Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare sistem rutier pe DJ 174A, km 34+100-39+900, de la sfarsitul covorului asfaltic existent pana la DN 15?, din care in anul 2013 sectorul de drum km 34+100 ? 36+400


Detaliu pentru invitatia numarul 351132
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL HARGHITA
Numar invitatie: 351132/25.07.2013
Denumire contract: Consolidare sistem rutier pe DJ 174A, km 34+100-39+900, de la sfarsitul covorului asfaltic existent pana la DN 15?, din care in anul 2013 sectorul de drum km 34+100 ? 36+400
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL HARGHITACod fiscal: 4245763, Adresa: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266207720, Fax: +40 266207725
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii Nr. 5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207720, fax: +40 266207725, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Harghita, Miercurea Ciuc, P-ta Libertatii nr. 5, camera 333/A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare sistem rutier pe DJ 174A, km 34+100-39+900, de la sfarsitul covorului asfaltic existent pana la DN 15?, din care in anul 2013 sectorul de drum km 34+100 ? 36+400
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de ?Consolidare sistem rutier pe DJ 174A, km 34+100 ? 39+900, de la sfarsitul covorului asfaltic existent pana la DN 15?, din care in anul 2013 sectorul de drum km 34+100 ? 36+400.Se solicita executarea lucrarilor de consolidare: - In etapa 1 (anul 2013): sectorul de la km 34+100 la km 36+400, avand valoarea estimata de 1285306.00 lei fara TVA, care reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de de care se vor elaboara si evalua ofertele: - valoare lucrari: 1.168.460, 00 lei fara TVA- procent diverse si neprevazute: 10%- valoare diverse si neprevazute: 116.846, 00 lei- valoarea estimata totala pentru anul 2013:1.285.306, 00 lei fara TVA.- In etapa 2: sectorul de km 36+400 ? km 39+800. Lucrarile din etapa 2 vor fi derulate in mai multi ani. Valoarea estimata maxima a lucrarilor (etapa 1 + etapa 2), ce contine si valoarea posibilelor suplimentari conform art. 122. lit.j) din OUG 34/2006, este de 3.751.983, 39 lei fara TVA: - valoare totala lucrari: 3.410.893, 99 lei fara TVA- procent diverse si neprevazute: 10%- valoare diverse si neprevazute: 341.089, 40 lei- valoarea estimata totala (valore 2013+valoarea posibilelor suplimentari): 3.751.983, 39 lei fara TVA.Optiuni: Lucrarile din etapa 2 vor fi derulate in mai multi conform art. 122 litera j) din OUG 34/2006,
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 285, 306 - 3, 751, 983.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 23.360 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma in conformitate cu ar.278^1 din OUG nr. 34/2006.Echivalenta pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: se solicita prezentarea Formularului nr1 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Cerinta 2: neincadrarea in prevederile art. 180, ofertantii vor completa Formularul nr. 2 ? ?Declaratie privind eligibilitatea?;Cerinta 3: Ofertantii vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul nr. 3;Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori care asigura sustinerea tehnica si profesionala, si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 (Conflictul de interese)Documente de verificare: - extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni (dupa caz). Se solicita a fi prezentat de catre toti participanti, si de catre subcontractanti, terti sustinatori.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Conform art. 2 din Ordinul 170/2012 privind interpretarea art.69^1 din OUG 34/2006, ordin publicat in MO 328/15.05.2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care aproba/ semneaza/ documentele/contractele/bugetul- aferente prezentei proceduri, sunt: 1. Borboly Csaba - presedinte2. Birtalan Jozsef ? vicepresedinte3. Petres Sandor ? vicepresedinte4. Egyed Arpad ? secretar judetCONSILIERII JUDETENI: 5. Ambrus Sandor6. Barti Tihamer7. Becze Istvan8. Bege Karoly9. Bende Sandor10. Benyovszki Lajos11. Bíro; Barna Botond12. Burus-Siklo;di Botond13. Csillag Peter14. Csutak Maria Magdolna15. Danguly Ervin16. Ferencz Salamon Alpar Laszlo;17. Incze Csongor18. Magyari Vencel19. Marcu Raducu Ioan20. Orosz-Pal Levente21. Palffy Domokos22. Pop Adrian23. Proca Ion24. Racz Arpad25. Rafain Zoltan26. Salamon Zoltan27. Sandor Barna28. Sebestyen Csaba Istvan29. Sorban Attila30. Szentes Antal31. Thamo; Csaba Zsolt Bela32. To;aso; Laszlo;DIRECTIA ACHIZITII PUBLICE SI TRANSPORT IN COMUN: 33. Szabo; Barna ? director executiv34.Balint Andras ? consilier35. Albert Mo;nika ? consilier36. Gergely Olga ? consilier37. Lakatos Zsolt - consilier38. Barabas Arpad - consilier39.Mihaly Emeric ? consilier40. DIRECTIA GENERALA ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA41. Romfeld Maria Magdolna ? director general42. Zolya Zoltan ? sef serviciu43. Dosa Szilard ? director general adjunct44. Vagassy Alpar ? consilier juridic45. Viragh Ferenc - consilier juridic46. Vo?laban Claudia - consilier juridic47. Tulbure Irina - consilier juridic48. Csaszar Istvan ? consilier juridic49. Salamon Boroka - consilier juridic50. DIREC?IA GENERALA INVESTI?II51. Orban Bela - Director general52. Papai Carol ? Director general adjunct53. Peli Levente ? Director general adjunct54. Molnar Zsuzsanna ? consilier55. Albert Katalin ? consilier56. Csurka Ludovic ? consilier57. Fekete Laszlo; ? consilier58. Laczko; Zoltan ? consilier59. Csipor Zita ? consilier60. Csurka Piroska ? consilier61. Barcsay Annamaria ? consilier62. Jakab Csaba Istvan ? consilier63. Bardo;cz Aron ? consilier64. Gaspar Balazs ? consilier65. Balazs Zoltan ? consilier66.Bara Jolan ? consilier67.Petho Eniko Zsuzsanna ? consilierDIREC?IA GENERALA ECONOMICA68. Gabor Laszlo; ? director general Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte domeniul de activitate.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara. Se solicitacompletarea Formularului nr.5 Informatii generale. Media cifrei de afaceri indomeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani. Pentrucalculul ?echivalent euro? se va aplica cursul mediu anual lei/ valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea Formularului nr. 6 - Declaratie privind lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Ofertantul va prezenta cel putin un contract si maxim 3 contracte de natura similara cu valoare cumulata1 de 1.168.000 lei fara TVA. Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificaride buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificariindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sauclienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniusi daca au fost duse la bun sfarsit., Se solicita completarea Formularului nr. 7- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Documente de confirmare: Documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului., Se solicita completarea Formularului nr. 8- Informatii despre personalultehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. Informatii referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurareacontrolului calitatii. Documente de confirmare: 1. Lista cu personalul, considerat necesar pentru asigurarea controlului calitatii. 2.Documente careatesta disponibilitatea personalului/organismului tehnic de specialitate, Informatii privind asociatii (daca e cazul). Se va completa un acord deasociere (Formularul nr. 9 ? numai in cazul asocierii). In cazul unei ofertecomune, situatia personala si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fiindeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in exercitareaviitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, careconform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarearespectivelor atributii. Se va completa Formularul nr. 9A (numai in cazulsubcontractarii) ? in original. Se va prezenta acordul subcontractantilorpropusi, cu referire la obiectivele si cerintele din Caietul de sarcini pe care sile asuma. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistemde management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce faceobiectul contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel decertificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardulspecificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, doveziletrebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului de lucrari. Se va prezenta: Formularul nr. 10?Declaratie privind respectarea reglementarilor nationale de mediu?.Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privindreglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului Adresa: Splaiul Independentei, nr. 294, Sector 6, Bucuresti, Cod 060031 Bucuresti, Romania Telefon: +4021/207.11.01 Fax: +4021/207.11.03 E-mail: [email protected] informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer