Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare si reabilitare imobil Str. Polona nr. 14, Braila


Detaliu pentru invitatia numarul 325479
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Numar invitatie: 325479/03.05.2012
Denumire contract: Consolidare si reabilitare imobil Str. Polona nr. 14, Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN BRAILACod fiscal: 4205491, Adresa: P-ta independentei nr.1, Braila, Telefon: 0239.619.600, Fax: 0239.619.044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Independentei nr 1, Braila, Romania, cod postal: 810210, telefon: +40 239619600, persoana de contact: Registratura Generala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Braila, P-ta Independentei nr.1, etajul I, cam. 122, Braila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare si reabilitare imobil Str. Polona nr. 14, Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia propusa prin proiect se refera la reabilitarea unei cladiri ce face parte din patrimoniul national, pe str. Polona la nr.14, Braila Imobilul propus pentru consolidare si reabilitare se afla inscris pe site-ul INP (www. inmi.ro/www.monumenteistorice.ro) - lista cladirilor de patrimoniu la pozitia BR-II-m-B-02121-Casa Alexiu si are regim de inaltime Sp+P+Mp. Cladirea de patrimoniu Casa Alexiu face parte din programul coordonat de Consiliul Judetean Braila de repunere in valoare a constructiilor vechi din judet si introducerea acestora in circuitul de functionalitate adecvat necesitatilor, prin lucrari de consolidare, modernizare si dotare.Lucrarile se vor executa in conformitate cu cerintele din caietele de sarcini atasate in format electronic acestei documentatii.Caietele de sarcini sunt extras din Proiectul nr.155/2009 ? ?Proiect de consolidare si reabilitare imobil str. Polona nr.14? cod BR-II-m-B- 02121 ? Casa Alexiu?.Se vor respecta listele cu cantitati de lucrari atasate prezentei documentatii.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 678, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 50.000 lei pentru perioada de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare, in original, trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original- virament bancar in contul Consiliului Judetean Braila, RO37TREZ1515006XXX000215 deschis la Trezoreria Municipiului Braila CF 4205491.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierzand astfel suma constituita atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) De asemenea, in cazul in care ofertantul depune la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor contestatie la procedura de atribuire, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1din OUG nr.34/2006 completata si modificatac) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;d) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau- prin retineri succesive conform art. 90 alin. (3) din HGR nr. 925/2006. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil este de 1% din valoarea fara TVA a contractului. Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita ofertantului neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 12A si 12 B.Se solicita tertului sustinator, neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 lit a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011. Formular 12A si 12 B1.Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular 2.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 691 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIncadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Gheorghe Bunea Stancu ? PresedinteMija Florin ? VicepresedinteFilote Nicu ? Secretar al JudetuluiRusu Alina ? Director DEPriceputu Dumitrel ? Director Adj. DAPCPusca Ionel ? Director DTGCMoisiu Nicolae ? Sef Birou Achizitii PubliceCaraman Rodica ? Inspector DTGCRosioru Lenuta ? Consilier DTGC Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 5.000.000 lei fara TVA. In cazul in care operatorul economic nu a depus bilantul pentru anul 2011, pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri pe anul 2011.Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea de plata a scadentelor pe termen scurt, calculata si dovedita astfel: rata lichiditatii generale la 31.12.2011 = 1, 0unde, rata lichiditatii generale = activele circulante/datorii curente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei). Lista va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si va fi insotita de certificari de buna executie (recomandari), pentru cele mai importante lucrari. In vederea demonstrarii experientei similare, se solicita ca cerinta minima - executarea in ultimii 5 ani, de la data depunerii ofertelor, a unui contract (lucrari asupra unei cladiri monument istoric), sau a cel mult 2 contracte (lucrari asupra unei cladiri monument istoric) a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.500.000 lei fara TVA. Pentru a se dovedi statutul de monument istoric al constructiei asupra careia a executat lucrari similare ofertantul, este necesar ca aceasta sa fie cuprinsa in lista monumentelor istorice elaborata de MCC - INP cu denumire adresa - strada, numar - consemnate in mod distinct in lista., Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Pentru calificare se solicita personalul de specialitate: 1. un sef de santier, inginer licentiat in constructii civile;2. un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat MDRT;3. un responsabil cu controlul calitatii4. un specialist/expert atestat de Institutul National al Patrimoniului conform art. 1 art. 2 art. 8 art. 9 din Normele metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice, aprobate prin Ordinul Nr. 2495 din 26 august 2010, in temeiul art. 27 alin. 1 alin. 2 lit. clit. k art. 36 alin. 1 lit. h din Legea nr. 422/2001, in domeniile: ?1 ? Restaurare arhitectura?4 - Inginerie consolidare? 5 ? Inginerie instalatiisi specializarea : ?E - executare lucrari., Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza). In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Informatiile privind sistemul de management al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalent, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer