Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare, restaurare, refunctionalizare, extindere cu pastrarea functiunii- Gradinita de Copii nr. 50


Detaliu pentru invitatia numarul 322982
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Numar invitatie: 322982/28.03.2012
Denumire contract: Consolidare, restaurare, refunctionalizare, extindere cu pastrarea functiunii- Gradinita de Copii nr. 50
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1Cod fiscal: 26363506, Adresa: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213193251, Fax: 0213193252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014820, telefon: +40 213193251, fax: +40 213193252, persoana de contact: Mihail Dragos Badea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul A.U.I.P.U.S.P. - SECTOR 1, Bdul. Poligrafiei nr. 4, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare unitati invatamant si unitati spitalicesti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare, restaurare, refunctionalizare, extindere cu pastrarea functiunii- Gradinita de Copii nr. 50
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare, restaurare, refunctionalizare, extindere cu pastrarea functiunii- Gradinita de Copii nr. 50
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 379, 634 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 83.796lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se varetine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:8.397, 96 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cumodificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau-ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la datadepunerii ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se vacompleta Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperireaclauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei departicipare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cumodelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acestcaz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea deasigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de lucrari, exclusiv TVA. Se va completa Formularul 16.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilantul contabil intocmit pentru ultimele trei exercitii financiare anualeincheiate (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de organele competente, in copie., Cifra de afaceri medie anuala, calculata pentru anii financiari 2009, 2010 si2011: valoarea minima impusa este de 16.759.268 Lei, Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatearesurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor (declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 1.047.454, 25 Lei, pentru o perioada de minim 3 luni. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca cu maxim 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011) -, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2007, 2008, 2009, 2010, 2011)Ofertantul va prezenta la cel putin 1 (unu) contract indeplinit in ultimii 5 ani(2007, 2008, 2009, 2010, 2011) cu o valoare egala sau mai mare decat8.379.634 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari de constructiicivile complexe care sa cuprinda obligatoriu structura, arhitectura si instalatiielectrice, instalatii sanitare, termoventilatii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul desarcini, Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat siasigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului deachizitie publica conform cerintelor din caietul de sarcini ?-Responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructiiatestat profesional de institutiile abilitate.-Responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniulconstructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizieinterna de conducerea societatii.-Inginer constructii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul constructii.-Inginer instalatii- inginer absolvent al unei facultati cu profilul instalatii- Minim 1 specialist atestat MCPN pentru executia lucrarilor in domeniulconsolidare, restaurare structuri istorice si restaurare arhitectura Standardele de asigurarea calitatiiCertificat ISO 9001/2008 sau echivalent in termen de valabilitate la datadeschiderii ofertelor., Standarde de protectia mediului Copie certificat ISO 14001/2005 sauechivalent in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (70de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P1 financiar n = (pret minim/pret n) x 70.
Timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor aparute la instalatiile de gaze, de electrice, sanitare si termoventilatii:
5
Descriere: Pentru cel mai scurt timp de mobilizare, respectiv 1 ora, se va acorda punctajul maxim alocat ? 5 puncte;pentru ofertele cu timp de mobilizare mai lungi, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P1 = (timp minim raspuns/timp de raspuns) x punctajul maxim alocat (5 puncte): Perioada acordata se va exprima in ore
durata de executie
30
Descriere: a)Pentru cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv[30 ] puncte;b) Pentru alt termen de executie a lucrarilor decat cea prevazut la lit. a) se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat astfel: P termen de exec.(n) = [termen minim de executie ofertat/ termen maxim de executie (n)] x [30 ] puncte.Durata de executie maxima acceptata este de 24 de luni, ofertele ce depasesc acest termen vor fi declarate neconforme.Durata minima sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 12 luni
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a) Pentru cea mai mareperioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv[10 ] puncte, Pentru alta durata de garantiedecat cea prevazut la lit. a) se acorda puncte proportional cu punctajul maxim acordat astfel: P durata de garantie.(n) = [termen minim ofertat/ termen maxim (n)] x [10 ] puncte.Perioada se va exprima in luni. Durata minima de garantie acceptata este de 24 de luni.Durata maxima realista peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste anexata prezentei invitatii de participare, la sectiuneaDocumentatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer