Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE SI MODERNIZARE CLADIRI SERA FLORICOLA


Detaliu pentru invitatia numarul 342340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CAMPINA
Numar invitatie: 342340/04.02.2013
Denumire contract: CONSOLIDARE SI MODERNIZARE CLADIRI SERA FLORICOLA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CAMPINACod fiscal: RO2843272, Adresa: BDUL CULTURII, NR.18, Campina, Telefon: 0244-336134, Fax: 0244-371458
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE SI MODERNIZARE CLADIRI SERA FLORICOLA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSOLIDARE SI MODERNIZARE CLADIRI SERA FLORICOLA- se vor executa urmatoarele tipuri de lucrari confectii structuri metalice, inchidere cu placi multistrat policarbonat, instalatii irigare, instalatii electrice, instalatii incalzire, lucrari de tencuieli, zugraveli si vopsitorii.Valoarea estimata fara TVA este cuprinsa intre 839.516 lei si 923.467 lei.Valoarea minima a intervalului 839.516lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele)iar valoarea maxima 923.467lei reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Suplimentarile se aplica conf. art.122 lit.j din OUG 34/2006 cu modif. si complet. ulterioare
II.1.6) CPV: 44211500-7 - Sere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 839, 516 - 923, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :16.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire: - cu OP sau fila de CEC in contul RO82TREZ5225006XXX000071Trezoreria Campina, C.F. 2843272 cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. ? Formularul nr. 16. Se va prezenta dcl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul) ? Formular nr. 17. Cu exceptia cazului in care banca emitenta semneaza electronic scrisoarea de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire , fiind astfel posibila transmiterea acesteia in S.E.A.P. in format electronic, ofertantul are obligatia de aasigura primirea si inregistrarea de catre autoritatea contractanta a scrisorii originale de garantie bancara, pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin posta sau direct la registratura acesteia. Aceasta va fi insotita de o scrisoare de inaintare ? Formularul nr. 18. Incazul in care, in urma anuntarii rezultatului procedurii, se depun contestatii iar acestea sunt respinse de CNSC ca fiind nefondate, atunci autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.619, 51 lei, conform art.278 1, litera b, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in procent de 10% din pretul total al contractului fara TVA si se va constitui avand in vedere prevederile art.90, alin(1) din HG 925/2006. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de garantii distinct, la dispozitia autoritatii contractante in care va vira o suma initiala de cel putin 0, 5 % din pretul contractului, conform prevederilor H.G. nr. 1045/2011.Garantia de buna executie este distincta de garantia tehnica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr. 1A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3 -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ?emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Cerinta 4 -Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat, (in forma si termenul de valabilitate stabilite de organul emitent) ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 2. - Certificat de participare la procedura cu oferta independentaNOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c)Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri sa depuna ofertaindividuala / comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte.Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta 6 - Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ing. Tiseanu Horia Laurentiu, - ing. Dragomir Ion, - ing. Oprescu Eliza, - ec. Onita Eliza-, - ing.Ionete Mihaela, ing.Cojocaru Ion Anton, Lista Consilierilor Locali: d-na Albu Elena , dl. Nistor Marian , dl. Zagan Horatiu, d-na Petrovici Mihaela , d-na Clinciu Monica , dna Preda Gena , dl. Tudor Gheorghe , dl. Pitigoi Ioan ? Adrian , dl. Dula Marian , dl. Bondoc Viorel ? Gheorghe , d-na Dumitrescu Viorica ?Luminita, dl. Telegescu Daniel, dl. Tiu Calin, dl. Ionita Daniel, dna. Papuc Rodica, dna.Stanica Viorica-Georgeta, dl.Fratila Severius, dl.Tifigiu Mihai Valentin.Cerinta 7 - Formular nr. 4- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Cerinta 1: Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului).Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date: denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domenii de activitate declarate, situatia societatii.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere in limba romana de catre traducator autorizat) eliberate cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie deafaceri globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fiede cel putin 1.600.000 lei., Cerinta 2 Prezentarea bilanturilor contabile, vizate si inregistrate deorganele competente, pe ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta isi rezervadreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordanteintre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabilinregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor publice pe fiecare dinanii respectivi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2: Prezentarea a cel mult 2 contracte finalizate deexecutie lucrari constructii similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie de cel putin 800.000 lei exclusiv TVA.Contractele vor fi insotite de procese-verbale de receptie, recomandare/document constatator emise de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale de receptie partiala; sau- lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele : - macara planseu 0, 5 tf ? 1 buc.- autobasculanta -1 buc., Cerinta 4: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt. indeplinirea contractului: -1 RTE pentru domeniile: constructii civile si industriale? se vor prezenta copii legalizate sau copii marcate de catre ofertant cu ?conform cu originalul? dupa atestat si legitimatia vizata la zi;
-1 responsabil cu asigurarea calitatii- ing/sing. constructor cu exeprienta in asigurarea controlului calitatii pentru lucrari de constructii civile si industriale-1 responsabil cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii, in conformitate cu HG nr. 300/2006.-1 Coordonator lucrare atestat in domeniul care face obiectul procedurii de achizitie publica, licentitat al unei facultatii de constructii (detine diploma de ing/sing).Ofertantul va prezenta CV-uri, diplome, copii autorizatii, certificate de atestare, declaratii de disponibilitate, angajament, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta 5: Informatii privind asocierea, Cerinta 6: Informatii privind subcontractarea Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer