Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Consolidare structura de rezistenta subsol cladire Spital Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 355539
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iasi
Numar invitatie: 355539/08.11.2013
Denumire contract: Consolidare structura de rezistenta subsol cladire Spital Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" IasiCod fiscal: 4540810, Adresa: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Telefon: +40 232264271/0232473020, Fax: +40 232473676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232264271/0232473020, fax: +40 232473676, persoana de contact: IONEL VASILIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232264271/0232473020, fax: +40 232473676
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Consolidare structura de rezistenta subsol cladire Spital Clinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor de consolidare structura de rezistenta subsol cladire SpitalClinic de Urgenta ?Prof. Dr. Nicolae Oblu? Iasi45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)Valoarea estimata totala este de 3.301.353, 12 lei fara TVA din care: Cap. 4.1 + 5.1. Constructii + organizare de santier ? 3.136.906, 32 lei fara TVACap. 5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute ? 164.446, 80 lei fara TVAValoarea aferenta procentului de 5, 24%diverse si neprevazute in cuantum de 164.446, 80 leiva fi decontata, doar daca apar cheltuieli cu lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 301, 353.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de particip este in suma de: 62.738 lei. In cazul respingerii unei contestatii catre CNSC, autoritate contractanta va retine suma de 31.369, 06 lei din garant de particip, in conditiile OUG 34/2006.Per de valab a garant pt particip este cel putin egala cu per de valab a of. garant de particip va fi constit, la alegere, prin: 1.prin scrisoare de garant banc - Form. 4, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru peri prev in doc de atrib; 2. orice instrum de garant emis in cond legii, de o soc de asig in orig, in cuantumul si pentru per prev in doc de atrib; 3. ordin de plata, cu cond confirm acestora de catre banca emitenta, pana la data desch of; In cazul optarii pentru const garant de particip prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630, deschis la Trez mun. Iasi iar persoana juridica va prezenta ordinul de plata vizat de banca sau de societatea de asigurari. Doc privind constituirea garant de particip se va prezenta in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, in afara coletului de oferta. In cazul IMM se va prezenta dovada constituirii garant de particip in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garant pentru particip in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor. Pt. calc echivalentei pentru garant de particip depusa in alta valuta se va folosi cursul mediu lei/valuta comunicat de catre BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Per de valab a garant de particip este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Neconstituirea garant de particip solicitate in doc de atribuire, reprezinta motiv de respingere a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 15 zile de la data semnarii contractului de lucrari si va avea val. egala cu5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, in lei, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: 1. Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si completataprin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7b ? in orig. In situatiain care un grup de operatorieconomicidepune o oferta comuna(asociere), fiecare membru al grupului de operatori economicicare depune oferta comuna trebuie sa prezintedocumentul. Documentulva fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prev art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modif si complet prin Legea nr. 337/2006, cu modif si complet ulterioare.Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 7c ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca neincadrarea in lit. a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006. Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directiile de Finante Publice) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul; informatiile din aceste documente vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, pot fi exclusi din procedura de achizitie.Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?4. Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate / Fiscalitate, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente neachitate pana la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte document echivalente din tara de origine. Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte certificatele de atestare fiscala. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantii din a caror certificate rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie. Conform Art. 9. ? (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP ?Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.?5.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Prezentarea declaratiei ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? Completare Formular nr. 314 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va prezenta de toti ofertantii, ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 8 ? in original. In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul. Ofertantul care se afla in situatiile prevazute de art. 69.1 vor fi exclusi din procedura. Documentul va fi depus si de subcontractanti si de tertul sustinator, daca este cazul.PERSOANELE CU FUNCTIE DE DECIZIE IN ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA DE LUCRARIPersoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie de lucrari: Dr. Lucian Eva ? Manager;Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar Contabil;Membrii comisiei de evaluare: Ing.ec. Ionel Vasiliu ? sef birou achizitii, Ing. Popa Petronel ? sef serviciu tehnic, Prog. Ioan Curcan ? sef birou aprovizionare, Ing. Adrian Baltag ? sef birou statistica informaticaJr. Iulia Tibulca ? consilier juridicTehn. Leonas Ionita ? tehnician P.S.I. (membru de rezerva) PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, si care sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care documentul a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in oricare din formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte aceste documente.Informatiile din aceste documente emise de autoritatile competente trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Cifra de afaceri globala (CA) medie pe ultimii 3 ani sa fie minim 6.273.800 lei. Prezentare copii dupa documentele disponibile ale operatorilor economici din care sa rezulte valoarea CA globale ? in copie conform cu orig.Daca un grup de op. ec. depune o oferta comuna, atunci situatia economica si fin se dem prin luarea in consid a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grup.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta 2- Ofertantul trebuie sa demonstreze posibilitatea fluxului de numerar pe 2 luni echivalent cu rezultatul aplicariiformulei prevazute de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011 : flux disponibil = (valoarea estimata contract/perioada derulare contract) x perioada solicitata de autoritatea contractanta (2 luni): 3136906.32lei/12 luni= 261.408, 86 x 2 luni= 522.817.72 lei.Dovada se face prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, la momentul depunerii ofertelor de catre fiecare ofertant.Documentele care sustin declaratia prezentata la momentul depunerii ofertelor se vor prezenta la momentul semnarii contractului de catre ofertantul declarat castigator.Durata contractului stabilita in urma licitatiei nu va include perioada de notificare defecte/perioada de garantie.Formularul nr.9 ? Informatii generale. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii in care s-a facut inregistrarea. In cazul IMM-urilor, se beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri.La momentul depunerii ofertei se va prezenta declaratia pe proprie raspundere privind indeplinirea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Mentionam ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, iar doi sau mai multi asociati au participat in comun si la realizarea contractului adus ca referinta, cota de participare se va calcula in ansamblu, indicandu-se si cotele de participare individuale. Toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana., 2.Experienta similara pentru executie lucrari similare ca natura si complexitate cu cea supusa procedurii in valoare de minim 3.136.906.32 lei fara TVA, confirmata prin cel mult 3 contracte, din ultimii 5 ani.Pentru lucrareaprezentata drept experienta similara se solicita prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective. (copie legalizata sau copie conform cu originalul).Pentru contractele in alta valuta se va considera cursul mediu comunicat de BNR din anul semnarii contractului, 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va face dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, in leasing sau alte posibilitati de dispozitie utilajele, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, instalatiile necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: ? pentru dovedirea proprietatii, ofertantii pot prezenta registrul contabil cuprinzand obiectele de inventarsi/sau registrul imobilizarilor corporale, ori alte documete prin care sa faca dovada indeplinirii cerintei.? pentru dovedirea posibilitatii de inchiriere, leasing sau altor posibilitati de dispozitie, ofertantii pot prezenta contracte sau acorduri de inchiriere, de leasing sau a unuiangajament prin care sa faca dovada indeplinirii cerintei.Informatiile continute de aceste documente trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Dreptul de folosinta trebuie sa fie ferm si garantat la data limita de depunere a ofertei (se va prezenta in acest sens o copie a contractului de leasing/inchiriere), in caz contrar oferta poate fi considerata inacceptabila.Modalitate de indeplinire: Formular 13, 4. Personal cheie pt. executie: - responsabil tehnic cu executia - constructii civile - 1 pers. cu atestat MLPAT, - sef santier ? inginerconstructii civile ? minim. 5 ani vechime 1 pers cu demonstrarea participarii ca sef de santier intr-un contract de executie similar (lucrari de constructii / renovare / consolidare).Experienta de minim 5 ani vechime pentru sef santier ? inginerconstructii civile se refera la experienta generala in domeniul studiilor.-responsabil cu controlul calitatii ? 1 pers-responsabil cu protectia muncii ? 1 pers- Ofertantul va face dovada ca dispune fie de personal angajat, fie de personal al carui angajament de participare a fost obtinut.- Pt. responsabilul tehnic cu executia se va mai prezenta: -atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru domeniul ? Constructii civile, in copie cf. cu orig, - legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE) cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru seful de santier se va mai prezenta dovada participarii in cel putin un contract similar in caitate de sef santier. Pentru responsabil cu controlul calitatii CQ se va mai prezenta decizia de numire din partea conducatorului ofertantului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii - in copie cf. cu originalul. Angajament din partea ofertantului ca in cazul in care se va impune schimbarea vreunei persoane cu functie de decizie in derularea prezentului contract, acest aspect va fi adus la cunostinta achizitorului, acesta din urma avand dreptul sa ridice obiectii cu privire la noua persoana desemnata( obiectiile vor avea in vedere indeplinirea conditiilor solicitate initial in procedura si insusite ulterior de catre ofertant);Declaratie de disponibilitate pe toata perioada contractuluisemnata de fiecare membru al echipei in parte, formular 14d ? in original.Declaratie privind numarul mediu, in ultimii trei ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii5. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinirea viitorului contractde achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).Informatii privind asociereraInformatii despre asociati Prezentare Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. 1.Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al asigurarii calitatii, informatiile din aceste documente trebuie sa fie reale / certe la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele pentru partea din contract pe care o realizeaza si care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii., 2. Standarde de protectia mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent privind sistemul de management al mediului; informatiile din aceste documente trebuie sa fie reale / certe la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care un grup de operatori economici depun o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele pentru partea din contract pe care o realizeaza si care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara: Descriere: I. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? - 65 puncte
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica: Descriere: II. Punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata de executie a lucrarilor? -15 puncte
Garantia lucrarii (termenul de garantie)
20
Descriere: Componenta tehnica: Descriere: III. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Garantia lucrarii? - 20 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer