de drumuri, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii(daca este cazul) standard de asigurare a calitatii ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 18:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer