Achizitie publica - ?Consolidare, modificari structurale si nestructurale, extindere si modernizare Camin Cultural?
Detaliu pentru invitatia numarul 346062
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346062/29.04.2013
Denumire contract: ?Consolidare, modificari structurale si nestructurale, extindere si modernizare Camin Cultural?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CALARASICod fiscal: 5001910, Adresa: COMUNA CALARASI JUD DOLJ, Calarasi, Telefon: +40 0251379052, Fax: +40 0251379052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CALARASI JUD DOLJ, str. Petre Banita, nr. 148, Calarasi, Romania, cod postal: 207170, telefon: +40 251379052, fax: +40 251379052, persoana de contact: FLORENTINA VLADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Calarasi, COMUNA CALARASI JUD DOLJ, str. Petre Banita, nr. 148.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Consolidare, modificari structurale si nestructurale, extindere si modernizare Camin Cultural?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Consolidare, modificari structurale si nestructurale, extindere simodernizare Camin Cultural? se compune din: Structura extindere -59880 lei fara TVA;Structura consolidare ?191800lei fara TVA;Structura acoperis?75690 lei fara TVA;Lucrari de finisaj ? 157970 lei fara TVA;Lucrari de instalatii ? 75930 lei fara TVA;Dotari- 100000 lei fara TVA;Alte cheltuieli(cheltuieli diverse si neprevazute, cote, taxe, cost credit) -41000lei fara TVA;Valoarea estimata este de 702270lei fara TVA, din care 41000lei fara TVA, sunt cheltuieli diverse si neprevazute, cote, taxe, cost credit;
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 702, 270 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 10.000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO94TREZ2975006XXX000031, cod fiscal 5001910, deschis la Trezoreria Bechet, sau direct la casieria unitatii.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1, lit.a) din OUG 34/2006 cu modif ulterioare.5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/20066. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMMNota: Echivalenta garantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA;2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta;b) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin.4 din Hg.925/2006;4. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006;5. Garantia de buna exec in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uri;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: primar - Sovaila Vergica, viceprimar ? Radut Lache, secretar ? Manda Daniela, sef birou financiar contabil ? Cristuinea Dana Mihaela, consilier juridic - Coderie Carmen, consilier - Vladu FlorentinaCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul;Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Neprezentarea documentelor solicitate sau nerespectarea cerintelor va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limitade depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.Neprezentarea documentului solicitat sau nerespectarea cerintelor solicitate va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Modalitati de indeplinire: -Anexa nr.16 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani.Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an., 2.Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, inultimii 5 ani(raportat la data limita de depunere), cel putin un contract similarprocedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 600.000 lei , fara TVA;Se vor prezenta: Un certificat de buna executie pentru un singur contract cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA care sa indice beneficiarul, indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor se precizeaza daca au fost efectuate in conformitatecu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit..Formular nr.15-experienta similara;Neprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce ladeclararea oferei ca inacceptabila, 3. Anexa 13-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic.Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelortehnice, pentru indeplinirea coresp. a contractului, 4. Anexa nr.14- Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere., 5. Anexa. 17- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., 6. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: -1 sef santier, cu studii superioare. Experienta profesionala specifica, participarea intr-o pozitiesimilara intr-un alt proiect.-1 inginer constructii, cu studii superioare in domeniul constructii civileExperienta profesionala specifica, participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.-responsabil controlul calitatii, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;Neprezentarea documentelor si neandeplinirea cerintei solicitate duce ladeclararea oferei ca inacceptabilaPentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele doc: -CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiuneaprevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
-documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, -angajament de participare al ersoanei /persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc;
- Decizie interna de numire, pentru specialistul responsabil cu controlul tehnic de calitate.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conformcu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Anexa nr.18 - ?Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catrereprezentantul legal sau imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii vaprezenta Formularul 8 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Ofertantul va prezenta 1 Anexa nr.44? Model de acord de asociere.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte desemnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevedart 44 din OUG nr. 34/2006., Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul.In conf. cu prev. art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, decatre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate- Anexa nr. 20- Anexa 21 si Anexa 22 ? Decl. tert sustinator tehnic si profes.., Tertul sustinator tehnic si profesional, va prezenta: -Decl pe propria raspundere privind neinc in disp art.180 Formular 5- Decl. pe propria raspundere privind neinc in disp art. 181 lit. a), c1) si d ?Formular 4- Decl. privind neinc intr-o situatie de conflict de interese ?Formular nr.8. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitatice implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 9001 sau echivalent.Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfelcum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probesau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual defiecare membru al asocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaza., Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conf. ISO 14001 sau echivalent.Prezentarea de doc./certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre of.a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor incauza, conf.ISO 14001 sau echiv.Se accepta si certif.echiv.emise de organisme stabilite in alte state ale UE.In cazul in care op.ec.nu detine un certif. de mediu astfel cum este solicitat de autorit.contr., se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de op.ec.respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asig.unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pt.parteadin contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2013 21:33