Achizitie publica - Consolidare, reabilitare si refunctionalizare Liceul Pedagogic Spiru Haret Buzau - corp 3
Detaliu pentru invitatia numarul 353294
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353294/02.09.2013
Denumire contract: Consolidare, reabilitare si refunctionalizare Liceul Pedagogic Spiru Haret Buzau - corp 3
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 16.09.2013 17:17)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Cf art.29 al.1 lit.c - abateri gravede la prevederile legislative au afectat procedura de atribuire. Procedura se va relua cat mai curand posibil.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLiceul Pedagogic "Spiru Haret" BuzauCod fiscal: 4234080, Adresa: str. Spiru Haret, nr 6, Buzau, Telefon: 0238724273, Fax: 0238724273; 0238724286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare, reabilitare si refunctionalizare Liceul Pedagogic Spiru Haret Buzau - corp 3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare, reabilitare si refunctionalizare a Corpului 3 - sediul Liceului Pedagogic Spiru Haret Buzau conform documentatiei tehnice anexate. Cota de cheltuieli diverse si neprevazute luata in conmsiderare la stabilirea valorii estimate este de ?14, 62% din valoarea estimata a contractului..(Valoare estimata a contractului de 4.943.885, 93 lei exclusiv TVA rezultata din cumularea capitolului 4 (constructii), respectiv 4.126.095, 61 lei, a liniei 5.1 (organizarea de santier) respectiv 94.758, 09 lei si a procentului din linia Diverse ?i neprevazute din devizul general aferent capitolului 4 respectiv 723.032, 23 lei.)
II.1.6) CPV: 45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 943, 885.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 70.000 lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate de constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depunerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel stabilit de BNR cu trei zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In cazul utilizarii OP, contul este RO03TREZ1665006XXX000382 deschis la Trezoreria municipiului Buzau, Cod fiscal 4234080. Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu scanat in SEAP pana la data limita pentru depunerea ofertelor si se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante , de catre toti operattorii economici pana la data limita de depunere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari; Modalitate: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006 (Formular B11). Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Coman Constantin-director, Iacob Cristina-director adj, Grigoroiu Irina - contabil, Mihaela Preda-contabil sef, , Maican Cristina -director adj.- Declaratie conformitate art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15);
-In cazul in care cerintele de calificare se demonstreaza prin invocarea sustinerii de catre o terta persona in conditiile art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, care sa respecte conditiile prevazute la art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006. Tertul sustinator va prezenta declaratia privind eligibilitatea si pe cea de conformitate cu art. 69^1 si 181, respectiv Formularele B1, B11 si B12 ? literele a), c^1) si d). Cerinta: sa faca dovada faptului ca sunt abilitati a realiza lucrari de genul celor ce fac obiectul caietului de sarcini al proceduriiDocumente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera a) se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privateDocumente doveditoare: - Formular Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, Cerinta: Sa fi finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract executie lucrari similare cu valoare cel putin egala cu 4.000.000 lei.Documente doveditoare: - contracte/copiide pe parti relevante ale contractelor/ recomandari / procese verbale de receptie, Cerinta: In conformitat e cu prevederile at. 188 alin (3) litera f) se va prezenta o lista a utilajelor/echipamentelor utilizate pentru realizarea contractului.Documente doveditoare: - Formular Dovada asigurarii dotarilor tehnice minimale solicitate, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Documente doveditoare: - Declaratie referitoare la Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului 1 responsabil tehnic cu executia, 1 specialisst in restaurarea si consolidsrea monumentelor istorice -executie atestat de Ministerul Culturii si Cultelor potrivit legii 422/2001, 1 sef de punct de lucru minim 3 ani experienta specifica, 1 responsabil cu controlul calitatii, 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI cu experienta profesionala in cel putin un proiect similar.
Documente doveditoare: - CV-ul pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului - atestate, sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificarea acestora dar si legatura lor cu ofertantul; - Declaratia de disponibilitatein original in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului;
- Angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului.
Documente doveditoare: - declaratie privind subcontractantii. In cazul in care nu se folosesc sucontractanti, Formularul va fi prezentat, insa tabelul anexat acestuia va fi completat cu "nu este cazul"., Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura/toti asociatii ce participa la respectiva oferta, daca este vorba de o oferta comuna.
Documente doveditoare: Formular -Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii civile(Certificat ISO 9001 sau echivalent al acestuia raportat la specificul procedurii)Documente doveditoare: Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii civile sau echivalent al acestuia raportat la specificul procedurii, Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii civile(Certificat ISO 14001 sau echivalent al acestuia raportat la specificul procedurii)Documente doveditoare: Certificatul care atesta implementarea sistemului de management al mediului potrivit standardului ISO 14001 privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul lucrarilor de constructii civile sau echivalent al acestuia raportat la specificul proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2013 14:27