Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare, Reabilitare si Extindere Scoala Speciala Valea Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 330454
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA SPECIALA VALEA MARE
Numar invitatie: 330454/26.06.2012
Denumire contract: Consolidare, Reabilitare si Extindere Scoala Speciala Valea Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SPECIALA VALEA MARECod fiscal: 4318440, Adresa: VALEA MARE STEFANESTI, JUD.ARGES, stefanesti, Telefon: +40 0248211663, Fax: +40 0248211663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE STEFANESTI, JUD.ARGES, stefanesti, Romania, cod postal: 117606, telefon: +40 0248211663, fax: +40 0248211663, persoana de contact: VIOLETA PAVALOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA MARE STEFANESTI, JUD.ARGES, stefanesti, Romania, cod postal: 117606, telefon: +40 0248211663, fax: +40 0248211663, persoana de contact: VIOLETA PAVALOIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare, Reabilitare si Extindere Scoala Speciala Valea Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare, Reabilitare si Extindere Scoala Speciala Valea Mare
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 531, 834 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 25000 lei; Mod de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in original.Se poate constitui prin OP in contul nr. RO42TREZ0465026XXX000282 deschis la Trezoreria Municipiului Pitesti. Termen de valabilitate 90 de zile, de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta pe perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;c) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1 din O.U.G 34/2006 actualizata).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea ofertata se constituie astfel: 0, 5% initial la emiterea ordinului de incepere a lucrarii, diferenta retinandu-se succesiv la situatiile de plata, in conformitate cu prevederile art.90 alin.3 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.I.M.M.-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se restituie astfel: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului(Formularul nr.05), original;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularul nr.06), original;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sareiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depuneriiofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.;declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(Formularul nr.7) original;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr. 25), original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta(Formularul nr.15), original.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr.23), original. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Pavaloiu Violeta Director;Rainea Georgeta Contabil sef;Miu Nicolae Secretar sef.Persoanele cu functii de decizie din cadrul proiectului: Pavaloiu Violeta-manager proiect;Istratescu Dana-asistent manager; Miu Nicolae responsabil financiar; Vilcu Daniela-responsabil tehnic; Responsabil achizitii publice-Mercea Codruta;Negrilescu Raluca-responsabil publicitate.Consilieri judeteni: NICOLESCU CONSTANTIN;TECAU GRIGORE FLORIN;OPRESCU BUCURA SIMONA;BICA DANUT;CATOIU ION;CEAUSU GHEORGHE;CHELARU EUGEN;CORBAN NICOLAE;CRISAN DANIEL MARIUS;DOBREA MARIA;DUMITRACHE RADU;DUMITRESCU ION;DUTA ADRIAN;FRATICA IULIAN;GEORGESCU DORU;GLISCA ION;IVAN MARIUS BOGDAN;JINGAVALERIAN;MANU CONSTANTIN DAN;MARIA GHEORGHE;MARINESCU ION MADALIN;MELESTEU MIRCEA CRISTIAN;MOLFEA MARIUSAN;PAUN CONSTANTIN;POLEXE CONSTANTIN;POPESCU FILIP IULIAN;POSTELNICESCU MARIUS DOREL;SANDU ELENA;SIRBU GHEORGHE;SOARE FLORINEL LEONARD;STEFAN ADRIAN;TURTUROIU MARIA LILIANA;TUTA IULIEANA;URSU CARMEN ELENA;ZAMFIRA GELU-SORIN. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 sau echivalente., Cifra de afaceri in ultimii 3 ani mai mare sau egala cu :5.000.000 leiPentru determinarea echivalentului leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE respectiv: 2009=4.2373 lei/euro, 2010=4.2099 lei/euro, 2011=4.3197 lei/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani., Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie a carei valoare va fi de: 2.500.000 lei.Pentru determinarea echivalentului leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE aferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor , in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere sau leasing, Informatii privind resursele umane necesare indeplinirii contractului .Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putinspecialitatile: - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se vaprezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii civile, industriale sau agricole. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, sau decizie de numire, declaratie de diponibilitate, - inspector protectia muncii. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat inspector protectia muncii cu certificat de absolvire a unui curs de specialitate, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente valabile la data depunerii ofertelor, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente valabile la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara.Punctajul pentru factorul de evaluare"pretul ofertei se calculeaza astfel: pentru nivelul cel mai scazut se acorda punctajul maxim de 75 de pct., acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp=Pmin/Pnx75, unde: Pp=punctajul acordat pentru pretul ofertat;Pmin=pretul mimin ofertat;Pn=pretul caruia i se calculeaza punctajul.
Garantia lucrarii
25
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru factorul de evaluare"Garantia lucrarii" se calculeaza astfel: a) perioada de garantie cea mai mare: 25 pct.;b)celorlalte oferte admisibile care au perioade mai mici li se acorda punctajul astfel: Gp=Gn/Gmax x 25, unde Gp=punctajul acordat pentru garantia lucrarii;Gn=garantia lucrarii careia i se calculeaza punctajul;Gmax=garantia maxima a lucrarii.O durata a garantiei lucrarii sub 5 ani, va face ca oferta sa fie declarata neconforma, o durata mai mare de 10 ani nu va avea ca efect acordare de punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de pe site-ul www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer