Achizitie publica - CONSOLIDARE SI DOTARE PAVILION II
Detaliu pentru invitatia numarul 336617
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336617/03.10.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE SI DOTARE PAVILION II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Pneumoftiziologie "Marius Nasta"Cod fiscal: 4316180, Adresa: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213373801, Fax: +40 213373801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 020146, telefon: +40 213373801, fax: +40 213373801, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice si Contractare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In Sala de Consiliu din Pavilionului V din Sos. Viilor nr.90, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE SI DOTARE PAVILION II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: EXECUTIE LUCRARI DE CONSOLIDARE PAVILION II, DOTARE, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE SI SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE ECHIPAMENTE MEDICALE LA INSITUTUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE "MARIUS NASTA" LA CARACTERISTICILE SI INDICATORII DE PERFORMANTA DIN CAIETUL DE SARCINI AL PREZENTEI DOCUMENTATII.PERIOADA DE VALABILITATE A CONTRACTULUI POATE FI PRELUNGITA PRIN ACT ADITIONAL IN CAZUL IN CARE INDEPENDENT DE VOINTA PARTILOR (CONDITII METEO NEFAVORABILE, ;UCRARI ASCUNSE, ETC.) NU POATE FI RESPECTAT TERMENUL DE EXECUTIE.Valoarea contractului care urmeaza sa fie incheiat este de 10.254.129, 82 lei (fara Tva). In functie de rectificarea bugetara si fondurile obtinute ulterior pentru consolidari cladiri, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari similare pana la valoarea de 21.102.060, 00 lei (fara tva).
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 102, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de :102.541, 29leiGarantia de participare va fi constituita conform prevederilor art.85 si 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele, in afara plicului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin oricare din formele mentionate in continuare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(conform formular atasat), ori o societate de asigurari (polita de asigurare), in favoarea Autoritatii Contractante.2. Ordin de plata(confirmat de banca)in contulAutoritatii Contractante: Institutul de Pneumoftiziologie ?Marius Nasta? contRO52TREZ7055005XXX000179 deschis la Trezoreria sectorului 5, cod fiscal 4316180In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Valabilitatea Garantiei de participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei-90 zile de la data limita de depunere a ofertei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se va constitui la jumatate.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA acontractului si va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului semnat de ambele parti de catre furnizor, prin una din urmatoarele modalitati, in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui la jumatate, respectiv 2, 5% din valoarea fara TVA a contractului, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004. Modul de eliberare a garantiei de buna executiei: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la aceadata pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului ? verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Ofertantul trebuie sa completeze Formularul anexat originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa completeze Formularul anexatIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.377/2006, cu modificarile si completarile in vigoare.Cerinta 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu completarile ulterioare prin Legea nr.377/2006 cu completarile ulterioare ? Formularul anexat originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa completeze Formularul anexatIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, societatea care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art 181 lita), c), d) din OUG 34/2006, modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formularul anexat.Cerinta 3.-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata oblgatiilor scadente, document eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor - original sau copie conforma cu originalul.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentCerinta4.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, document eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ? original sau copie conforma cu originalul.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota : Daca exista incertitudini la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 5-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (persoane cu functie de decizie: Manager : ec. Marcu George Cristian, Director Financiar Contabil ec. Mariana Cristina Manolache ; Director Medical Dr. Emilia Crisan; Director ingrijiri As. Daniela Anghelescu)Ofertantul trebuie sa completeze Formularul anexatIn cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta 6-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul anexatIn cazul unei asocieri trebuie completat formularul nr. 21Cerinta 7-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul anexat originalDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr. 1, nr. 2, nr. 3 si nr. 5 ? original;Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr. 3 si nr. 5 ? original;Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria rapundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69-1 (evitarea conflictului de interese se nominalizeaza pers cu functii de conducere 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca ofertantul are codul CAEN corespondent cu obiectul prezentei proceduri .Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original.Prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc caofertantul este abilitat saexecute lucrari de instalatii electrice pana la0, 4 kV. Ofertantul va depune - atestat ANRE in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, de tip B, conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007 pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice, in copie conform cu originalul.Autorizatie pentru instalatia de distributie gaze medicale executia instalatiilor se va face numai cu firme autorizate care au asigurat managementul calitatii conform HG 54/2009.Pentru certificarea "brazarea" (lipirea tare) a tevilor de cupru operatorii economici care executa astfel de lucrari trebuie sa detina cetificat de calificare conform SREN 13133, calificarea operatorilor pentru lipire tare autorizati ISCIR conform PTCR 9/1/2003.Prezentare certificat de calificarea a operatorilor pentru lipire tare precum si certificatul de asigurare a calitatii conform directivelor CE 93/42 si implementare ISO 9001/2008 pentru executarea instalatiilor de fluide medicale.Licenta pentru activitate de montaj, modificare sau intretinere a sistemelor de alarma potrivit HG 301/2012.Prezentarea documentelor edificatoare emise de Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta care dovedesc caofertantul este abilitat sasaexecute lucrari de ignifugare.In cazul unei asocieri/subcontractari, documentul este depus doar de asociatul/subcontractantul care realizeaza astfel de lucrari.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie si Procese verbale de receptie pentru cele mai importante lucrari., Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: minim 1 contract de lucrari similare obiectului procedurii valoare de minim 7.939.613, 70 lei, fara TVA, cuprinsein Formularul anexat, Cerinta nr 3.Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte executarea de lucrari a caror valoare este conform pragului minim solicitat (pot fi lucrari receptionate partial care sunt insotite de p.v. de receptie partiala; sau lucrari receptionate insotite de p.v. la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de p.v. de receptive finala.Copie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara (parti contractuale, obiect, cantitati fizice, pret, semnaturi); p.v. de receptie care sa confirme executarea lucrarilor; recomandare/document constatator din partea beneficiarului.In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare., Cerinta nr 4.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora., Cerinta nr 5Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari si echipamente medicale, Cerinta 6Va face dovada furnizarii de echip med in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei)prin prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim: 2.314.516, 12 lei fara TVA1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani; 2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar ; 3. Contractele declarate in Fisele de experienta similara ; 4. Recomandari din partea beneficiarilor indicati in Fisele de experienta similara sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiune aferente contractelor declarate in Fisele de experienta similara sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara. Daca ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Cerinta nr 7Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.-Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului-Angajament privind resursele umane ca in cazulindisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului le ve inlocui cu aprobarea autoritatii contractante, numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea candidaturii si numai dupa semnarea contractului de lurari., Cerinta nr 8Personalul propus pentru derularea contractului : Director de proiect ? ing c-tii civile si industrial, Sef santier - ing c-tii civile si industriale;Inginer coordonator lucrari de instalatii- ing c-tii civile si industriale, specialitatea instalatii pt. constructiiResponsabil tehnic cu executia- atestat de catre M.D.R.T cf. Legii nr. 10/1995.O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii.Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006, HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L319/2006, HG 300/2006, Cerinta nr 8 bisPentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale similare: -C.V. uri Formularul anexat-Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute ( mentionate in CV)-Declaratie de disponibilitate Formularul anexat prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia.-Copii certificate , ,conform cu originalul? ale contractelor de munca, de colaborare aferente sau prestari servicii.Ofertantul, persoana juridica straina, va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si persoana juridica romana referitoare la personalul propus pentru indeplinirea contractului.In cazul unei asocieri Formularul anexat va fi completat de catre liderul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr 9Informatii privind subcontractarea.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formularul2. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? Anexa la Formularul anexat, Cerinta nr 10Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului ?, Cerinta nr 11CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului, Cerinta nr 12Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat a beneficiat de instruire pentru instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie pentru echipamente medicale ofertate., Cerinta nr 13Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicaleCertificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical, Cerinta nr 14Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experienta similara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective., Cerinta nr 15Informatii privind asocierea (daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Cerinta nr 1Implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul contractului, Cerinta nr 2Implementarea si certificarea unui sistem de management de protectie a mediului in conformitate cu standardul ISO 14001/2005 sau echivalent, pentru lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 17:02