Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?CONSOLIDARE POD STR. HARMANULUI?


Detaliu pentru invitatia numarul 337220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 337220/11.10.2012
Denumire contract: ?CONSOLIDARE POD STR. HARMANULUI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, camera 1, parter -Centrul de informatii pentru Cetateni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA Brasov -BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?CONSOLIDARE POD STR. HARMANULUI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?CONSOLIDARE POD STR. HARMANULUI?Lucrarile ce se vor executa sunt cele prevazute in Proiectul Tehnicintocmit de SC " BRIDGE CONSULT? SRL, BucurestiPentru aducerea pasajului la parametrii corespunzatori clasei ?E? de incarcare si asigurarea sigurantei traficului rutier si pietonal se impune consolidarea actualului pasaj, conform solutiei recomandate de proiectantulSC ? BRIDGE CONSULT? SRL, Bucuresti, cu respectarea schemei statice actuale: cadru cu stalpi inclinati si console.Garantia lucrarilor executate va fi de 36 de luni, de la data finalizarii tuturor lucrarilor prevazute in Proiectul Tehnic.
II.1.6) CPV: 45221100-3 - Lucrari de constructii pentru poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 821, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 36425 lei sau 18212, 5 lei pentru IMM-prin completarea Formularului 14 din sectiunea Formulare si va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de5601, 24 lei.
Garantie de buna executie
In valoare de 10 % din valoarea contractului fara TVA se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 1;
- Declaratie privind eligibilitatea - completarea si prezentarea Formularului 1.a;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar: George Scripcaru- Viceprimar: Adrian Atomei- Viceprimar: Razvan Popa- Administrator: Gantz Miklos Sandor- Secretar: Nicolae Paraschiv- Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti- Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga- Director Directia Economica: Marilena Tudorache- Director Directia Relatii Externe- Cecilia Doiciu- Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Buget : Maria Oprea- Consilier: Adina Corsatea , Xenia Mihaileanu, Consilieri locali: 1.BORICEANU MIRCEA2.BRAUN WERNER3.BUCUR CIPRIAN IONUT4.CHIRICHES ANDREI - CIPRIAN5.DURBACA ALEXANDRINA - ADINA6.DUTU TUDOR ALEXANDRU7.CHIFU SERGIU - MARIAN8.GHIRDA MIHAI - IOAN9.IONESCU LUCIAN10.KRAILA VASILE11.LEONTE CATALIN12.LUPU LIVIU13.MACEDONSCHI CRISTIAN14.MARA IULIAN15.MARTIN VASILE - EMIL16.MIHAI COSTEL17.OPRICA FLORENTIN - ADRIAN18.PUSCARIU RADU - IOAN19.SARGHIE OVIDIU20.SIMION MARIA - ANTONELA21.SZENTE LADISLAU22.TARBA MIHAIL23.TEODORESCU FLORIN - COSTEL24.TOP - FERGHETE CARMEN - FLORIANA25.TORO TAMASCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul - emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.Ofertantul trebuie sa detina autorizatie de la Autoritatea Feroviara Romana (AFER)conf.Ordinului 290/2000 al Min.Transporturilor - cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cuconditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva. (conform Ordin 509/ 2011 ANRMAP, ART.7 alin. 1).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va completa Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezinte lista cu principalele lucrari pe ultimii 5 ani, In cazul in care pentru realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti se va completa formularul nr.10 cu subcontractantii si specializarile acestora, Operatorul trebuie sa prezinte Declaratie privind efectivul mediu angajat si a cadrelor de conducere, Ofertantii vor prezenta o lista cu personalul de executie necesar realizarii lucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire., Of. trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate : ? un sef de santier ? inginer in constructii cai ferate, drumuri si poduri, ? un Responsabil tehnic cu executia lucrarii ( RTE ) atestat MLPTL, ? un responsabil cu sanatatea si securitatea in munca. In cazul indisponibilitatii pe timpul derularii contractului a unor persoane ( de specialitate si/sau executie) dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le vor inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor mentionate initial si luate in calcul la evaluarea ofertelor. Ofertantul va comunica orice schimbare care intervine in ceea ce priveste resursele umane. Se vor anexa: - CV-uri in format Europass si recomandari - declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra in cadrul acestui contract; - Copii dupa diplome care atesta specializarea personalului; - Copii autorizatii/certificate /legitimatii de atestare profesionala specifice dom. lucr, Operatorul economic sau membrii asocierii impreuna trebuie sa prezinte declaratia privind echipamentele tehnice/dotarile de care dispune pentru indeplinirea contractului Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP , PRIN DESCARCAREA GRATUITA A DOCUMENTATIEI ; utilizati programulGRATUIT shellSAFE Verify;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer