Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare si constructie noua lift exterior la pavilion A in imobilul 1044 Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 350306
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M 02460
Numar invitatie: 350306/11.07.2013
Denumire contract: Consolidare si constructie noua lift exterior la pavilion A in imobilul 1044 Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M 02460Cod fiscal: 4406096, Adresa: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Telefon: +40 0269211209/165, Fax: +40 0269210577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269211209/165, fax: +40 0269210577, persoana de contact: CLAUDIU MITEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02460 SIBIU - Sala de conferinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare si constructie noua lift exterior la pavilion A in imobilul 1044 Sibiu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune efectuarea unui serviciu de proiectare + asistenta tehnica in vederea consolidarii Pavilionului A - Spital Militar in cazarma 1044 Sibiu necesara executarii unei constructii noi in vecinatatea pavilionului mentionat, respectiv montarea unui lift exterior.Cheltuieli directe si neprevazute: - valoare cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de servicii: 118.970 x 506.804 / 3.361.428 = 17.937, 16 lei fara TVA.- procent cheltuieli diverse si neprevazute din valoarea estimata a contractului de servicii: 17.937, 16 / 118.970 * 100 = 15, 08%;
- valoare estimare contract de servicii + valoarea cheltuieli directe si neprevazute: 118.970 + 17.937, 16 = 136.907, 16 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 907.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.379, 40 lei;Perioada de valabilitate este de 90 zile de la data limita stab.pt.depunerea ofertelor.Cuantumul va fi exprimat in lei sau la cursul leu/alta valuta (echivalenta leu/alta valuta - cursul oficial B.N.R. din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare) pt. societatile comerciale din afara Romaniei;Ptr. IMM-uri se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere cu privire la incadrarea in categoria IMM-urilor.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - ordin de platain favoarea autoritatii contractante, vizat de banca cu mentionarea procedurii pentru care se constituie, in contulRO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar.- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 si partial conform art. 278.1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata;Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 625/2006.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea totalaacontractului, fara T.V.A. siseconstituie astfel: Contractantul are obligatia de a prezenta, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, un extras de cont in original, vizat de catre unitatea Trezoreriei Statului emitenta, prin care sa se ateste faptul ca executantul a deschis la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea sa, un contdisponibil distinct la dispozitia achizitorului pentru contractul in cauza. Suma initiala care se va depune de catre contractant in contuldisponibil astfel deschis trebuie sa fie in valoare de 0, 5% din valoarea ofertata.Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive in cuantum de 10% din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la unitatea Trezoreriei Statului pe numele executantului pot fi dispuse plati atat de catre executant, cu avizul scris al achizitorului care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a achizitorului in favoarea caruia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. - Declaratie privind eligibilitatea, formular nr. 5; NOTA: In cazul in care ofertantul are unsustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.- Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. Completarea, semnarea si prezentarea formularului nr. 6 (Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006); NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.- Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind calitatea de participant la procedura. Completarea, semnarea si prezentareaformularului nr.7, NOTA: In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.- Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006 (formular nr. 8). Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procesul de achizitie: Col. Medic Dr. Barb Ioan Vasile, Col. Medic Dr. Coman Raluca, Col. Ec. George Gafton, Ec. Mitea Claudiu, Ec. Nitu Nicolae, M.M. Jigau Danut, Ing. Draghiciu Victor, Ec. Modran Adela, Tehn. Ursescu Laura, Contab. Elena Mitroi. NOTA: In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau unsubcontractant formularul se va prezenta si de catre acestia.- Vor fi exclusi ofertantii care nu respecta prevederile Ordinului nr. 314 /12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Prezentarea declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta conform Ordinului nr. 314/2010 ( formularului nr. 9).- Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurare sociala catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident), aceste certificate fiscale trebuie sa prezinte situatia privind datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic;NOTA: In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Persoane juridiceromaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continandinformatii reale/valide/actuale la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani, sa fie cel putin egala cusuma de 235.000 lei.Bilantul contabil vizat de catre Administratia Finantelor Publice pe ultimii 3 ani;Informatii privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani, din care trebuie sa rezulte ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu limitaimpusa* (formularul nr. 10).*pentru nivel impus privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluipe ultimii trei ani, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.NOTA: In cazul asocierii bilantul contabil si informatiile privind cifra de afaceri se vor prezenta pentru fiecare asociat in parte.In cazul sustinerii informatiile privind cifra de afaceri vor fi prezentate fie de sustinator fie de ofertant.Cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita in intregime de catre un singur ofertant sau un sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului, se apreciaza avand in vedere: ? suma valorilor serviciilor similare cu cele care fac obiectul contractului, prestate in ultimii 3 ani, incluse in contractul /contractele prezentat/ prezentate (maxim doua contracte - completare formular nr. 13), trebuie sa fie in valoare cumulata de cel putin 100.000 lei.?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, (formularul nr. 11).?Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (formularul nr. 12).Prestarile de serviciu se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar., Nivelul de pregatire tehnica si de specialitate al personalului angajat: ofertantul trebuie saaiba angajati sau sa detina contract de colaborare cu persoane specializate in domeniul prezentei achizitii.Declaratii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune, pregatirea profesionala a acestuia precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (formularul nr. 14) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.NOTA: Subcontractantii/Sustinatorii vor prezenta resursele umane pentru partea lor de implicare.Asigurarea din partea ofertantului cu urmatorul personal: - Expertul cheie 1 ? Manager de proiect- Expertul cheie 2 ? Arhitect coordonator- Expertul cheie 3 ? Expert rezistenta- Expertul cheie 4 ? Expert instalatii- Expert 1 ? Arhitect- Expert 2 ? Inginer de structura- Expert 3 ? Inginer instalatii sanitare- Expert 4 ? Inginer instalatii termice si ventilatii- Expert 5 ? Inginer instalatii electrice- Expert 6 ? Inginer instalatii gaze- Expert 7 ? Economist devizeCerinta 1: Arhitectul trebuie sa fie membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, avand o experienta in arhitectura de minim 5 ani si in cel putin un proiect similar.Cerinta 2: Inginerul specialist in rezistenta (structuri) trebuie sa aiba experienta in proiectare de minimum 3 ani si in cel putin un proiect similar.Se va prezenta dovada pregatirii profesionale, calificarii siasigurarii personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului prin prezentarea, in copie, dupa caz a: atestatelor, autorizatiilor, legitimatilor, curriculum Vitae, etc.NOTA: In cazul asocierii, situatia cu persoanele specializate propuse pentru indeplinirea contractului se cumuleaza, cu precizarea pentru partea din contract pe care o realizeaza. Ofertantul sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii in domeniul aferent prezentei achizitii, valabil la data limita stabilita pentru depunereaofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul U.M. 02460 - Birou cazarmare (ptr. expertiza tehnica conform precizarilor din caietul de sarcini - pct. 4.5)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2013 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer