Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE PILONI pentru instalarea echipamentelor in locatiile Tulcea, Giurgiu, Calarasi-Chiciu


Detaliu pentru invitatia numarul 321591
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AUTORITATEA NAVALA ROMANA
Numar invitatie: 321591/08.03.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE PILONI pentru instalarea echipamentelor in locatiile Tulcea, Giurgiu, Calarasi-Chiciu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA NAVALA ROMANACod fiscal: 11055818, Adresa: incinta port Constanta nr. 1, Constanta, Telefon: 0241616104, 0241616124, int110, 125, Fax: 0241616229
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: incinta port Constanta nr. 1, Cladire ANR, etaj IX, cam. 92, Constanta, Romania, cod postal: 900900, persoana de contact: Olimpia Cojocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: incinta port Constanta nr. 1, Cladire ANR, etaj VIII, cam. 81, Constanta, Romania, cod postal: 900900,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Siguranta navigatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE PILONI pentru instalarea echipamentelor in locatiile Tulcea, Giurgiu, Calarasi-Chiciu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru consolidare piloni existenticu inaltimea de 30 m in locatia Tulcea, consolidare piloni existenti cu inaltimea de 50 m in locatiile Giurgiu si Calarasi-Chiciu.
II.1.6) CPV: 45223200-8 - Lucrari de structura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 603, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare 12.000 lei.Perioada de valabilitate 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Nu pot fi admise si vor fi respinse ca inacceptabile scrisorile de garantie bancara, formular III.1.1.a, sau instrumentul de garantare care conditioneaza executarea acestora de prezentarea lor impreuna cu declaratia insotitoare prin intermediul unei banci persoana juridica de drept privat, care sa confirme ca semnaturile de pe acestea apartin unor persoane autorizate sa angajeze institutia noastra in acest gen de operatiuni sau orice alta forma de conditionare (transmitere prin circuit bancar, swift bancar, confirmari notariale de orice fel, confirmari ale unor compartimente interne ale ANR, etc) in afara simplei cereri de executare in forma scrisa din partea ANR semnata de persoana care reprezinta legal ANR.Pentru OP contul in care se va vira garantia de participare este: RO79TREZ2315025XXX000533 deschis la Trezoreria Mun. Constanta;
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului exclusiv TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, formular III.1.1.b, sau de o societate de asigurari, sau prin deschiderea unui cont special de garantii. In acest cont, furnizorul va vira o prima suma care reprezinta 1% din valoarea contractata excl. TVA. Alimentarea acestui cont va fi realizata de achizitor prin retinere din factura a unui procent de 9%. Acest cont va fi purtator de dobanda la vedere in favoarea furnizorului.Perioada de garantie de buna executieeste de 24 luni de la procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Se vor completa Formularele III.2.1.a.1. si III.2.1.a.2.Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Se vor declara asociatii. Se vor declara subcontractantii.Se va completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul III.2.1.a .3.se vor completa formularele III.2.1.a.4, III.2.1.a.5. Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69indice 1, OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul A.N.R. implicate in procedura de achizitie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General - Paul Branza, membrii comisiei de evaluare - Olimpia Cojocea (Sef Serv. Inv. Ach.Publice), Anisoara BANITA (Sef Serv. Juridic), Felicia Nutu (Sef Serv. Financiar Contabilitate)Se va completa Formularul III.2.1.a .6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Se va completa Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul III.2.1.a .7).Va fi depus si de asociat , daca este cazul a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are ca obiectprincipal sau secundar autorizat de activitate care sa-i permita a fi parte intr-un contract pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul acestei achizitii publice.Se solicita ca ofertantii sa aiba ca activitate autorizata activitatea de Lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti (cod CAEN 4299) sau Alte lucrari speciale de constructii (cod CAEN 4399).b. Documente care atesta statutul de IMM (daca este cazul.)Declaratie pe propria raspundere ale reprezentatilor legali, pentru incadrarea in plafoanele referitoare la cifra de afaceri anuala neta, numarulmediu anual de salariati si activele totale (Formularul III.2.1.b.1).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Se solicita indeplinirea plafonului pentru cifra medie anuala de afaceri, din activitatea lucrari de constructii, pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), de minim1.200.000 lei / 276.880 ?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Aceasta se va dovedi prin prezentarea de lucrari similare executate in ultimii 5 ani in valoare de 600.000 lei /138.440 euro (plafonul se va realiza din minim 1 contract, max 3 contracte)., Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Informatii privind numarul mediu , in ultimile 12 luni, al personalului angajat , asigurarea cu personal de specialitate , numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- Se solicita ca ofertantul sa aiba implementat sistemului de asigurarea calitatii in domeniul obiectului contractului, ISO 9001/2008, Ofetantul va avea implementat si certificat un sisitem de management de mediu, ISO 14001/2004
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, SEAP si http: //www.rna.ro/planse/
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer