Achizitie publica - ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITA?.
Detaliu pentru invitatia numarul 355959
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355959/21.11.2013
Denumire contract: ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NUCET (PRIMARIA NUCET)Cod fiscal: 4280345, Adresa: LINIA MARE , NR 485, Nucet, Telefon: 0245267007, Fax: 0245267004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LINIA MARE , NR 485, Nucet, Romania, cod postal: 137335, telefon: +40 245267007, fax: +40 245267004, persoana de contact: LUISA MARIOARA BARBOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIACOMUNEI NUCET
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al proiectului?CONSOLIDARE, MODERNIZARE, EXTINDERE SI DOTARE INFRASTRUCTURA DE INVATAMANT CU CARACTER OBLIGATORIU ? SCOALA CU CLASELE I ? VIII NUCET, COMUNA NUCET, JUDETUL DAMBOVITAare ca obiectiv general sprijinirea unei dezvoltari economice, sociale, durabile si echilibrate teritorial, potrivitnevoilor si resurselor specifice, cu accent pe sprijinirea dezvoltarii infrastructurii educationale.ObiectivelespecificePentru atingerea obiectivului general, proiectul propus vizeaza atingerea urmatoarelor obiective specifice: 1. imbunatatirea calitatii infrastructurii de educatie si2. asigurarea accesului la educatieInvestitia cuprinde 2 categorii de interventii, si anume: - reabilitarea si modernizarea constructiei (existente) a scolii.- extinderea scolii cu un corp de cladire P+1- amenajare incinta- retele utilitati- bransament electricValoarea estimata a contractului este 1.458.296, 00 lei fara TVA, din care: - Valoare lucrari 1.360.951, 00 lei, fara TVA;
- Valoare cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute 97.345, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 458, 296 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
. Valoarea garantiei de participare este de 27219, 02 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 5140, 95.lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data de 05.11.2013.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare esteRO24TREZ27121070250XXXXX ? Trezoreria Targoviste cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data depuneriiofertelor;5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 31 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, pana la data deschiderii ofertelor .7. Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata in limba romana;8. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea sicompletarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va prezenta: Formularul nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare.Se vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20062) Certificat de cazier fiscal al operatorului economic, 3) Certificat de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor4) Certificat de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor5) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoareRomania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care saateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita dedepunere aofertelor in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei.Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Luisa Marioara Barboiu ?primar , Catrina Gheorghe ?viceprimar , Perte Mariana ?contabil sef , Tache Nicolae ?secretar , consilieri locali : Ion Spiridon , Petre Constantin , Bungete Marian, Enache Matei , Micu Constantin, Costache Mioara, Nicolae Gelu , Stoica Sultana , Dulea Matei , Ungureanu George Emil , Jipan Petre , Stroe Nela , birou achizitii publice Catrina Daniela, alte personae Stan Maria si Rusu Mirela4. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1.Cerinta1: Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul RegistruluiComertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificateconstatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatilecompetente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii2. Cerinta 2: Ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul trebuie sa detina: - Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) pentru domeniul EDI ? Executie, verificare si revizie instalatii de utilizare gaze naturale care funcioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar.- Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) pentru domeniul EDS ? Executie sisteme de distributie gaze natural tip EDSAceste certificari se solicita conform Legii gazelor nr. 351/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.. Cerinta 3: Ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul trebuie sa detina: - Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (A.N.R.E.) de tip B (Priectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane , la tensiunea nominala de 0, 4 KV ) sau echivalentSe va atasa copie conform cu originalul dupa Atestat (A.N.R.E.) de tip B (Priectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane , la tensiunea nominala de 0, 4 KV ) sau echivalent .In cazul in care exista asociati se va anexa atestatul in functie de partea de contract care va fi indeplinita de acestia .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2013 09:50