Achizitie publica - ?Consolidare zid de sprijin si refacere imprejmuire pe latura de est la Colegiul National Fratii Buzesti din Craiova: Zid de sprijin - tronson 1? ? executie
Detaliu pentru invitatia numarul 339810
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339810/20.11.2012
Denumire contract: ?Consolidare zid de sprijin si refacere imprejmuire pe latura de est la Colegiul National Fratii Buzesti din Craiova: Zid de sprijin - tronson 1? ? executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL NATIONAL "FRATII BUZESTI"Cod fiscal: 4941498, Adresa: Stribei Voda Nr. 5, Craiova, Telefon: 0251532733, Fax: 0251413415
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Stribei Voda Nr. 5, Craiova, Romania, cod postal: 200352, telefon: +40 251532733, fax: +40 251413415, persoana de contact: Contabil Sef
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Stirbei Voda nr.5 Craiova-Cabinet Director
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Consolidare zid de sprijin si refacere imprejmuire pe latura de est la Colegiul National Fratii Buzesti din Craiova: Zid de sprijin - tronson 1? ? executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie zid de sprijin ? tronson I in cadrul investitiei ?Consolidare zid de sprijin si refacere imprejmuire pe latura de est la Colegiul National Fratii Buzesti ?, conform Proiectului tehnic aprobat si autorizatiei de construire nr. 963/17.09.2012.
II.1.6) CPV: 45223500-1 - Structuri din beton armat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO52TREZ29124650220XXXXX, cod fiscal 4941498, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este: 2.030 lei.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 alin (1) , alin (3), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cretu Cristina-Sef Serviciu Licitatii Primaria Mun.Craiova, Patru Iulian-insp.Primaria Mun.Craiova, Patroi Sprinteoara-economist CN Fratii Buzesti, Nanu Ion-director adjunct CN Fratii Buzesti, Turcu Florea-administrator CN Fratii Buzesti.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) careaproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Dindirica Lucian Costin, Cherciu Dan Adrian, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Dinca Marinica, Marinescu Dorel-Cosmin, Radu Marin Traian, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Stefanescu Dragota Silviu Cristian, Popescu Nicoleta Laura, Predescu Bianca Maria, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Sas Teodor Nicusor, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Vasile Marian, Nanu Andrei Gheorghe.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. 1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani: Se va completa Anexa nr.16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari, din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr.16 din Sectiunea Formulare., 2.1.Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani de lucrari similare cu obiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul a maxim 3 contracte, care vor avea ca obiect: lucrari de constructii civile, cu o valoare cumulata egala sau > decat 200.000 lei (excl.TVA), reprez. 43.709, 16Euro (1Euro= 4, 5757 lei la data de 22.10.2012);, 2.2.Experienta similara: Contractul/ contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.16.Pentru contractul/contractele de lucrari declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta certificari de buna executie/documente emise de beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si care precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, respectiv: , 2.3.Experienta similara: - Formular nr.5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
- proces verbal de receptie al lucrarilor aferente contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art.971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indepl. corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Proiectul Tehnic aprobat.- Se va completa Anexa nr.13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare;
- Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarate.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr.13 din Sectiunea Formulare., 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani- completare Anexa nr.14 din Sectiunea Formulare. Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere (Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare)., 5.1.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.- completare Anexa nr.17 din Sectiunea Formulare., 5.2.Inf.referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calif.personalului de conducere, precum si ale persoanelor pentru indepl.contractului de lucrari: echipa de lucru are inclus cel putin urmatorul personal: 1ing.constructor specialitatea CCIA, angajat al ofertantului sau al carui angajament de particip.a fost obtinut, cu studii super.in domeniul constructii civile. Exp.profesionala specifica: participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;1resp. tehnic cu executia, angajat ai ofertantului sau al carui angajament de particip.a fost obtinut, atestat tehnico-profesional pentru domeniul Constructii civile;1coordonator in materie de SSM, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pe durata executiei lucrarilor, si care sa aiba atributiile prevazute de HG300/2006 care reglementeaza preved.cu privire la cerintele minime de securitate si sanatate, 5.3.Inf.referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calif.personalului de conducere, precum si ale persoanelor pentru indepl.contractului de lucrari: pentru personalul nominalizat cu indepl.contractului se vor prezenta oblig.urmatoarele documente: CV, in original, semnat si datat(Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare);documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului (dupa caz); angajament de participare al persoanei/ persoanelor resp.pentru indepl.contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat (dupa caz);diplome studii de profil, acte calificari, atestari, autorizatii, etc., 6.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Se va completa Anexa nr.18 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora. Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indepl.parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr.18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 7.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul. In conformitate cuprevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoaneirespective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., 8.Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii sau certificate. 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii: Se vor prezenta certificate emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru lucrari de constructii civile (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata electronic prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 11:28