Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare si reabilitare pavilion S2, centrala termica noua si retele de utilitati


Detaliu pentru invitatia numarul 354404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Numar invitatie: 354404/04.10.2013
Denumire contract: Consolidare si reabilitare pavilion S2, centrala termica noua si retele de utilitati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251/522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD, MARIUS GEAMANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251/522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD, MARIUS GEAMANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare si reabilitare pavilion S2, centrala termica noua si retele de utilitati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consolidare si reabilitare pavilion S2, centrala termica noua si retele de utilitatiin cazarma 1114 DeveseluValoarea estimata fara TVAa contractului 4.180.407lei la care se adauga un cuantum de 9% din C + M ( constructii simontaj)? reprezentind cheltuieli diverse si neprevazute in suma de 367.343, rezultand un total de 4.547.750 lei
II.1.6) CPV: 45223000-6 - Lucrari de constructii de structuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 547, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari: - Cuantumul garantiei de participare: 40.000 lei;
- Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelor;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- 90 zile de la data limita de primire a ofertelor;
- Garantia de participare se poate constitui in una din modalitatile prevazute laart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul constituirii prin virament bancar, virarea sumei respective se va efectua in contul: RO63TREZ2915005XXX000138 deschis la Trezoreria Craiova, titular - U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487;b)In cazul constituirii printr-uninstrumentde garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se va utiliza modelul prezentat in anexa nr. 10;Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant sau a scrisorii de garantie de participare, in original.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine integral sau partial garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 precum si in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin 1 din O.U.G. 34/2006, in cazul in care ofertantul formuleaza contestatie iar aceasta este respinsa ca nefondata de catreC.N.S.C.; Conform prvd . art. 278ind1 alin. 2 din OUG 34/2006, prevedrile de la alin 1 se aplica si in caz in care contest renunta la contestatie- Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, dinH.G.R.925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea totala a contractului, fara T.V.A.;
- Se poate constitui in una dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) sau alin. (3) dinH.G.R.925/2006, la alegerea ofertantului castigator- Garantia de buna executie se restituie in conformitate cu prevederile art. 92, alin. (4) din H.G.R.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nua ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006< Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Documente solicitate: 1.declaratie privind eligibilitatea (art. 180) conform modelului dinanexa nr. 2, atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator;2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 60/2006, conform modelului din anexanr. , atat pentru ofertant cat si pentru tertul sustinator;3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata sau - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, urmand a prezenta aceste certificate , la solicitarea aut contract, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, conf preciz art 9 alin 3 din ordin ANRMAP 509/20114. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 -modelul prevazut in anexa nr. 4;5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinOUG 34/2006, conform modelului prevazut in anexa nr. 5.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul, conform prevederilor Ordinului ANRMAPnr. 170/2012.PERSOANE CU FUNCTIE DE DECIZIE AL AUTORITATII CONTRACTANTE: Croitoru Daniel, Stanculescu George, Uruiocea Misu, ing. Stefan Eduard, ing. Moanta Ionut, ing. Feraru Oana, Scarlat Valeriu, Ing Nastasescu Dorin, ing Bulacu Marin, Dominte Doinita, Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru executie instalatii electrice de la ANREOfertantul trebuie sa detina autorizatia eliberata de I.S.C.I.R., conform Legii 64/2008 pentru desfasurarea activitatilorde instalare/montare si punere in functiune instalatii sub presiune (cazane, arzatoare, etc.)Documente solicitate : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Acesta se prezin original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Copie dupa autorizatiilor ofertantului -ATESTAT ANRE pentruexecutietip B (0.4 kV) , in conformitate cu Ordinul ANRE nr. 23/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic;
-;Copie dupa autorizatia eliberata de I.S.C.I.R., conform Legii 64/2008 pentru desfasurarea activitatilorde instalare/montare si punere in functiune instalatii sub presiune (cazane, arzatoare, etc.) conform prevederilor prescriptiilor tehnice PT C 1-2010 "Cazane de abur, cazane de apa fierbinte, supraincalzitoare si economizoare independente" si PT C 9-2010 "Cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune" aprobate prin Ordinul ministrului economiei, comertului si mediului de afaceri nr. 663/2010si a prescriptiilor tehnice PT A1-2010 "Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer