Achizitie publica - Consolidare Gradinita cu program prelungit nr.45 "Parfumul Teilor"
Detaliu pentru invitatia numarul 355572
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355572/11.11.2013
Denumire contract: Consolidare Gradinita cu program prelungit nr.45 "Parfumul Teilor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare Gradinita cu program prelungit nr.45 "Parfumul Teilor"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare Gradinita nr. 45Valoare estimata totala 761.080 lei din care executie 724.838, diverse si neprevazute 5% 36.242
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 761, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 9.082, 16 lei.Modul de constituire a garantiei de participare: ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de depundere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810; Dovada garatiei de participare depuse sub forma de OP se va depune atat in SEAP, cat si o copie dupa OP confirmata de banca, la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (care sa cuprinda cel putin informatii din cadrul Formularului) care se va prezinta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o socitate de asigurari)va fi incarcata in SEAP si se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana la termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare va prezenta si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Autoritatea contractanta va retine suma de - 4.541, 08 lei 7 conform art. 278^1 alin. 1 din OUG nr. 34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 7% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin una din urmatoarele modalitati: a) retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mic de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVAb)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular;Declaratie privind eligibilitatea - completare Formular;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 aliniat 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 aliniat 3 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 - completare Formular. Aceasta declaratie se prezinta de ofertant/ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori, dupa caz. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Stan Marius, Cosca Radu, Popa Florin, Vlaicu Gheorghe Aurel, Bucur Adrian, Stadoleanu Ioan Daniel, Campeanu Rodica, Crivat Liliana, Ciocarlan Livica, Baldovin Adriana, Tarola Odeta, Pavlenco Violeta, Nichiforov Lenuta, Avramescu Marian, Bogatu Hristache, Bucatanschi Mihail, Bugeag Gheorghe, Cocu Desilia, Cristache Catalin, Dascalu Monica, Dima Cristian, Dobrea Victor, Enache Cristian Sorin, Gavan Eugen, Ghetu Ilie, Humelnicu Marius, Ilie Zanfir, Malinovici Victor, Manoliu Mihai, Marian Alexandru, Mihai Alin, Mihailov Raul, Musat Carmina Liana, Paladi Gina, Rainea Nicolae, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Vasoi Costel. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata. Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010). Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim 1.400.000 lei.Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta moneda este cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a unor lucrari similare (lucrari de restaurare, instalatii de incalzire, lucrari de instalatii electrice, lucrari de constructii/reparatii/consolidari monumente istorice) in valoare cumulata minima de 700.000 lei fara TVA, lucrari executate la nivelul a maxim trei contracte avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului. In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Executia de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate/de clientul beneficiar care sa confirme executia lucrarilor mentionate anterior. Respectivele certificate vor indica beneficiarii, indifierent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit., Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantii vor completa o Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.De asemenea se va prezenta Lista persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru responsabilii tehnici cu executia (RTE si specialist atestat MC) se vor prezenta doar documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii: atestat si/sau legitimatia, in termen de valabilitate raportat la termenul limita de depunere a ofertelor si contracte de munca sau angajamente de participare sau contracte de colaborare.Pentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta: CV-uri (cu exceptia RTE si specialist atestat MC), copii contracte de munca sau contracte de colaborare sau prestari servicii sau angajament de participare.Necesar minim de personal specializat: - Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul Constructii civile, industriale si agrozootehnice, atestat in baza Ordinului nr.777/2003 al MTPTL- Specialist atestat de Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniul National in domeniul consolidare/restaurare structuri istorice conform art.24 pct.2 din Legea nr. 422/2001. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent. In cazul unei oferte comune fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document pentru partea din contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 11:44