Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CONSOLIDARE, EXTINDERE SUBSOL SI SUPRAETAJARE PARTIALA C2 ? CORP B? din cadrul ANSAMBLULUI ICI


Detaliu pentru invitatia numarul 335102
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICI
Numar invitatie: 335102/10.09.2012
Denumire contract: ?CONSOLIDARE, EXTINDERE SUBSOL SI SUPRAETAJAREPARTIALA C2 ? CORP B? din cadrul ANSAMBLULUI ICI
Stare procedura: Suspendata(din 14.09.2012 13:07)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICICod fiscal: RO2785503, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Bucuresti, Telefon: 3160736, Fax: 2241121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +40 3160736, fax: +40 2241121, persoana de contact: Ionu? SANDU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale de inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSOLIDARE, EXTINDERE SUBSOL SI SUPRAETAJAREPARTIALA C2 ? CORP B? din cadrul ANSAMBLULUI ICI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?CONSOLIDARE, EXTINDERE SUBSOL SI SUPRAETAJAREPARTIALA C2 ? CORP B? din cadrul ANSAMBLULUI ICIDestinatia principala a cladirii: CENTRU DE DATE ?i CLOUDCOMPUTING
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 006, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de de participare se va constitui in cuantum de 2%(120.133, 00 lei) din valoarea estimata a contractului de achizi?ie publica.Perioada de valabilitate 30 de zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul in care ofertantul/asociatul este IMM acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care Ofertantul/asociatuldepune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. Garantia pentru participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, avand C.U.I. RO2785503, avand contul nr. RO22BRDE445SV12240144450 deschis la BRD-TRIUMPH BUCURESTI.Se va mentiona numarul procedurii pentru care se constituie.Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare valabila 30 de zile de la data deschiderii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Autoritatea contractantä are dreptul de a aresta si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla intr-una din urrnatoarele situatii: a)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigator al procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigator al procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului.Garantia de participare se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica. Se accepta o singura scrisoare de garantie care sa acopere integral suma mentionata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA. In cazul in care ofertantul/asociatul este IMM acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, situatie in care ofertantul/asociatuldepune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie conform art.91 si art.92 alin.(4)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006.In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.2.Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din OUG nr.34/2006.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator(tertul sustinator doar pentru art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006); insotita de: a)Certificat de atestare fiscala, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?). b)Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de catre autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ). In cazul in care ofertantul este inregistrat cu datorii privind plata taxelor si a impozitelor, operatorul economic va fi exclus din procedura.Persoanele juridice straine vor prezenta un documen similar/declaratie pe proprie raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana..3.DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura.Se va prezenta Formularul din sectiunea ?Formulare si modele?? DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura, completatin original. 4. DECLARATIE pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 . Se va completa Formularul din sectiunea ?Formulare si modele?? DECLARATIE pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Persoanele care detin functii de decizie sunt: Prof.dr.ing. Doina BANCIU, Director General; Neculai ANDREI, Director Stiintific si Alexandru BOLOG, Director Tehnic.Persoanele responsabile cu procedura de achizitie sunt: Neculai ANDREI?Presedinte, P.F.A. Gabriel GEORGESCU?Membru, Eugenie STAICUT-Membru, IONUT SANDU?Membru, Mihaela Liana GHITA?Membru, Mihaela Elena POL?Secretar.Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/ofertant asociat/tert sus?inator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. A), cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Se va prezenta Formularul din sectiunea ?Formulare si modele?- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentatesi si de asociat(i)/tert sustinator. 1.Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei depunerii ofertelor si valabile la data deschiderii ofertelor. Document va fi prezentat si de asociat(i)/tert sustinator.2.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documentului pentru conformitate, in original sau copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.3.Documente care sa ateste specializari sau autorizari speciale dupa caz. Aceste documente vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea CONFORM CU ORIGINALUL cu semnatura si stampila (dupa caz), si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 20 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani, minim 9241000 lei., 2.bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2009, 2010, 2011, vizat si inregistrat de organele competente si, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrari similare, din ultimii 5 ani, din care sa reiasa ca are in curs de desfasurare sau a fost finalizat unul sau mai multe contracte avand ca obiect lucrari de constructii in cadrul caruia a amenajat ?i echipat un centru de date.Ca documente suport se vor atasa, in copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, recomandari, emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor respective (autoritatea contractanta sau clientul privat), care sa ateste finalizarea cu succes a acestor contracte si sa mentioneze daca au existat refaceri partiale sau totale de lucrari, receptii amanate sau respinse. Ofertantul va face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin unuicontract de lucrari de constructii in cadrul caruia a amenajat ?i echipat un centru de date declarat a carui valeste de minimum4000000 lei(fara TVA, vor prezenta partile relevante ale contr in copie legalizata/copie lizibila, declara?ie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a ob?inut-in original., Ofertantul va face dovada ca dispune de minim, urmatorul personal tehnic de specialitate: -cel putin o persoana atestata MLPATpentru activitea de RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA;cel putin o persoana atestata in CONTROLUL CALITATII ;cel putin o persoana cu studii superioare de specialitate in domeniul automatizarii si calculatoarelor si/sau electronicii si telecomunicatiilor;cel putin doua persoane cu studii superioare in domeniul constructiilor civile;cel pu?in un inspector pentru siguranta si securitatea muncii.lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, CV-urile membrilor de baza ai echipei propuse pentru realizarea proiectului. pentru personalul tehnic de care dispune pt executia lucrarilor se vor prezentapartile relevante ale Contractelorde Munca, diplome, autorizatii, atestate, certificate prezentate in copielegalizata/ copie lizibila, din care sa rezulte specializarea acestuia. 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii- SR EN ISO9001:2008Certificat emis de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii sau certificate echivalente emise de catre organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Informatii privind standarde de asigurare a protectiei mediului - SR ISO 14001 :20052.Certificat emis de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management de mediu sau certificate echivalente emise de
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Of care nu se incadreaza in lim fondurilor care pot fi disponibilizate pt indeplinirea contra vor fi respinse.Se vor evalua prop fin numai pt of admisibile dpdv tehnic. se acorda astfel: a) p cel m scazut dintre preturile of se ac pc max alocat: b) pt alt pret decat cel prevaz la lit. a) se ac pc=(pret minim / pretul ofert) *pc max alocat)
Oferta tehnica
30
Descriere: 1.Pc pt ter de executie a lucrarilor -15p.Pc pt ter de executie va fi acordat numai daca of va prez o metoda concreta de obt a ter de ex of. Mod de det se va face in conf cuGraficul de executie propus.Durata de exec lucrari C+M nu treb sa depa?easca 12 luni de la data ord de incep a lucrarilor .Of care prevad o durata de exec a luc m mare vor fi consid neconforme. se acord astfel: a )pt durata cea m scurta se ac pc maxim alocat;b)pt o durata de execut m mare decat cea prev la lit. a) se ac pc=(ter min/ter oferta) * pc max alocat. 2. Pc garantie lucrari -15 pcGaran?ia of pt lucrari executate treb sa fie de minim 24 de luni de la data P- V de Recep?ie la ter lucrarilor. Of care prevad un ter de garan?ie m mic vor fi considerate neconforme. se acorda astfel: a)pt ter de garan?ie al lucrarilor de C+M cel m mare se acorda pc max alocat factorului de evaluare respectiv;)pentru celelalte term de garantie (n) propuse, pc = (ter garan? (n) / tergaran? c m mare) * pc maxalocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa pe https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer