Achizitie publica - CONSOLIDARE, EXTINDERE, REPARATII SI DOTARI LA SCOALA DE ARTE SI MESERII GRECI, JUDETUL TULCEA, CORP STEJARU
Detaliu pentru invitatia numarul 320059
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320059/09.02.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE, EXTINDERE, REPARATII SI DOTARI LA SCOALA DE ARTE SI MESERII GRECI, JUDETUL TULCEA, CORP STEJARU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRECI (Primaria Comunei Greci)Cod fiscal: 4793960, Adresa: Tulcea ; Greci ; Str. 1 Decembrie ; nr. 16, Greci, Telefon: 0240575051, Fax: 0240575051
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tulcea ; comuna Greci ; Str. 1 Decembrie ; nr. 16, Greci, Romania, cod postal: 827080, telefon: +40 240575051, fax: +40 240575051, persoana de contact: Primaria Greci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tulcea ; comuna Greci ; Str. 1 Decembrie ; nr. 16, Greci, Romania, cod postal: 827080, telefon: +40 240575051, fax: +40 240575051, persoana de contact: Primaria Greci
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE, EXTINDERE, REPARATII SI DOTARI LA SCOALA DE ARTE SI MESERII GRECI, JUDETUL TULCEA, CORP STEJARU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de consolidare, extindere, reparatii si dotari la Scoala de Arte si Meserii Greci, judetul Tulcea, Corp Stejaru, conform Caietului de sarcini - Documentatia de proiectare in fazele PT+CS+DE.
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 537, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 50.753 lei.Per de valab a garantiei de particip, va fi cel putin egala cu per min de valab a of, resp 90 zile de la term lim de dep a ofertelor.Aut contractanta are dreptul de a retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab a of si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stab castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valab a ofertei.d)in cazul in care of depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 6.317, 65 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.Garantia de buna exec se poate constitui si prin ret succesive din sumele dat pentru fact partiale. In acest caz, contractantul are oblig de a deschide la TS din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.Suma init care se dep de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.Pe parcursul indeplinirii contr, AC urmeaza sa alim acest cont de disponibil prin ret succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Din contul de disponibil deschis la TS pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta unitatii TS, cat si de unitatea TS la solicitarea scrisa a AC in favoarea careia este constituita garantia de buna exec
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3- Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor- Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data deschiderii ofertelor-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr. 2-Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Primar ? Niculai Caraua;
- Viceprimar ? Mocanu Nicolaie- Secretar ? Lazar Stanciu- Inspector Pp Contabilitate ? Neacsu ArgentinaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractantiSe va completa Formularul12 C - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Prezentare certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Se va prezenta Copie dupa Certificatul de autorizare ISCIR, vizat si stampilat conform cu originalul.Ofertantul se obliga sa intocmeasca documentatia de specialitate pentru punerea in functiune a centralei termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri anuale din productia de constructii montaj din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 5.000.000 lei, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, in valoare de 550000 lei, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow de executia a lucrarii pentru perioada de 12 luni de la data semnarii contractului., Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului -raspundere civila
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa aiba experienta, in ultimii 5 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme executia de lucrari de constructii civile similare, in valoare cumulata de cel putin 2.200.000lei, fara TVA., Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1. un sef de santier ? specialitatea constructii civile cu experienta profesionala in domeniul constructiilor civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;2. 1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE), cu certificat de atestare tehnico-profesionala in domeniul constructii civile, valabil la data depunerii ofertelor;3. 1 (un) responsabil cu controlul calitatii CQ, cu certificat de atestare tehnico-profesionala in domeniul constructii civile sau cu o decizie interna de numire pe functie, valabil la data depunerii ofertelor;4. Personal autorizat ANRE si ARTS pentru executia lucrarilor de instalatiiSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care, Ofertantii trebuie sa faca dovadaca detin (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de angajament de punere la dispozitie) utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile, dotarile specifice si mijloacele de transport necesare indeplinirii contractului de lucrari conform specificatiilor si la standardele indicate in caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca detine prin contract de colaborare un laborator autorizat de analize si verificari a activitatii in constructii, avand minim gradul II, in conformitate cu legislatiain vigoare Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati de executie lucrari de constructii civile., Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al mediului ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati de executie lucrari de constructii civile.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiaraa) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 50 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P financiar n = (pret minim/pret n) x 60
Durata de executie a lucrarilor contractului
25
Descriere: a) pentru termen de executiecuprins intre 6- 8 luni se vor primi25 puncte; Punctajul se acorda, inclusiv pentru un termen de 8 luni.b) pentru termen de executie cuprins intre 8-10luni se vor primi15 puncte;Punctajul se acorda, inclusiv pentru un termen de 10 luni;c) pentru termen de executie cuprins intre 10-12 luni se vor primi5 puncte; Oferta care prezinta un termen de executie mai mic de 6 luni calendaristice nu va fi punctata suplimentar iar cea mai marede 12 luni, va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art. 36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea. In stabilirea perioadei de executie se va avea in vedere luarea in considerare si a perioadelor de timp friguros. Durata de executie a lucrarilor contractului va fi sustinuta prin prezentarea unui grafic Gantt.
garantia acordata lucrarilor
15
Descriere: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maxim. Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 84 luni. Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste perioada maxim realista de 84 luni nu va fi punctata suplimentar
garantia acordata dotarilor
3
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maxim. Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 60 luni. Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta, iar cea caredepaseste 60 luni nu va fi punctata suplimetar.
garantia acordata echipamentelor IT, termice, sanitare
7
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim; b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x punctajul maxim. Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catreofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelor folosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 24 luni si maxim 60 luni. Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 24 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art. 36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta, iar cea care depaseste 60 luni nu va fi punctata suplimetar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 10:09