Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare, refunctionalizare si amenajare imobil (cladiri si curte ? proiectare)? Pausesti-Maglasi, Valcea


Detaliu pentru invitatia numarul 341475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 341475/28.12.2012
Denumire contract: Consolidare, refunctionalizare si amenajare imobil (cladiri si curte ? proiectare)? Pausesti-Maglasi, Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051, telefon: +40 311323220, fax: +40 213158294, persoana de contact: Mihaela Nita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lipscani nr. 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare, refunctionalizare si amenajare imobil (cladiri si curte ? proiectare)? Pausesti-Maglasi, Valcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea proiectului pentru restaurarea si amenajarea ansambului Conac Oromolu, inclusiv releveul, expertiza tehnica, documentatii avize, proiect tehnic, documentatie pentru autorizarea lucrarilor de construire, documentatie pentru autorizarea lucrarilor de demolare, detalii de executie, urmarirea de santier.
II.1.6) CPV: 71240000-2 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de planificare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.000 Lei.Valabilitate: 100 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia este irevocabila.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86, 87 din HG. 925/2006 si art.278.(1) din OUG 34/2006 ? obligatoriu de specificat in scrisoare).In cazul ofertantilor din categoria IMM care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278 (1) / OUG.34/2006 este de 4.253 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui prin retineri succesive efectuate la fiecare factura decontata. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. B.N.R are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie B.N.R va notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaSe va completa formularul A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa formularul B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, conform prevederilor legale de plataCertificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, conform prevederilor legale de plataCertificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.- certificatul fiscalse va prezenta , in oricare din formele: original, copielegalizata sau copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatii cu oferta independentaSe va completa formularul C.Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica a fost numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateNicolae Paunescu - director, Directia JuridicaVasile Ifrim - director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache - director adjunct, Directia AchizitiiMihai Dascalescu - director, Directia Patrimoniu si InvestitiiCatalin Belghiru - director adjunct, Directia Patrimoniu si InvestitiiComisia de evaluare a ofertelorPresedinte: Valentin Urlan - expert, Directia AchizitiiMembri: George Ratoiu ? referent de specialitate, Directia Achizitii, Catalin Broasca ? referent de specialitate, Directia Achizitii; Cristina Podariu ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si Investitii, Catalin Eftode ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si Investitii, Inlocuitori: Dan Durleci ? sef serviciu, Directia Achizitii, Petre Tudor expert, Directia Achizitii, Cristiana Cretulescu - referent de specialitate, Directia Achizitii Laurentiu Hanu ? expert, Directia Patrimoniu si Investitii, Razvan Minda ? referent de specialitate, Directia Patrimoniu si InvestitiiCompletarea formularului D.Prezentarea unei declaratii semnate si stampilate, conform art. 69^1 din OUG nr. 34/200, prin completarea formularului atasat din sectiunea formulare iar daca este cazul si de catre tertul sustinator sau subcontractant. Persoane juridice romaneCertificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), unde sa se regaseasca la domeniile de activitate, coduri CAEN, corespondente cu obiectul contractului 1. certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul2. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in coduri CAEN din certificatul constatatorPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate). Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si prestatorul roman in tara in care prestatorul strain este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea medie a cifrei de afaceri globale, carevizeaza activitatea operatorului economic din ultimii trei ani, sa fie de cel putin 900.000 lei.- extrase din documente contabile ale ofertantului care vizeaza activitatea operatorului economic din ultimii trei ani si care sa demonstreze ca valoarea medie a cifrei de afaceri este de cel putin 900.000 lei, pentru anul 1, anul 2, anul 3;
- completarea valorii medii a cifrei de afaceri globale si in formularul de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraLista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de copiile a minimum 1 contract similar prestat, de in valoare de cel putin 100.000 lei (fara TVA). Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte in care a fost incheiat contractul va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Se vor prezenta copii ale partilor relevante a minimum 1 contract/proces verbal de receptie/recomandare din partea beneficiarului prin care sa se confirme prestarea serviciilor de proiectare in valoare de cel putin 100.000 lei.Cursul mediu de referinta aferent fiecarui an in parte in care a fost incheiat contractul va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Se solicita completarea unui formular (formularul G) prin care ofertantul trebuie sa faca dovada ca poseda mijloacele tehnice necesare indeplinirii cerintelor contractului de servicii, Cerinta nr. 3Info privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.ofertantul trebuie sa prezinte informatii despre un expert si/sau specialist atestat de catre Ministerul Culturii si Patrimoniului National, un arhitect cu drept de semnatura inregistrat OAR, inginer de instalatii sanitare, inginer instalatii termice si ventilatii, inginer instalatii electrice autorizat ANRE, economist devize, expert rezistenta atestat MDRT, inginer drumuri.Se vor prezenta un CV/CV-uri care sa cuprinda informatii referitoare la experienta anterioara, detalii referitoare la proiectele realizate, locurile de munca anterioare si pozitiile ocupate; se vor prezenta copii conform cu originalul dupa documentele de studii si atestare prof. Se vor prezenta liste cu colectivele tehnice de specialitate si se va mentiona pregatirea acestora, se vor nominaliza responsabilii echipei de proiect.Se vor prezenta CV-uri, diplome, atestate, autorizatii si declaratii de disponibilitate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiDaca este cazul, se solicitacompletarea unui tabel cu subcontractantii si cu mentionarea specializarii acestora si precizarile referitoare la ponderea si partea de contract subcontractata. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru asigurarea sistemului de management al calitatii, care sa demonstreze ca sunt respectate in cadrul organizatiei ofertantului standardele in ceea ce priveste sistemul de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer