Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Consolidare, reabilitare, extindere si modernizare Scoala cls. I ? VIII Coresi, din Municipiul Targoviste, Judetul Dambovita? -furnizare dotari didactice


Detaliu pentru invitatia numarul 352832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 352832/21.08.2013
Denumire contract: ?Consolidare, reabilitare, extindere si modernizare Scoala cls. I ? VIII Coresi, din Municipiul Targoviste, Judetul Dambovita? -furnizare dotari didactice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Targoviste, str.Revolutiei nr.1-3, Targoviste, cod postal: 130011
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targoviste, str.Revolutiei nr.1-3, Targoviste, judetul Dambovita, corp B, etaj 2, camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Consolidare, reabilitare, extindere si modernizare Scoala cls. I ? VIII Coresi, din Municipiul Targoviste, Judetul Dambovita? -furnizare dotari didactice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de ?Dotari didactice??, in cadrul proiectului: ??Consolidare, reabilitare, extindere si modernizare Scoala cls. I ? VIII Coresi, din Municipiul Targoviste, Judetul Dambovita? , astfel: - Lot 1: mobilier si diverse materiale didactice-Lot 2: echipament electronic si diverse echipamente-Lot 3: echipament sportiv
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 328, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : Lot 1:3.007 lei, Lot 2:2046, 00 lei, Lot 3:1.509 leidin care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art.278 indice 1 este: Lot 1:1503.5 lei;Lot 2: Nu e cazul;Lot 3: Nu e cazul;Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara /societate de asigurari - Formularul nr.14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ;Ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile.Garantia de participare se va completa si se va depune in original la registratura Primariei Municipiului Targoviste.Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana.IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. Se va prezenta Formularul nr. 15.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Tertul sustinator (in cazul sustinerii) nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a), c1) si d) ale articolului 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .2. Completarea si prezentarea Formularului 3 -Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).3. Completarea si prezentarea Formularul nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- se va prezenta atat de catre ofertant, subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; Prisacaru Ciprian?Viceprimar; Cioaca Nicolae Gabriel- Administrator Public, jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa ? Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte- Investitii -Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica;ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, RaducanuTudorica, Tica Danut.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor depune Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura.Cerinta 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se va completa Formularul 5. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). 1.Persoane juridice / fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata2.Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei anitrebuie sa fie de cel putin : Lot 1 :150.000 leiLot 2 :100.000 leiLot 3 :70.000 leiSe va prezenta Fisa de informatii generale.In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, se vor prezenta documenterelevante din care va rezulta cifra de afaceri globala a ofertantului din ultimii3 ani (2010, 2011, 2012) precum: bilanturi contabile depuse si inregistrate laorganele competente sau alte documente edificatoare - in copie , ,conformcu originalul?? .Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducerecertificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatilecompetente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra deafaceri. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazutade legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte oimagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora inlimba romana.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR pt fiecare din cei trei ani luati in considerare.Nota: a) In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita princumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prinprezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie deafaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr.346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada cafiecare dintre ei indeplineste conditia., Cerinta 2: In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerinteiavand sustinerea unui tert, cifra de afaceri va fi prezentata in intregime detertul sustinator.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart.186 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatuluiresursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG925/2006- Formular 7 - Angajament privind sustinerea financiara aofertantului/grupului de operatori economici. Persoana care asigurasustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si aleart. 181 lit. a), c^1) si d) si 69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 : O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 : a) Se solicita ca din lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani, sa rezulte livrari de produse similare celor care constituie obiectulprezentei achizitii, efectuate in baza a maxim trei contracte, livrari in valoarecumulata de minim: Lot 1:100.000 lei fara TVA.Lot 2 :100.000 lei fara TVALot 3 :30.000 lei fara TVAb) Se va atasa completat Formular 8a-?Experienta similara?pentru fiecarecontract care este luat in calcul ?fisa de prezentare;c) Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar, din care sa reiasa informatii referitoare la: ? Denumirea contractului;? Beneficiarul;? Perioada de livrare;? Valoarea produselor livrate;? Tipul produselor livrate;? Calitatea livrarii de produse efectuate .Aceste certificate/documente se vor prezenta in copie lizibila ?conform cuoriginalul?.Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat lei, pentruechivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat deBNR pentru fiecare din cei trei ani luati in considerare ., Cerinta nr.3: Informatii privind asociatii: Formularul nr.10 care va contine: suntresponsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, latermen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea lideruluiasociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare aleacestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatieicu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderulasociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face incontul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract careurmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Anexa laacordul de asociere se vor prezenta: Formularul nr. 11; Formularul nr. 12 .In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va prezenta formularele10, 11 si 12., Cerinta nr. 4: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu prevederile art.190 alin. (1) din OUG nr.34/2006, de catre oalta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, conformprevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006- Formular 13- Angajamentprivind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului deoperatori economici. Persoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ deconducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane caresunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care seafla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, esteexclus din procedura de atribuire. Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sauechivalent cel putin pentru domeniul de furnizare produse aferentcontractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer