Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Consolidare, reabilitare si modernizare Grup Scolar "Voievodul Mircea" din Municipiul Targoviste, jud. Dambovita"- contract achizitionare dotari si echipamente IT??.


Detaliu pentru invitatia numarul 355344
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 355344/05.11.2013
Denumire contract: , ,Consolidare, reabilitare si modernizare Grup Scolar "Voievodul Mircea" din Municipiul Targoviste, jud. Dambovita"- contract achizitionare dotari si echipamente IT??.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Targoviste, str.Revolutiei nr.1-3, cod postal: 130011, Targoviste, judetul Dambovita,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Targoviste, str.Revolutiei nr.1-3, Targoviste, judetul Dambovita, corp B, etaj 2, camera 15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Consolidare, reabilitare si modernizare Grup Scolar "Voievodul Mircea" din Municipiul Targoviste, jud. Dambovita"- contract achizitionare dotari si echipamente IT??.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de dotari in cadrul proiectului , ,Consolidare, reabilitare si modernizare Grup Scolar "Voievodul Mircea" din Municipiul Targoviste, jud. Dambovita"- contract achizitionare dotari si echipamente IT??, astfel: Lot 1 ? Echipamente ITLot 2 ? Mobilier dotare laboratoareLot 3 - Echipamente audio/video + diverseLot 4 - Materiale si instrumentar didacticLot 5 - Conectare gazeLot 6 - Materiale si echipamente sportive (sala de sport + teren de sport)In cadrul obiectivului specific de ?Dotarea Grup Scolar "Voievodul Mircea" din Municipiul Targoviste, jud. Dambovita? cu echipamente didactice si sportive, mobilier si echipamente IT necesare procesului de invatamant » se inscrie si obiectul prezentei proceduri, care consta in furnizarea de dotari specifice - echipamente didactice, sportive, mobilier, IT astfel incat sa fie asigurata buna functionare a liceului.
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 852.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum.garant.departicip : Lot1:2224 lei ;Lot2:1148 lei;Lot3 :760lei;Lot4:4116lei, Lot5 :90lei, Lot6:676lei, din care cuantumul sumei corespunz.prev.art.2781 este: Lot1: nu e cazul, Lot2: nu e cazul, Lot3: nu e cazul, Lot4:2058 lei, Lot5: Nu e cazul, Lot6: Nu e cazul.Data la care se va efectua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Per de valabil.a garantiei: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a gar.de partic, conform prev. art. 86 din H.G. nr. 925/2006: virament bancarsau un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari-F.21, sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular; ordin de plata: in contul RO26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, CIF: 4279944 cu cond.confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; sau prin depunerea la casieria autorit.contrac.a sumei in numerar, in cazul in care valoarea gar.de partic. este redusa ca valoare; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit.gar.de partic.vor fi consid.inacceptabile. Gar.de partic.va fi prezentata in original la sediul autorit. contract : Registratura Primariei Mun. Targoviste, Corp B, Str. Revolutiei, nr. 1-3, Cod Postal 130011. Pt .oper. straini-original si traducere autorizata in lb. romana.. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garant.de partic.prin prezentarea document.justificative corespunzatoare. Se va prezenta F.22.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Cursul de schimb valutarluat in calcul va fi cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr.925/2006 si/sau, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 1. - ?Declaratie privind eligibilitatea?.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire: 1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Tertul sustinator (in cazul sustinerii) nu trebuie sa se afle in niciuna din situatiile de la literele a), c1) si d) ale articolului 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. .2. Completarea si prezentarea Formularului 3 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).3. Completarea si prezentarea Formularului nr 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Nota : Aceasta declaratie se va completa si prezenta de orice operator economic participant la procedura : OFERTANT, ASOCIAT, TERT SUSTINATOR.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante : Jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar; Prof. Prisacaru Ciprian-Viceprimar jr.Cioaca Nicolae Gabriel-Administrator Public, jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Constantin Balasa ? Director executiv Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitiipublice; ec. Daniela Popa - Director executiv Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri locali: Stan Daniel Cristian, Radulescu Catalin, Paunescu Mihai Andrei, Enache Lucian, Albu Andrei Bogdan, Babeu Pavel, Banescu Rodica, Bozieru Cosmin Petrut, Diaconu Diana Elena, Diculescu Maria, Dobanda Ion, Dumitrescu Claudiu, Georgescu Alen, Mocanu Livia, Motoc Honorius, Pantea Viorel, Patrascu Eugen, Raducanu Tudorica, TicaDanut.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Vor depune Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Persoanele juridice straine vor depune Certificatele anterior mentionate sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. . De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale , din care sa rezulte din care sa rezulte ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Vor depune Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Persoanele juridice straine vor depune Certificatele anterior mentionate sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata.Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceeasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura.Cerinta 3: Dovedire: 1.Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 « Declaratie privind calitatea de participant la procedura ». Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). 1.Cerinta1: Ofertantul sa fie inregistrat legalDovedire :1.Prezentarea in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale/ valabile la data limita de depunere a ofertelor?, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa includa si obiectul contractului care urmeaza sa fie atribuit. Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2. Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul esteresident.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin : Lot 1 :130.000 lei, Lot 2 :50.000 lei, Lot 3 :30.000 lei, Lot 4 :150.000 lei, Lot 5:5.000 lei, Lot6 :50.000 lei. In vederea indeplinirii cerintei se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului dinultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), precum : (bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau alte documente care sa sustina indeplinirea cerintei de calificare) in copie conform cu originalul;Formular 8 - Fisa de informatii generale;Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatoruleconomic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, valabil pentru fiecare din anii mentionati si luati in considerare.Nota: a) In cazul unei asocieri, cifra de afaceri globala va fi indeplinita prin cumularea cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor asocierii.b) In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia., 2.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 6- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11 indice 1 din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1." din OUG 34/2006.Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici va fi prezentat, la data limita de depunere aofertelor.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de furnizare.1.Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare: Se solicita ca din lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, sa rezulte livrari de produse similare celor care constituie obiectul prezentei achizitii, efectuate in baza a maxim trei contracte, livrari in valoare cumulata de minim: Lot 1 :90.000 lei fara TVA, Lot 2 :35.000 lei fara TVA, Lot 3 :20.000 lei fara TVA, Lot 4 :150.000 lei fara TVA, Lot 5 :3.000 lei fara TVA; . Lot 6 :20.000 lei fara TVA;a) Completarea si prezentarea Formularului nr. 9 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani» cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor livrari de produsesimilare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.b) Completarea si prezentarea Formularului.9a Experienta similara pentru fiecare contract care este luat in calcul.c) Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari, caresa confirme livrareaproduselor respective, din care sa reiasa informatii referitoare la: ? Denumirea contractului;? Beneficiarul;? Perioada de livrare;? Valoarea produselor livrate;? Tipul produselor livrate;? Calitatea livrarii de produse efectuate .Aceste certificate/documente se vor prezenta in copie lizibila ?conform cu originalul?.d)Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., 2.Informatii privind asociatiiCompletarea si prezentarea Formularului nr. 13-Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Anexa la acordul de asociere se vor completa si prezenta: Formularul nr. 14-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Formularul nr. 15 ?Declaratie privind legalizarea asocierii.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic nu va mai prezenta formularele 13, 14 si 15., 3.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective- Formular 7- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici - al persoanei respective.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69 indice 1" din OUG 34/2006.Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economic va fi prezentat, la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii- Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 :2008 sau echivalent cel putin pentru domeniul de furnizare produse afferent contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer