Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Consolidare, restaurare si extindere sectia de stiintele naturii si acvariu (Casa Tatovici)?


Detaliu pentru invitatia numarul 353536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL VRANCEI
Numar invitatie: 353536/09.09.2013
Denumire contract: ?Consolidare, restaurare si extindere sectia de stiintele naturii si acvariu (Casa Tatovici)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL VRANCEICod fiscal: 4350670, Adresa: B-DUL GARII NR. 5, Focsani, Telefon: 0237/222890, Fax: 0237/222890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Consolidare, restaurare si extindere sectia de stiintele naturii si acvariu (Casa Tatovici)?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii proiectare ? PTh, DE, DTAC si Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru arhitectura, structura, instalatii termice, climatizare ? ventilatii, sanitare, electrice curenti tari, electrice curenti slabi, instalatie paratrasnet, pictura murala, decoratii piatra si stucatura ?Consolidare, restaurare si extindere sectia de stiintele naturii si acvariu (Casa Tatovici)?. Valoarea estimata a contractului este de 412.673 lei fara TVA, din care: 1.Pth, DE, DTAC257.439 lei fara TVA;2.Asistenta tehnica din partea proiectantului 101.407 lei fara TVA;3. Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 15% -53.827 lei fara TVA - acestea vor fidecontate doar daca apar cheltuieli cu servicii care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 412, 673 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.176 lei. Se vor accepta urmatoarele forme de constituire: -virament bancar (ordin de plata sau fila CEC) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari respectand cuantumul, forma si perioada de valabilitate (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor); numar cont autoritate contractanta RO50TREZ6915010XXX001900 deschis la Trezoreria Focsani, CUI: 4350670.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada garantiei de participare se va depune in original la sediul Autoritatii Contractante pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertelor, prin scrisoare de inaintare, inainte de data si ora limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro sau alta valuta, se va realiza la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;b)Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi sub urmatoarele forme (conform art. 90 din HG 925/2006): -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;c)Ofertantul castigator are oblig. de a constitui garantia de buna executie in max. 15 zile de la semnarea contractului de lucrari;d) Conf. art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, acestea beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie aferenta prezentei proceduri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006;Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (document original/copie legalizata/copie conform cu originalul);4.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (document original /copie legalizata/copie conform cu originalul);Certificatele mentionate la punctele 3. si 4. trebuie sa oglindeasca faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C;6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 2010 - Formular 12D;7.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12F.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : -Director ? Dumitrescu Corneliu Horia;
-Responsabil Achizitii Publice ? Modreanu Lucian-Marian; -Contabil sef ? Soldanescu Licuta ; Membri consiliu de administratie ? Nica Maria ; Hutanu Dumitru ; Pavel Lelia ; Borosu Irina-Cristina.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. al operatorului economic participant la procedura de atribuire; informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra de afaceri medie in domeniul supus prezentei proceduri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 717.692 lei. Valorile vor fi exprimate in Lei sau in orice alta moneda, cu echivalenta lei "alta valuta" pentru anii 2010, 2011, 2012 conform cursului mediu prezentat de BNR.-Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare - Formular B1;
-Situatii contabile la 31.12.2010; 31.12.2011; 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani-Formular 12E si anexa.Ofertantul va prezenta: Cerinte minime: unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin de 358.846 lei fara TVA din care sa reiasa faptul ca ofertantul are experienta in prestarea de servicii similare de consolidare ? restaurare ?inclusiv componente artistice pentru monumente istorice. Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pentru serviciile (contractele) ce indeplinesc cerinta privind "unul sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 358.846 lei fara TVA"- se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar., Cerinta 2Ofertantul va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Formular 12I;Personal minim solicitat: -Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) responsabil de elaborare a proiectului ? sef proiect, arhitectura, expert/specialist atestat Ministerul Culturii, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istorice, pentru specialitatea Restaurare arhitectura, precum si certificat de absolvire curs Manager proiect, acreditat ANC (CNFPA);
-Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) inginer structura, expert atestat Ministerul Culturii si MLPTL, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istorice, pentru specialitatea Restaurare Structuri Istorice;
-Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) inginer instalatii, specialist atestat Ministerul Culturii, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istorice, pentru specialitatea Inginerie Instalatii electrice, sanitare, termice;
-Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) restaurator picture murala, expert/specialist atestat Ministerul Culturii, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istorice, pentru specialitatea Restaurare Pictura Murala;
-Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) restaurator decoratii piatra si structura, expert/specialist atestat Ministerul Culturii, in conformitate cu prevederile Legii 422/2001 republicata, in domeniul restaurarii monumentelor istorice, pentru specialitatea Restaurare Decoratii Piatra si Stucatura;
- Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) Auditor Energeti gradul I, atestat MLPTL.- Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1(unu) Responsabil S.S.M.Pentru personalul nominalizat mai sus se vor prezenta atestate valabile la data limita de depunere a ofertelor, declaratie de disponibilitate in original., Cerinta 3Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formular 12H). Resursele tehnice declarate - proprii sau la care are acces (indiferent de forma - inchiriere/contracte de prestari servicii, resurse ale subcontractantului, asociatului, tert sustinator) trebuie sa asigure prestarea serviciilor la nivelul cerintelor impuse de legislatia in vigoare si nivelul de caltate solicitat, astfel ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune, prin intermediul unei "declaratii pe proprie raspundere" de programe specializate si licentiate pentru realizarea serviciilor ce fac obiectul contractului., Cerinta 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze - Formular 12G. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare, ci doar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare, ci doar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare a serviciilor de proiectare
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 18:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer