Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare Pavilion Principal si Extindere Spatii la Sediul Statiei de Pompieri Deta


Detaliu pentru invitatia numarul 338353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta BANAT al Judetului Timis
Numar invitatie: 338353/29.10.2012
Denumire contract: Consolidare Pavilion Principal si Extindere Spatii la Sediul Statiei de Pompieri Deta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta BANAT al Judetului TimisCod fiscal: 4250794, Adresa: Strada Infratirii, nr. 13, Timisoara, Telefon: 0256434870, Fax: 0256435875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Infratirii, nr. 13, Timisoara, Romania, cod postal: 300126, telefon: +40 256434870, fax: +40 256435875, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Lt.col. Preda Daniela, Str. Cluj, nr.14, Timisoara,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Cluj nr.14, Timisoara, Romania, Telefon 0256-494432, persoana de contact: Lt.col. Preda Daniela, Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare Pavilion Principal si Extindere Spatii la Sediul Statiei de Pompieri Deta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului include executia urmatoarelor lucrari: - lucrari de constructii si de consolidare a structurii de rezistenta- lucrari de imprejmuire si amenajare incinta- refacerea finisajelor interioare (pardoseala, finisaje pereti, tamplarie);
- refacerea finisajelor exterioare (tamplarie, finisaje pereti, invelitoare, tinichigerie);
- refacerea instalatiilor ( sanitare, incalzire, canalizare, electrice interioare si exterioare);
- recompartimentarea imobilului existent ;
- extinderea imobilului existent prin construirea unui garaj in suprafata de 273, 87 mp
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 342, 961.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 26.850 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO 48 TREZ 6215005 XXX 000124deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 12 ?Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: -Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi anexat la plicul cu oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse.Daca C.N.S.C. respinge, ca nefondata, o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conform art. 278.¹*alin 1 litera «b» din O.U.G.34/2006.
Garantie de buna executie
10 %.din valoarea contractului fara TVA . Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art.90 din HG 925/2006 cu ultimele modificari si completari, este sub forma: unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor cu art.86 alin (3) din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare; Sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in cuantum de 20% din valoarea facturii - in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3)din HG 925/2006. Formularul 13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta pentru conformitate documentul /documentele in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? - Formularul 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie pe propria raspundere, semnata de catre reprezentantul legal, prin care se confirma faptul ca este indeplinita aceasta cerinta de calificare. In acest sens, ofertantul va prezenta pentru conformitate documentul /documentele in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?- Formularul 2.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social. Certificatele fiscale vor fi prezentate in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.4Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificatelor fiscale privind plata impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalulCerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta o ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul 3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Benga Mihai ? Inspector Sef; Mihoc Lucian Vasile ? Prim Adjunct al Inspectorului Sef; Surlin Corneliu - Adjunct al Inspectorului Sef.Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bufu Viorel; Moga Voichita; Preda Daniela; Buzducea Ovidiu; Cernica Slagean; Stamatescu Gratiela; Daescu Romulus Cristian; Jebelean Gabriela; ing. Virgil Piinisoara.Cerinta nr.6Certificat de participare cu ofertaindependenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Se va prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Formularul 4. Cerinta nr. 1Persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor ) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea de lucrari de natura celor care fac obiectul contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale. Nivel minim necesar: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea de 1.342.961, 20 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.Valoarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit.Se completeaza Formularul 5Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ., Cerinta nr. 2Bilant contabilUltimul bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara Val. minima: 1.342.961, 20 lei va fi dovedita prin prezenta-rea a max 5 contracte de lucrari similare exe-cutate, duse la bun sfarsit in ultimii 5ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 1.342.961, 20 lei.Vor acoperi urmat.categ.lucrari: constructii civile, in-dustriale, tehnico-edilitare si instalatii electrice. Se accepta si contracte distincte pe specialitati.In cazul unei asocieri, cerin-ta va putea fi indeplinita si prin cumul Form.6: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie (recomandari) pt cele mai impor-tante contracte; Recomandarea din partea bene-ficiarului trebuie sa precizeze cel putin ur-matoarele aspecte: modul de indeplinire a o-bligatiilor contractuale pe parcursul derula-rii contractului respectiv;val. contract fina-lizat, in lei, fara TVA; daca au fost inregi-strate neconformitati tehnice, Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului de conducere;Completarea Formularul 7, Cerinta nr. 3 Lista cu pers implicate cu realizarea contractului, obligativitatea asi-gurarii de catre ofertant.Lista cu pers res-ponsabile, implicate in realizarea contractu-lui, obligativitatea asigurarii de catre ofer-tant a unui: sef de santier cu studii supe-rioare in constructii; sef punct de lucru cu studii tehnice;responsabil tehnic cu executia cu studii superioare, atestat MLPAT in conf. cu Legea 10/1995. Op.ec.trebuie sa prezinte o lista cu persoanele resp., implicate in realiz. contractului, insotita de urm.doc.: pt sef de santier : CV, diploma, declare. de disp. pt toata perioadacontractului;pt sef punct de lucru: CV, diploma, declaratie de disponibilitate pentru toata perioadacontractului;pt responsabilul tehnic: atestat MLPAT, cu termen de valab.la data limita de depunere a ofertei, declaratie de disponibilitate pentru toataperioada con-tract ;pt pers desemnate cu supravegherea lucrarilor: contract de colab/angajament, in cazul in care nu sunt angajatii firmei, Cerinta 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune executantul.Se completeaza Formularul 8, Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii.Se completeaza si se prezinta dupa caz, Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul 11Acord de subcontractare - Formularul 18Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul 19Acord de asociere - Formularul 20. Cerinta nr. 1Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 eliberat de institutii abilitate sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii)Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertei, Cerinta nr. 2Certificat privind sistemul de management de mediu conform cerintelor standardului ISO 14.001 eliberat de institutii abilitate sau echivalentul in domeniul aferent prezentului contract (lucrari de constructii)Certificat ISO 14.001/2005 sau echivalent valabil ladata limita de depunere a ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer