Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE, REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE IMOBIL SITUAT IN CALEA CALARASILOR NR.14 BRAILA


Detaliu pentru invitatia numarul 325499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA JUDETEANA DE PENSII BRAILA
Numar invitatie: 325499/03.05.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE, REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE IMOBIL SITUAT IN CALEA CALARASILOR NR.14 BRAILA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA JUDETEANA DE PENSII BRAILACod fiscal: 13604416, Adresa: CALEA CALARASILOR , NR.19, Braila, Telefon: 0239611388, Fax: 0239613960
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA CALARASILOR , NR.19 BRAILA, Braila, Romania, cod postal: 810017, telefon: +40 239611388, fax: +40 239613960, persoana de contact: SIMONA CIORANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CJP Braila, CALEA CALARASILOR , NR.19 BRAILA, Braila, Romania, cam.306 ora 13, 30
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE, REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE IMOBIL SITUAT IN CALEA CALARASILOR NR.14 BRAILA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUCTII MONTAJ AFERENTE OBIECTIVULUI DE CONSOLIDARE, REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE A UNUI IMOBIL MONUMENT ISTORIC DE ARHITECTURA INSCRIS IN LISTA MONUMENTELOR ISTORICE DIN ROMANIA SUB NR.COD: BR-II-m-B-02077
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 172, 792 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 100.000 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei: minimum 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari (FORMULAR 1); sau ordin de plata in contul RO26TREZ1515005XXX000172 deschis la Trezoreria Braila, cod fiscal 13604416.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val. totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 1045/2011. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular2- cazier judiciar si cazier fiscal;Formular3- Certificat de atestare fiscala- Certificat de taxe si impozite localeFormularele 4 si 5.Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, din cadrul autoritatii contractante sunt: Enache Sorin, Cioranu Simona, Burtea Mariana, Damian Alina, Galateanu Georgeta Prezentarea Certificatului constatator (original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus trebuie sa fieindeplinita individual de toti operatorii economici.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Realizarea unui cash flow de executie a lucrarii pe o per.de 3 luni in val. de 385800 lei., Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 7.500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip.lucr.exec.in ultimii 5 ani din care sa reiasa o val.cumul. cel putin egala cu val.estim.a contr., Asigurare utilaje pentru executia lucrarilor minim: automacara;platforma de lucru la inaltime;autobasculanta;schela;laborator pentru analiza probelor chimice si mineralogice, atestat MCPN;statie de betoane;laborator de analiza pentru betoane;laborator pentru determinarea gradului de compactare;, Inf.ref.la studiile, preg. prof. si calif. personalului de conducere, precum si ale persoanelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: - responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT;
- responsabil cu controlul calitatii;
- specialist in executie pe specialitatea arhitectura si structura, chimie, mineralogie atestat MCPN, conf.Ord.2495/2010- cu o vechime de minim 3 ani in exec. de lucrari afer.protejarii monumentelor istorice, electrician autorizat min.gr.IIB atestat ANRE. - Certificat de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii, in domeniul monumente de arta, cladiri istorice., -Certificatul de atestare ISO 14001 privind managementul de mediu., Norme legale priv sanatat si securit in munca
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pretul ofertei este cel declarat de ofertant in formularul de oferta, calculat prin insumarea tuturor resurselor necesare pentru finalizarea si executia lucrarilor, in lei, fara TVAPunctaj = Pretul minim (pretul cel mai mic al unei oferte conforme)/Pretul ofertei analizate*Punctajul maxim acordat
Perioada de acordare a garantiei
20
Descriere: Perioada de acordare a garantiei va fi dat in numar de luni. Pentru oferta cu termenul de garantie al lucrarii cel mai mare se acorda punctaj maxim 20 puncte. Pentru a nu se distorsiona rezultatul procedurii termenul de garantie ofertat nu poate fi mai mare de 120 luni si mai mic de 48 luni. Pentru perioada de acordare a garantiei se va aplica formulaPunctaj = Termenul de garantie al ofertei / Termen garantie maxim ( termenul de garantie cel mai mare dintre ofertele depuse)* punctajul maxim acordat (20 puncte)
Timpul de interventie pentru executarea remedierilor in perioada de garantie a investiei
10
Descriere: Termenul de interventie pentru executarea remedierilor in perioada de garantie va fi dat in zile si se refera la timpul in care ofertantul reuseste sa se organizeze si sa se prezinte cu echipa de interventie la sediul institutiei in vederea executarii remedierilor sesizate si solicitate de autorit.contr. in per.de garantie. Punctaj = perioada cea mai mica unei oferte conforme/ perioada ofertei curente* punctajul maxim acordat (10 puncte)
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP si la sediul institutiei in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer