Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare si instalatii de incalzire la pavilioanele E si F din cazarma 3078 Bucuresti - pozitia de plan 2010.C.RK.I.3078 Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 349623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI
Numar invitatie: 349623/01.07.2013
Denumire contract: Consolidare si instalatii de incalzire la pavilioanele E si F din cazarma 3078 Bucuresti - pozitia de plan 2010.C.RK.I.3078 Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTICod fiscal: 4192804, Adresa: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 121-129, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0216672098, Fax: +40 216672098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: On line in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare si instalatii de incalzire la pavilioanele E si F din cazarma 3078 Bucuresti - pozitia de plan 2010.C.RK.I.3078 Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare si executie lucrari la obiectivul 2010.C.RK.I.3078 Bucuresti ? care cuprinde proiect tehnic, detalii de executie, proiect de autorizare de constructie, proiect de organizare de santier, asistenta tehnica si executie lucrari pentru ? ?Consolidare si instalatii de incalzire la pavilioanele E si F din cazarma 3078 Bucuresti?.Valoarea estimata pentru serviciile de proiectare este 79.039 lei, reprezentand 17.960, 14 euro, la cursul BNR din data de 04.06.2013, 1 euro = 4, 4008 lei, astfel: - 2010.C.3078 Bucuresti - 29.541 lei reprezentand 6.712, 64 euro- 2010. RK.3078 Bucuresti - 42.165 lei reprezentand 9.581, 21 euro- 2010.I.3078 Bucuresti - 7.333 lei reprezentand 1.666, 29 euroValoarea estimata pentru lucrarile executate este 1.221.760 lei, reprezentand 277.622, 2 euro, la cursul BNR din data de 04.06.2013, 1 euro = 4, 4008 lei, astfel: - 2010.C.3078 Bucuresti - 367.015 lei reprezentand 83.397, 34 euro- 2010. RK.3078 Bucuresti - 757.501 lei reprezentand 172.128 euro- 2010.I.3078 Bucuresti - 97.244 lei reprezentand 22.096, 89 euroValoarea estimata pentru ?Cheltuieli diverse si neprevazute? este 170.998 lei reprezentand 38.856, 12 euro, la cursul BNR din data de 04.06.2013, 1 euro = 4, 4008 lei, astfel: - 2010.C.3078 Bucuresti - 79.223 lei reprezentand 18.001, 95 euro- 2010. RK.3078 Bucuresti - 81.727 lei reprezentand 18.570, 94 euro- 2010.I.3078 Bucuresti - 10.048 lei reprezentand 2.283, 22 euroValoarea estimata totala pentru contractul care urmeaza a se semna cu ofertantul declarat castigator este 1.471.797 lei, reprezentand 334.438, 5 euro, la cursul BNR din data de 04.06.2013, 1 euro = 4, 4008 lei, astfel: - 2010.C.3078 Bucuresti - 475.779 lei reprezentand 108.111, 9 euro- 2010. RK.3078 Bucuresti - 881.393 lei reprezentand 200.280, 1 euro- 2010.I.3078 Bucuresti - 114.625 lei reprezentand 26.046, 4 euro
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 471, 797 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 26.015 lei. In cazul in care garantia de participare se va depune in valuta, se va utiliza echivalenta leu/valuta la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare; Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 90 de zile de la data limita stab.pt dep.ofert; Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. NU se permite depunerea in numerar la casieria unitatii. Contul in care se poate face viramentul este: RO 84 TREZ 7015005XXX000142, deschis la TREZORERIA STATULUI sector 1 Bucuresti. Garantia de participare se va retine de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute de art 278.1 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare.Garantia pentru participare se exprima in LEI si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau OP care se scaneaza si se ataseaza in SEAP, in format PDF. Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante ? birou achizitii pana la data limita de depunere a ofertelor. Va fi insotit de traducerea autorizata in lb romana (daca este cazul). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile introduse la plata, cu respectarea HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art 92 din Hotararea nr 925/2006. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie si va constitui doar 5% din cuantumul garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de tertul sustinator (daca este cazul) - Formularul V.1, din sectiunea Formulare2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu (lit. a, c^1 si d) si de tertul sustinator (daca este cazul)- Formularul V.1, din sectiunea Formulare3.Cazierul fiscal pentru operatorul economic4. Certificatul de participare cu oferta independenta - Formularul 3, din sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Aceasta declaratie va fi prezentata obligatoriu si de sucontractant si de tertul sustinator (daca este cazul)- Formularul 4, din sectiunea Formulare6. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (comisia de atribuire) sunt: Col.ing. Cristian GAGEANU, lT.col.ing.Gheorghe Gabriel IONICA, Mr.ing. Constantin DUMITRESCU, Mr.ing. Liviu GHEORGHE, Mr.ing. Catalin-Ionut DRAGOI, Cpt.ing. Lucian PUIU, P.C.C.ing. Alexandru-Radu BRUMA, P.C.C. ec. Corina ZAHARIA, P.C.C. Valeriu COSTEA, P.C.C. Vasile Daniela, P.C.C.ing. Veronica DIMULESCU, P.C.C. Elisabeta DULGHERU7. Certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile subordonate, care au calitatea de creditor bugetar din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleATENTIE! Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007). Conform Ordinului ANRMAP 509/2011, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.ATENTIE! Documentele solicitate in aceasta sectiune pot fi depuse in oricare din formele: origina, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 2.207.695, 5 lei. Mentiune: In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (se va tine seama de anul infiintarii sau cand si-a inceput activitatea operatorul economic)., Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii 3 ani, sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a minim unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare de cel putin 79.039 lei.Documentele ce vor fi acceptate in dovedirea experientei similare : certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conformitate cu prevederile art. 188 alin.2 litera a din OUG 34/2006;, O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 5 ani a minim unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari similare de cel putin 1.221.760 lei, insotita de cel putin un document din lista urmatoare, care sa confirme executarea de lucrari similare in cuantumul solicitat: Copie dupa informatiile relevante din contractul mentionat ca experienta similara, sau copie dupa procese verbale de receptie partiala sau copie dupa procesul - verbal de receptie la terminarea lucrarilor care fac obiectul contractului mentionat mai sus, semnat si stampilat de catre beneficiarul lucrarilor sau procesele verbale de receptie finala, sau certificari de buna executie conform art. 188 alin.3 litera a din OUG 34/2006; Pentru indeplinirea criteriului se pot prezenta contracte care contin servicii de proiectare si lucrari precum si combinatii ale acestora, Responsabil tehnic cu executia. Ofertantul sa prezinte documentele ce atesta aceasta calitate, emise de un organism abilitat si a formei de angajare a acestuia (raportul de munca pe care il desfasoara cu potentialul ofertant ? angajat permanent, partial, colaborare, etc.) sau un angajament de participare in echipa de implementare - original, semnat de catre expert;, Responsabil cu calitatea lucrarilor. Sa prezinte decizia de numireATENTIE! Responsabilul tehnic cu executia nu poate fi aceeasi persoana cu responsabilul CQ. Se vor prezenta: 1. CV-ul in format european, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul contractului, pregatirea si experienta profesionala. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta poate solicita documentele care atesta experienta mentionata in CV. 2. Diplome/Certificate de atestare din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contract - copii conform cu originalul, semnate si stampilate de candidat; 3. Contractele de colaborare/individuale de munca/prestari servicii pe care ofertantul le are cu expertii solicitati - copii conform cu originalul, semnat si stampilat de catre candidat sau un angajament de participare in echipa de implementare - original, semnat de catre expert;, Sef santier Calificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor; Se vor prezenta: 1. CV-ul in format european, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul contractului, pregatirea si experienta profesionala. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta poate solicita documentele care atesta experienta mentionata in CV. 2. Diplome/Certificate de atestare din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contract - copii conform cu originalul, semnate si stampilate de candidat; 3. Contractele de colaborare/individuale de munca/prestari servicii pe care ofertantul le are cu expertii solicitati - copii conform cu originalul, semnat si stampilat de catre candidat sau un angajament de participare in echipa de implementare - original, semnat de catre expert;, Inginer sau subinginer de instalatii. Se vor prezenta: 1. CV-ul in format european, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul contractului, pregatirea si experienta profesionala. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta poate solicita documentele care atesta experienta mentionata in CV. 2. Diplome/Certificate de atestare din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contract - copii conform cu originalul, semnate si stampilate de candidat; 3. Contractele de colaborare/individuale de munca/prestari servicii pe care ofertantul le are cu expertii solicitati - copii conform cu originalul, semnat si stampilat de catre candidat sau un angajament de participare in echipa de implementare - original, semnat de catre expert;, Declaratie pe proprie raspundere care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, Lista cu personalul de specialitate pe functii si meserii strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata de reprezentantul legal, care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc. acesta va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau un angajament de punere la dispozitie, Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii ? certificat SR EN ISO 9001. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii., Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer