Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare, extindere si reamenajare Casa de Cultura Veche Buftea


Detaliu pentru invitatia numarul 335523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Orasului Buftea
Numar invitatie: 335523/17.09.2012
Denumire contract: Consolidare, extindere si reamenajare Casa de Cultura Veche Buftea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare, extindere si reamenajare Casa de Cultura Veche Buftea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare, extindere reamenajare Casa de Cultura Veche situata in str. Stirbei Voda nr.8, oras Buftea
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 14.000 lei.2. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire - Formular 17 si anexa .3. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere aofertei.4. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: virament bancar in contul RO04TREZ4225006XXX000012 deschis la Trezoreria Ora?ului Buftea;scrisoare de garantie bancara Formular nr. 14;scrisoare emisa de societate de asigurare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul ?i forma solicitate vor fi respinse.Scrisoare de garantie trebuie transmisa prin adresa de inaintare in original la sediul autoritatii contractante precum si transmisa in S.E.A.P (scanata)de catre toti ofertantii, avand in vedere ca procedura este online, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor6. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278 ind.1 lit. b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, retinand din garantia de participare suma de4.479, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului.Durata minima a perioadei garantiei de buna executie-2 ani.Constituirea: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu art. 90, alin (3) din HG 925/2006, caz in care ofertantul are obligatia sa deschida un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Restituirea se va face : a)70% din valoarea garantiei, in14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 1-completat;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Formularul 2 completat ;
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor locale;Certificatele privind indeplinirea obligatiilor de plata trebuie sa prezinte situatia datoriilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de participare la procedura de licitatie cu oferta independenta -Formular 3 completat;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 4 completat;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art . 69 ^1 din O.UG34/2006 Formular 5 completat;
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin(viceprimar), Stefan Alina (secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector)si consilierii locali respectiv Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Cristea Adrian, Dumitru Constantin Florin, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita, Marinescu Radu Titus, Minea Sorin Dumitru, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Stoica Ion, Topai Emilian, Tudor Gheorghe. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului va trebui sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Persoane juridice/fizice staine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat.Pentru a fi valabile certificatele constatatoare vor fi emise in luna anterioara celei stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale privind societatea - prezentarea formularului nr. 6 ;Ofertantul va prezenta: -bilantului contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de catre organele competente ;
-ultima balanta de verificare inregistrata in contabilitatea societatii;
-Declaratia privind cifra de afaceri globala intr-o perioada care vizeaza activitateain ultimii 3 ani - prezentarea formularului nr. 6;, Se solicita ca operatorul economicsa aiba cifra medie de afaceri de minim 1.000.000 lei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formularul nr.7.) al persoanei respectiv, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, si d din O.U.G 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor si modul de indeplinire a oblgatiilor catre beneficiari indiferent ca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in conformitate cu cerintele formularului nr.8 ;In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formularePentru dovedirea experientei similare privind executia de lucrari ofertantul va depune : - copii a maxim 3 contracte similare- procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala sau procese verbale de receptie finala, - recomandari din partea beneficiarilor, aferenta contractelor invocate, - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere completat in conformitate cu cerintele formularului nr.9;
-Se va complete lista personalului cu experienta responsabil pentru indeplinirea exclusiva a contractului, in cea ce priveste executia de lucrari trebuie sa cuprinda: ? Sef santier , specialist in domeniul constructiilor;? RTE in domeniul constructiilor? Responsabil cu controlul de calitate?Responsabil in domeniul sanatatii si securitatii in munca;, Pentu dovedirea experientei personalul solicitat mai sus se vor depune- Lista nominala pentru fiecare functie in parte - CV-uri pentru fiecare persoana din lista (pentru functia ocupata)- Diplome , atestate care sa dovedeasca nivelul de pregatire.- Copie conform cu originalul dupa contractul de angajare cu operatorul economic ofertant sau pentru persoanele de specialitate care nu sunt angajati copie conform cu originalul dupacontractul de colaborare sau angajamente /acorduri de participare.In cazul depunerii unei oferte communetoti membri asociati vor prezenta documentele solicitateCerinta poate fi indeplinita prin cumularea resurselor ofertantilor ., -Declaratie privind dotarea tehnica (utilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice ) necesare pentru indeplinirea contractului , in conformitate cu cerintele formularului nr.10.-Lista cu utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice folosite pentru ducerea la indeplinire a contractului conform cerintelor din formularul nr.10;, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (formular nr.11) al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionala. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1, si d din O.U.G 34/2006, -Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze conform cerintelor dinformularul 12; -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent;, certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent.-Ofertantul va prezenta o declaratie prin care prezinte informatii privind masurile protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.09.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer