Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONSOLIDARE VERSANT PE DN 28B km 63+800-64+200


Detaliu pentru invitatia numarul 334579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 334579/30.08.2012
Denumire contract: CONSOLIDARE VERSANT PE DN 28B km 63+800-64+200
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481, telefon: +40 0232214430, fax: +40 0232214432, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Asachi Gh. nr. 19, Iasi, Romania, cod postal: 700481
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONSOLIDARE VERSANT PE DN 28B km 63+800-64+200
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru CONSOLIDARE VERSANT PE DN 28B km 63+800-64+200includ : a)Lucrari de constructieb)Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 730 de zile de la data semnarii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilorDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (Cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233130-9 - Lucrari de constructii de drumuri nationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 142, 742 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
100.000 lei, constituita prin virament bancar in contul RO33RNCB0175008094080037 BCR Iasi sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Se recomanda utilizarea Formularului 21 - Scrisoarea de Garantie Bancara pentru participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de Buna Executie se va prezenta sub forma unui instrument de garantare, original, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari agreata si avand continutul si valabilitatea precizate Antreprenorului in Documentatia de Atribuire - si/sau prin retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea sumelor datorate Antreprenorului pentru facturi partiale fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006(A) - Formularul 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director DRDP Iasi-ing. Danut Pila; Director Adjunct Investitii?ing. Mirela Popescu; Director Adjunct Intretinere ? ing. Stefan Ilie; Director Economic - ec. Vasile Popa;Sef Birou L.F.E. ? ing. Mihai Ciobotaru; Sef Serviciul Achizitii ?ing. Manuela Popa;
- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si d din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN) in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatului constatator emis de ORC.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceria ofertantului in domeniul de activitate aferent infrastructurii de transport rutier (lucrari de drumuri si poduri) pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin24.000.000 leiModalitatea de indeplinire: - ?Declaratia privind Cifra de Afaceri?- ?Certificat privind cifra de afaceri in infrastructura de transport rutier?, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de min 4.850.000, 00 lei, exceptand angajamentele solicitantului pentru alte contracte, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile in cadrul contractului pentru o perioada de 4 luni.Modalitatea de indeplinire: Document doveditor emis de o societate bancara/societate finantatoare care sa ateste ca ofertantul dispune sau are acces la lichiditati, in original.Nota: 1. In cazul ofertei comune, se iau in considerare resursele tuturor membrilor grupului. 2. Suma solicitata poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul in care oferta depusa este desemnata castigatoare. Ofertantul are obligatia sa demonstreze la data semnarii contractului ca are acces real la finantare la nivelul minim prevazut pentru o perioada de 4 luni., Cerinta nr. 3Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare., Informatii sustinere capacitate economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacit tehnicaCerinta nr 1?Decl privind Lista principr lucr executate in ultimii 5 ani?.Ofert tr sa dem ca a exec in ultimii 5 ani lucr de consolidare/reabilitare/moderniz/drum nou pe DN/autostrada/drum expres in val de min 12.000.000 lei dintr-un singur contract de cel putin nivelul de complexitate al celor mai dificile interventii din prezentul contract (coloane forate de diametru mare, chesoane din beton armat, lucrari de terasamente).Modalit de indeplinire: a) in copie lizibila ?conf cu orig? contr sau parti relevante ale contr (pag din care sa rezulte partile contractante, ob + dur + pretul contr precum si pag finala cu semn) insotit de proces/e verbal/e de receptie la termin lucr prin care sa se dem executarea lucr prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie partiala a lucr prin care sa se dem executarea lucr prezentate, sau proces/e verbal/e de receptie finala prin care sa se dem executarea lucr prezentate.b) Certificat privind exp Antreprenorului, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa dem ca are drept de fol sau detine cel putin urmat dotare tehnica pentru derularea contractului: - automacara 15-19, 9 tf. cu brat cu zabrele ? 1 buc.- automacara 5 tf. cu H max =6, 5 m. deschidere max =5, 5 m. ? 1 buc.- excavator? 2 buc.- pompa pneumatica 42-100 atm. ? 1 buc.- instalatie foraj uscatptr. drenuri sifon Ø 400 mm.? 2 buc.- instalatie de foraj hidraulica ptr. piloti de diametru mare Ø 880 mm. ? 2 buc.- buldozer? 1 buc.- incarcator frontal ? 1 buc.- autogreder ? 1 buc.- autobasculante transport ? 5 buc.-laborator de gradul II autorizat cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier, continuare Cerinta nr.2Nota: G.T.F ? Geoteh si teren de fundare;M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat;A.N.C.F.D ? Agregate naturale pentru lucrari de CF, drumuri;M.D ? Materiale pentru drumuri;D ? Drumuri.Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie privind numarul minim de Echipamente disponibile pentru indeplinirea contractului.b) Declaratie privind dreptul de folosinta al laboratorului autorizat si instalatiilor de foraj.c) Documente justificative edificatoare/ angajamente prin care sa demonstreze atat dreptul de proprietate sau de folosinta pe intreaga durata de implementare a contractului cat si capacitatea si/sau caracteristicile tehnice ale utilajelor/ echipamentelor/ instalatiilor., Capacitatea profesionalaCerinta 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Managerproiect, inginer CFDPavand: - experienta profesionala generala: experienta in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de min. 5 ani.- experienta profesionala specifica: demonstrarea experientei profesionale ca Managerproiect pentru un proiect de executiede lucrari de consolidare/reabilitare/modernizare/drum nou pe drum national/drum expres/ autostrada, de valoarea si nivelul de complexitate alproiectului care face obiectul achizitiei., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Managerproiect adjunct, inginer CFDP/CHavand: - experienta profesionala generala: experienta in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de min. 5 ani.- experienta profesionala specifica: demonstarea experientei profesionale ca Managerproiectadjunct pentru un proiect de executie de lucrari de consolidare/reabilitare/modernizare/drum nou pe drum national/ drum expres/ autostrada de valoarea si nivelul de complexitate alproiectului care face obiectul achizitiei., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Manager al Sistemului de Management al Calitatiiin vedereaimplementarii Sistemului de Management al Calitatii (conducere si asigurarea calitatii in constructii) al Ofertantului, aplicat la conditiile concrete ale Contractului., Cerinta 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil tehnic cu executia, inginer CFDP, atestat in lucrari de drumuri si poduri., Cerinta 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Persoana responsabila cu Controlul Calitatii, inginer CFDP cu minim 3 ani experienta., Cerinta 6Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Responsabil de mediu pentru supravegherea indeplinirii activitatilor de mediu si a performantelor privind cerintele de mediu pe santier., Cerinta 7Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Inspector protectia muncii, cod COR 241204 (abilitat conform Legii 319/2006 si H.G. 1425/2006) pentru supravegherea indeplinirii pe santier a activitatilor prevazute in Planul de securitate si sanatate propriu, ca aplicare a Sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Muncii al Ofertantului la conditiile concrete ale Contractului., Modalitatea de indeplinire Capacitate profesionala ? Cerintele 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.Ofertantul va prezenta: 1.Lista personalului cheie.Pentru fiecare dintre expertii cheie propusi in oferta: 1.Curriculum Vitae (va cuprinde doar exper relevanta pentru indepl crit solicitate);2. Copii lizibile ?conf cu originalul? ale diplomelor, autorizatiilor, certificatelor detinute de persoanele respective si atestatelor (daca este cazul)care-i confera dr de a exercita activit prevazuta in FDA valabile la data dep ofertelor; - copii dupa actele de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate);3. Copii ?conform cu originalul? dupa carnetul de munca/contract individual de munca/documente echivalente sau contracte de colaborare din care sa reiasa perioadele mentionate in CV.4. Declaratie de disponibilitate., Informatii capacitate profesionala, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal calificat in domeniul lucrarii (betonisti, dulgheri, fierari betonisti, lacatusi, sudori, finisor terasamente, zidari, instalatori sanitari si alimentare cu apa, sondori, drenori canalisti, sapatori, pietrari, vopsitori, montator prefabricate, deserventi), conform necesarului rezultat din extrasul de manopera din oferta.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere in ceea ce priveste detinerea numarului minim de personal calificat, in domeniul infrastructurii rutiere, conform extrasului de manopera., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIIIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Caracteristici tehnice si functionale
30
Descriere: Anexa FDA - Criteriu de atribuire
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexata invitatiei de participare si publicata pe site-ul www.drdpiasi.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer