Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITA?.


Detaliu pentru invitatia numarul 355959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA NUCET (PRIMARIA NUCET)
Numar invitatie: 355959/21.11.2013
Denumire contract: ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NUCET (PRIMARIA NUCET)Cod fiscal: 4280345, Adresa: LINIA MARE , NR 485, Nucet, Telefon: 0245267007, Fax: 0245267004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LINIA MARE , NR 485, Nucet, Romania, cod postal: 137335, telefon: +40 245267007, fax: +40 245267004, persoana de contact: LUISA MARIOARA BARBOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIACOMUNEI NUCET
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al proiectului?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITAare ca obiectiv general sprijinirea unei dezvoltari economice, sociale, durabile si echilibrate teritorial, potrivitnevoilor si resurselor specifice, cu accent pe sprijinirea dezvoltarii infrastructurii educationale.ObiectivelespecificePentru atingerea obiectivului general, proiectul propus vizeaza atingerea urmatoarelor obiective specifice: 1. imbunatatirea calitatii infrastructurii de educatie si2. asigurarea accesului la educatieInvestitia cuprinde 2 categorii de interventii, si anume: - reabilitarea si modernizarea constructiei (existente) a scolii.- extinderea scolii cu un corp de cladire P+1- amenajare incinta- retele utilitati- bransament electricValoarea estimata a contractului este 1.458.296, 00 lei fara TVA, din care: - Valoare lucrari 1.360.951, 00 lei, fara TVA;
- Valoare cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute 97.345, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 458, 296 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
. Valoarea garantiei de participare este de 27219, 02 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 5140, 95.lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 05.11.2013.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare esteRO24TREZ27121070250XXXXX ? Trezoreria Targoviste cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data depuneriiofertelor;5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 31 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, pana la data deschiderii ofertelor .7. Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata in limba romana;8. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea sicompletarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta: Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare.Se vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20062) Certificat de cazier fiscal al operatorului economic, 3) Certificat de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor4) Certificat de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor5) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoareRomania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita dedepunere aofertelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Luisa Marioara Barboiu ?primar , Catrina Gheorghe ?viceprimar , Perte Mariana ?contabil sef , Tache Nicolae ?secretar , consilieri locali : Ion Spiridon , Petre Constantin , Bungete Marian, Enache Matei , Micu Constantin, Costache Mioara, Nicolae Gelu , Stoica Sultana , Dulea Matei , Ungureanu George Emil , Jipan Petre , Stroe Nela , birou achizitii publice Catrina Daniela, alte personae Stan Maria si Rusu Mirela4. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1.Cerinta1: Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificateconstatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii2. Cerinta 2: Ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul trebuie sa detina: - Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) pentru domeniul EDI ? Executie, verificare si revizie instalatii de utilizare gaze naturale care funcioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar.- Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) pentru domeniul EDS ? Executie sisteme de distributie gaze natural tip EDSAceste certificari se solicita conform Legii gazelor nr. 351/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.. Cerinta 3: Ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul trebuie sa detina: - Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) de tip B (Priectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane , la tensiunea nominala de 0, 4 KV ) sau echivalentSe va atasa copie conform cu originalul dupa Atestat (A.N.R.E.) de tip B (Priectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane , la tensiunea nominala de 0, 4 KV ) sau echivalent .In cazul in care exista asociati se va anexa atestatul in functie de partea de contract care va fi indeplinita de acestia .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CerintaCifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim2 721902lei.Modalitatea de indeplinire1) Se va prezenta Formularul nr. 8 - Informatii generale2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente din care sa reiasa informatiile solicitate.2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sacertifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru prezentarea cifrei de afaceri, echivalenta lei/alta valuta se va face lacursul mediu BNR pentru anii 2010, 2011, 2012., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resursele reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in valoare de minim 302433 lei pentru o perioada de 100 zile.La depunerea oferteloroperatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca in momentul semnarii contractului are acces sau are la dispozitie resurse reale , negrevate de datorii linii de credit confirmate de banci , ori alte mijloace financiarepentru a realiza cash-flaw de executie a lucrarii.Tert sustinator financiarIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 6 -Angajament tert sustinator financiar, Formularului- Declaratie privind eligibilitatea, Formularul - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), a executat si dus la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale din domeniu, lucrari similare cu o valoarecumulata de cel putin1.360.000 lei fara TVA executate in baza a cel mult doua contracte.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 05.11.2013.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 9 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 9a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2., Cerinta 2Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: 1. Sef de santierCalificari si abilitati: ? licentiat in domeniul tehnic ? specializarea constructii civile, industriale si agricole;Experienta profesionala: - sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut functia de sef de santier;2. Responsabil tehnic cu executia- responsabil tehnic cu executia (RTE) cu cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului3. Responsabil cu calitatea -cu decizie interna de numire4. Inginer instalatii sanitareCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de Inginer instalatii sanitare;5. Inginer instalatii electriceCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de Inginer instalatii electrice; 6.Inginer instalatii gazeCalificari si abilitati: ? studii superioare;Experienta profesionala: - sa fi fost implicat intr-un contract /proiect in care a avut calitate de Inginer instalatii gaze;7. Responsabil cu SSM- responsabil cu sanatatea si securitatea in munca, cu atestat SSM ? absolvent a unui program de formare profesionala care acopera cerintele prevazute in Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.Se vor atasa: a) Formularul nr. 11- Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 14-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original.c) Formularul nr. 15-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.d) pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, in Formularul nr.14, se va atasa Formularul nr. 16 - Curriculum vitae(nu si pentru Responsabil tehnic cu executia), cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa postul/pozitia propus/a in cadrul contractului, forma de angajare, locul de munca actual, experienta profesionala, experienta specifica, etc. CV-ul va avea ca anexa documentul doveditor privind experienta profesionala specifica.e) copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru executia lucrarilor (diploma de studii, certificate si legitimatii certificat de atestare eliberat de catre un organism abilitat, decizii), astfel: - persoanele juridice romane: in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- persoanele juridice straine: in limba in care au fost emise (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si in traducere certificata inlimba romana, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?f) dovada relatiei juridice dintre ofertant si expertii propusi se va efectua prin prezentarea contractului individual de munca sau a contractului de prestariservicii sau cu alt tip de document legal incheiat intre ofertant si specialistul respectiv (in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?). Pentru personalul angajat cu contract individual de munca se va prezenta adeverinta de la ITM din care trebuie sa rezulte tipul, durata si nr. contractului.g)copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul si legitimatia persoanei responsabile pentru executia lucrarilor, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul aferent obiectuluicontractului;h) Formularul nr. 17 - Angajament de participare, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate, semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si utilajele necesare pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - Vibrator de interior pentru beton-1 buc- Grup electrogen ? 1 buc.- Perforator rotativ ? 1 buc- Grup termic de sudura ? 1 buc- Excavator ? 1 buc- Pop metalic extensibil- Grinda metalica extensibila- Aparat de sudura ? 1 buc.- Masina de fasonat otel-beton-1 buc- Macara de fereastra-1 buc- Bob elavator mobil 1 buc- Autobasculanta-1 bucModalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 12- Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original.Se va face dovada detinerii utilajelor/ echipamentelor solicitate: 1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in carevor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa copiidupa contract/precontract de inchiriere/acord/angajament de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul., Informatii privind subcontractantiiCompletarea si prezentarea Formularului 10- Declaratie privind partile din ontract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora siFormularului 13 - Contract de subcontractare.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 13.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele .Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 10 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.1) Se va atasa Formularul nr. 13 - Contract de subcontractare., Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularuluinr. 19 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 18 - Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatieicu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face incontul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant.3) Formularului nr. 20 - Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele ., Tert sustinator tehnic si profesionalIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.In cazul in care se va acorda sustinere tehnica se va prezenta si - Declaratie tert sustinator privind utilajele, iar in cazul in care se va acorda sustinere profesionala se va prezenta si - Declaratie tert sustinator privind personalul. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer