Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE PAVILION D, RETELE UTILITATI AFERENTE SI IMPREJMUIRE IN CAZARMA 383 GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 343866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATI
Numar invitatie: 343866/15.03.2013
Denumire contract: CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE PAVILION D, RETELE UTILITATI AFERENTE SI IMPREJMUIRE IN CAZARMA 383 GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02489 GALATICod fiscal: 3346980, Adresa: STRADA TRAIAN NUMARUL 199, Galati, Telefon: +40 236425059, Fax: +40 236323002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE PAVILION D, RETELE UTILITATI AFERENTE SI IMPREJMUIRE IN CAZARMA 383 GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONSOLIDARE SI REPARATII CAPITALE PAVILION D, RETELE UTILITATI AFERENTE SI IMPREJMUIRE IN CAZARMA 383 GALATI - intocmire documentatie tehnica cu detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, intocmire documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, executie lucrare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii contractului lucrari?(pozitia de plan 2010 ? C/RK ? 383 GALATI) -Conform Caietului de sarcini si a anexelor.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 235, 241.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de particip. in cuant.de 44700 lei, se va constit.cf.art.86 alin 1 din HG 925/2006, in fav.autorit. contract.sau prin virament bancar in ct. RO23TREZ3065005XXX000219, desch.la Trez GL, CF3346980.Garantia trebuie sa fie irevocabila si cu termen de valabilitate cel putin egal cu perioada de valab.a ofertei, resp.120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia pentru particip.se depune in lei, in orig., in fav.autorit.contract. la comp.Documente Clasificate al unitatii pana la data si ora stabilita pentru primirea ofertelor.Dovada constit.garantiei de participare se va posta obligatoriu scanat in SEAP pana la data lim.de primire a ofertelor.Intrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat/necondit.cf prev.art.86 alin(3)dinHG925/2006 cu toate modific.si complet.ulterioare.Garantia de particip.se va returna de catre autorit.contract.cf cu prev.art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.278 alin(2)din OUG 34/2006 cu toate modif.si complet.ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In cazul in care ofertantul este IMM, va depune toate docum. care atesta calit.de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare cf.art 87alin.1dinHGR 925/2006 si art 278^1 alin 1 lit.b din OUG 34/2006 in suma de: 6015, 24 lei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada const.garantiei pentru participare, in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in fisa de date vor fi respinse la deschidere.In cazul unei asocieri, garantia de participare se poate constitui de catre liderul asocierii sau de catre oricare alt membru al asocierii, cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului (asocierii) pentru care se constituie garantia.
Garantie de buna executie
Cuatumul garantiei de buna executie ve fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Modalitati de constitiure: conform art.90 alin (1), respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia va fi irevocabila si se va executa in situatia incadrarii in prevederile art.91 din HG925/2006.In cazul in care ofertantul este IMM , va depune toate documentele care atesta calitatea de IMM in vederea reducerii cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Persoane juridice romaneDocumente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.1.2 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator privind neincadrarea in prevederile lit. a), c1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul.1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Comandant - Col.Medic Dr.Draganescu VirgilDirector finaciar-contabil: Ec.Antohi ValentinDirector medical: Col.Medic Dr.Fortu CornelDirector administrativ: Col.Ec.Cojocaru GabrielFarmacist sef: Lt.Col.Farm.Cornea MariusJurist : Lapusneanu BogdanConsiliul de administratie: Col.medic Dr.Florin CostacheLt.Col.Dorel ZamfirLt.Col Ionel MunteanuDr.Ciprian GrozaComisia de evaluare: Col.Ec.Cojocaru GabrielEc.Unghianu TeodoraEc.Comanici AdrianEc.Filimon IulianaMr.Ing.Florinel HertigIng.Ioan Palade1.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul/Documentele vor fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.5 Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentul/Documentele vor fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".1.6.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilat si datat, intocmit in conformitate cu modelul prevazut in Formularul nr. 2 din Sectiunea III.Persoane juridice straineSe accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa Formularul nr.6 din Sectiunea III.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 , autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta 1 Prezentarea Certificatului Constatator cu informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie scanata lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte : - datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate ?Activitati de arhitectura si activitati de inginerie si consultanta legate de acestea?.Documentele vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.cerinta 2 Prezentarea Atestatului eliberat de ANRE, in termen de valabilitate, de tip B (proiectare siexecutie), conform Regulamentului din Ordin nr. 24/2007, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, art. 12, lit. b), modificat si completat cu Ordinul 14/2010.cerinta 3 Autorizatie in termen de valabilitate, privind proiectarea lucrarilor de gaze tip PDI- proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, in baza Ordinului nr 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale art.5 lit. e.cerinta 4 Autorizatie in termen de valabilitate, privind executarea lucrarilor de gaze tip EDI-executare instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, in baza Ordinului nr 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale art.5 lit. e.cerinta 5 Certificat de atestare pentru activitatea de proiectare si instalare sisteme si instalatii de, semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu emis de Inspectoratul General pentru Situatiile de Urgenta din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor in baza prevederilor art.1 alin 2 lit a din Metodologia aprobata prin Ordinul 87/06.04.2010 publicat in Monitorul oficial nr.238/2010.Clarificare: Autoritatea contractanta accepta si considera cerinta de calificare ca fiind indeplinita in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, daca unul dintre asociati sau subcontractantul, daca este cazul, detine atestatul/AUTORIZATIA/CERTIFICATUL solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitat atestatul/AUTORIZATIA/CERTIFICATUL respectiv. Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unui astfel de atestat/AUTORIZATIE/CERTIFICAT, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de atestat/AUTORIZATIE/CERTIFICAT se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.Persoane juridice straineDocumente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate lucrari de instalatii electrice, instalatii de gaze naturale si sisteme de alarmare.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei in vigoare in Romania. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta 1 Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, sa fie de cel putin egala cu4.000.000, 00lei.Se vor prezenta urmatoarele Documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1.1Declaratie pe proprie raspundere ? Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani care trebuie sa aiba pragul minim valoric de la pct. 1(autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala), copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata - a se vedea Formularul B2;, Cont.cer.1: Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.2 Prezentarea oricarui alt document prin care operatorul economic face dovada ca indeplineste cerinta de calificare referitoare la: I. Cifra de afaceri (bilant contabil, extras de bilant, cont de rezultat patrimonial, raport de audit de performanta al firmei, raport al cenzorilor, etc.), copie scanata dupa original.In cazul in care operatorul economic face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., cerinta 2 Risc profesionalSe vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie pe proprie raspunderedin care sa reiasa ca, in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator, la semnarea contractului de lucrari va prezenta polite privind asigurarea de raspundere profesionala, felul asigurarii fiind asigurarea riscului profesional aferent contractului ce urmeaza a fi atribuit, limita de raspundere asigurata fiind valoarea ofertata: - proiectului tehnic pe toata durata contractului de lucrari- executiei lucrarii pe toata durata contractului de lucrari si a personalului necesar realizarii contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraa)Indepl.si finaliz., in ultimii 5 ani a unui sau mai multor contracte in valoare cumulata de cel putin 2.000.000, 00 lei fara T.V.A, resp.442.282, 18euro(curs euro09.11.2012?4, 5220 lei), al carui obiect a fost executia unor lucr.sim.(Formularul B3);b)Prestarea, in ultimii 3 ani a unui sau mai multor contracte in valoare cumulata de cel putin 100.000, 00 lei fara T.V.A., resp.22.114, 11 euro(curs euro 09.11.2012?4, 5220 lei), care a avut ca obiect prest.unor servicii de proiectare(Formularul B3).Pentru indepl.cerintei minime de calif. op.ec.trebuie sa prezinte Declaratie privind lista principalelorLUCRARISI SERVICII executate/prestate in ultimii 5/3 ani, (Formularul B1), pentru cele mai importante lucrari si servicii care vor contine valori (in lei si euro), perioada si locul ex. lucr., benef., indif.daca acestia sunt aut.contr./clienti priv.Nota: Poate/Pot fi prezentat(e) si contract(e) care contin(e) servicii de proiectare si lucrari., CONT.CER. 1 Din ac.lista op.ec. va alege acele documente care indepl.cer. 1 a) si 1 b) la care vor anexa urmat: - Form. de experienta similara?form.B3;
- Dovezi privind indepl.cerintei, oricare din urmat.variante : Recom./Certificari de buna executie din partea benef./clientului, conf. Form.B4(Recom./Certific.de buna executie vor indica, benef., indif.daca acestia sunt aut.contr./clienti priv., val., per.si locul exec.lucr./ prest. Serv. De asemeneavorpreciza daca au fost efect.in conf.cu normele prof. din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) SAU Proc.-verb.de receptie partiala a lucrarilor care fac obiectul contr., semnat si stampilat de catre benef.lucr.SAU Proc.-verb.de receptie la terminarea lucrarilor care fac obiectul contractului, semnat si stampilat de catre benef.lucr.SAU Proc.-verb.de receptie finala a lucr. care fac obiectul contr., semnat si stampilat de catre benef.lucr.SAU Proc.-verb.de predare a proiect.tehnic semnat si stamp.de catre benef.lucr., Cerinta nr.2: Personal Numar minim de personal de specialitate pentru indepl.in termen si in cond.de calit.a contractului, astfel: 2.1.1 Pentru proiectare, personal angajat sau prin colaborare: a) minim un arhitect cu drept de semnatura si membru in cadrul Ordinului Arhitectilor din Romania;Pentru pers. solic. trebuie prez.urmat.docum.necesare in vederea verif.de catre aut.contr.competentelor pers.propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform prevederilor art.9 din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009 al M.D.R.L siprevederile art. 10 din Legea 184/2001 : - C.V. (Form.nr. 5). Se poate folosi si alt model de CV cu cond.ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat.- copia diplomei de studii;
- copia atest.de membru al Ord.arhitectilor din Romania;
- copia contr.de munca sau a contr.de colab./ decl.de disp.si angaj.de particip.a ac., Cont.cer.2: b)minim un inginer constructor specializarea constructii civile, industriale si agricole;Pentru pers.solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente necesare in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform articolului 9 lit. b din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009 al M.D.R.L.: - C.V. (conform Formularului nr. 5). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia., Cont.cer.2: c) minim un inginer de instalatii specializarea instalatii pentru constructii;Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente necesare in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform articolului 9 lit. b din Legea 50/1991 si articolului 29 din Normele metodologice de aplicare a Legii 50/1991, aprobate cu Ordinul 839/2009 al M.D.R.L.: :- C.V. (conform Formularului nr. 5). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia., Cont.cer.2: d) minim un specialist atestat conform Ordinul Ministrului Culturii si Cultelor nr.2009/2001 pentru aprobarea Normelor de acreditare a expertilor cu modificarile si completarile ulterioarePentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente necesare in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta competentelor personalului propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform art 24. alin 4 din Legea 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice: - C.V. (conform Formularului nr. 5). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat la documentatia de atribuire. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective.- copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia., Cont.cer.2:2.1.2 Pentru proiectare, personal angajat: a) minim 1 electrician autorizat minim gradul IIA, avand diploma in profil electric si calificare de subinginer sau inginerPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente necesare in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta competentelor pers. propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform art. 12 lit. b) si art. 18 lit. a) alin. 1) din Ordinul nr. 24/2007 pentru aprobarea regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, modificat si completat cu Ordinul 14/2010.: - C.V. (conform Formularului nr. 5). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat- copia dipl.;
- copia contr.sau angajajament de particip.- copia leg. de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? minim gradul IIA eliberata de ANRE in term., Cont.cer.2: b) - minim 2 instalatori autorizat gradul I D privind proiectare lucrarilor de gaze tip PDI ? proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturale cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de A.N.R.E.Pentru pers.solicitat trebuie prezentate urmat.docum.necesare in vederea verificarii de catre aut.contr.a competentelor pers.propus pentru intocmirea proiectului tehnic, conform art.14 lit. a din Anexa 2 la Ordinul nr.89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea pers.fiz.si a op.ec.care desf.activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale: - C.V. (Form.5 ). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat- copia diplomelor de studii;
- copia contr.sau angaj.de particip.a ac.;
- copia legitimatiei de ?INSTALATOR AUTORIZAT? minim I D eliberata de ANRE in termen de valabilitate, Cont.cer.2:2.2.1 Pentru executie, personal angajat sau prin colaborare: a) ? min. un spec.atestat MDLPL ca ?Resp.tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?II ? Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri?;b) ? min. un spec.atestat MDLPL ca ?Resp.tehnic cu executia? pentru domeniul de constructii ?I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere?;Pentru pers. solicitat trebuie prez.urm. doc. nec. in ved.verif.de catre aut. contr. competentelor pers.propus pentru executia lucr., cfnart. 5, art. 6 si art. 24 din Legea nr. 10/1995 privind calit.in constr.: - C.V. (Formular5). Se poate folosi si alt model de CV cu cond.ca acesta sa contina cel putin datele solic.in modelul anexat.- copia diplomei de studii;
- copia contr.de munca sau a contr.de colab.sau decl.de disp.si angaj.de particip- copia certif. de atestare elib.de MDLPL ca ?Resp.teh.cu executia? pentru dom.de constr., Cont.cer.2: c) - minim 4 lucratori cu calificarea de instalator apa-canald) - minim 4 lucratori cu calificarea de betoniste) - minim 2 lucratori cu calificarea de sudor electric si autogenf) - minim 5 lucratori cu calificarea de fierar-betonistg) - minim 4 lucratori cu calificarea de dulgherh) - minim 3 lucratori cu calificarea de tamplarPentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente necesare in vederea verificarii de catre autoritatea contractanta competentelor personalului propus pentru executia lucrarilor in termen si indeplinirea in conditii de calitate a contractului: - copia diplomei de studii;
- copia contractului de munca sau a contractului de colaborare sau declaratia de disponibilitate si angajamentul de participare din partea acestuia. Declaratia de disponibilitate se va prezenta in cazul in care la momentul ofertarii nu are semnat un contract de munca sau de colaborare cu ofertantul (Anexa la Formularul 5)., Cont.cer.2:2.2.2. Pentru executie, personal angajat: a)min.1 electr. autorizat minim IIB, avand diploma in profil electric si calif.de maistru, subing.sau ing.Pentru pers.solicitat trebuie prez.urm. doc. necesare in vederea verif.de catre aut. contr.a competentelor personalului propus pentru ex.lucr.in termen si indepl.in cond. de calit.a contr.cf art. 12 lit. b) si art. 18 lit. a) alin. 1) din Ordinul nr. 24/2007 pentru aprobarea regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, modificat si completat cu Ordinul 14/2010: - C.V.(Form.5 )Se poate fol.si alt model de CV cu cond.ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat .- copia diplomelor de studii;
- copia contr. sau angaj. de particip.;
- copia legitimatiei de ?ELECTRICIAN AUTORIZAT? gradulIIB, Cont.cer.2: b) - minim 2 lucr.cu calif. de electrician. Pt. pers.solicitat trebuie prez. urm., cf art. 12 lit. b) si art. 18 lit. a) alin. 2) din Ord.24/2007 pentru aprob. regulam.pentru atestarea op.ec. care proiecteaza, executa, verif.si exploat. instal.electrice din sist.electroenergetic, modif.si compl.cu Ordinul 14/2010: - copia dipl. de studii;
- copia contr.sau angaj.de particip.c)minim 1 instalator autoriz grd.ID/IID priv.ex.lucr.de gaze tip EDI?execut. instal.de utiliz.a gaz.nat.cu pres.mai mici sau egale cu 6 bar emisa deA.N.R.E.Pt.pers.solic.trebuie prez.urmat.doc.cf art.15 lit.a din Anexa 2 la Ord.89/2009 priv.aprob.regulam. pt autoriz. si verif.pers.fiz. si a op. ec. care desf. activit.de proiect., ex. si expl.in dom.gaz- C.V.(Form.5)Se poate folosi si alt model de CV cu cond.ca acesta sa contina cel putin datele solic.in modelul anexat.- copia diplomelor de studii; - copia contr.sau angajam. de particip.;
- copia leg.de ?INSTALATOR AUTORIZAT? I D sau II D., Cont.cer.2: d) - minim 3 instalatori autorizati gradul III D privind executarea lucrarilor de gaze tip EDI ? executare instalatii de utiliz.a gazelor nat. cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar emisa de A.N.R.E.Pentru pers.solicitat trebuie prez. urmat.docum.cf.art.15 lit. b din Anexa 2 la Ord.89/2009 privind aprob.regulamentelor pentru autorizarea si verificarea pers.fiz. si a op.ec.care desf.act.de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.: - C.V. (Form 5). Se poate folosi si alt model de CV cu conditia ca acesta sa contina cel putin datele solicitate in modelul anexat- copia diplomelor de studii;
- copia contractului sau angaj.de particip.;
- copia legitimatieide ?INSTALATOR AUTORIZAT? III D in termen de valab., CONT.CER.2: Pentru indeplinirea cerintei minime de calificare operatorii economici trebuie sa prezinte si Declaratie prin care reprezentantul legal al ofertantului se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: - disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu graficul de realizare a proiectului contractului, asumat prin oferta;
- pastrarea componentei echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al achizitorului., CERINTA 3.Utilaje -Necesar min de utilaje din surse propr sau inchirieri (contracte de inchiriere)sau alte forme de punere la dispozitie pentru indeplinirea contr: - vibrator beton ? min2 buc; - grup termic sudura- min 1 buc ;
- automacara ? min 1 buc;
- buldoexcavator ? minim 1 buc;
- ciocan demolator ? minim 1 buc;
- compactor ?minim 1 buc;
- mai mecanic ? minim 2 buc;
- autobasculanta ? minim 3 buc;
- autobetoniera ? minim 2 buc;
- dispozitiv cofraje- minim 2 cpl;
- incarcator frontal ? minim 1 buc;
-pompa turnat beton ? minim 1 buc;
- finisor asfalt pe pneuri- minim 1 bucata;
- freza asfalt- minim 1 buc.Pentru indepl cer min de calif op ec trebuie sa prez: Decl care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echip tehnic, mijl fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pt indepl coresp a contr de lucr (form E si Anexei la acesta).Orice dovada a detinerii dreptului de propr sau de fol asupra utilaj mentionate prin docum. just., CERINTA 4 Inf. priv.partea din contr pe care op. ec are, eventual, intentia sa o subcontr.Pt particip in asoc se vor prez urmat: acordul de asoc cu preciz liderului FormB7 SectIII;
- fiecare particip la asoc va depune docum de calif solic si pt lider, fara excep;
- se va prez angaj de legaliz a asoc, in cazul in care of com va fi decl castig. Fiecare asociat va prez acest angaj.Pt subcontr se vor prez urm: - inf priv partea din contr pe care op ec are, eventual, intentia sa o subcontr: - decl priv subcontr, partile din contr pe care acesta urmeaza sa le indepl, datele de recun ale acestuia si, dupa caz, acord. acestuia?exprimat in procent-si specializ acestora. Of. va compl si va semna form D cu subcontractantii si specializ acestora si datele de identif ale acestora si va prez, daca este cazul, acord prelim de subcontr, in orig. Cerinta 1 Respect.de catre ofertant a unor standarde min.de asig. a calit., care sa se raporteze la sist.de asig. a calit.bazate pe seriile de standarde relevante in leg. comunitara, certif. de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certific calit?certif SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificareacalitatii, coresp. categoriei de importanta a lucrar.care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: - Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ? constructii civile, lucrari de drumuri, lucrari de instalatii electrice, tehnico-sanitare, iluminare si alte lucrari de instalatii pentru constructii, servicii de proiectare., Cerinta 2 Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante in legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor care formeaza obiectul prezentei achizitii.Se vor prezenta urmatoarele documente: 2.1Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de management de mediu corespunzatoare categoriei de importanta a lucrarilor si serviciilor care formeaza obiectul prezentei achizitii ? constructii civile, lucrari de drumuri, lucrari de instalatii electrice, tehnico-sanitare, iluminare si alte lucrari de instalatii pentru constructii, servicii de proiectare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer